Gå til innhold

Elsker som plutselig er uinteressert i sex mer…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan årsaken være, jeg tør ikke spørre… Har det mest sannsynlig med at spenningen er utløst når man har hatt sex, eller at han ikke syntes kroppen min er fin nok? 
Håper på mange ærlige svar fra menn.

Anonymkode: 69938...da3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først; setningsbyggingen i overskriften, er forferdelig.  

Neste; kan du spesifisere, om det er under akten,  eller om han ikke vil ha sex med deg noensinne?  

Anonymkode: 3e3aa...8df

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva kan årsaken være, jeg tør ikke spørre… Har det mest sannsynlig med at spenningen er utløst når man har hatt sex, eller at han ikke syntes kroppen min er fin nok? 
Håper på mange ærlige svar fra menn.

Trenger litt mer kontekst, 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Først; setningsbyggingen i overskriften, er forferdelig.  

Neste; kan du spesifisere, om det er under akten,  eller om han ikke vil ha sex med deg noensinne?  

Anonymkode: 3e3aa...8df

Mener etterpå, at han virket så interessert før vi hadde sex, og også underveis😅Etterpå har det stilnet…

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mener etterpå, at han virket så interessert før vi hadde sex, og også underveis😅Etterpå har det stilnet…

Han fikk jo pult.Det er sånn mange ganger dessverre.

Anonymkode: 974cf...2f1

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Topper og daler skrev (3 minutter siden):

Trenger litt mer kontekst, 

Han var så «på» i mange måneder før vi hadde sex. Virket veldig fornøyd underveis også da vi lå sammen. Han sa at jeg var fin og han kom forholdsvis fort, men jeg vet jo ikke hva han egentlig syntes..? Jeg har noen kilo for mye og lurer på om han derfor har mistet interessen etterpå? Jeg skulle gjerne fortsatt og det vet han. Jeg har spurt et par ganger og han svarer ikke😢

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han var så «på» i mange måneder før vi hadde sex. Virket veldig fornøyd underveis også da vi lå sammen. Han sa at jeg var fin og han kom forholdsvis fort, men jeg vet jo ikke hva han egentlig syntes..? Jeg har noen kilo for mye og lurer på om han derfor har mistet interessen etterpå? Jeg skulle gjerne fortsatt og det vet han. Jeg har spurt et par ganger og han svarer ikke😢

Da råder jeg deg til å ikke tenke for mye over årsakene. Det hjelper deg ikke uansett. Finn deg heller en ny elsker. Det burde ikke være vanskelig for deg. Kos deg med sex! 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han fikk jo pult.Det er sånn mange ganger dessverre.

Anonymkode: 974cf...2f1

Kan han ha funnet en ny?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Tydeligvis mange kvinner som føler at de har mistet grepet om den store flammen om dagen.. 

TS, hvordan skal vi vite om han har funnet en ny? 

Hvordan skal vi vite om du ikke stod til forventningen seksuelt så han finner deg ikke interessant nok lenger? 

Hvordan skal vi vite om du feilet totalt på alle andre plan så han finner det mer interessant å spille sjakk med seg selv i stedet for å ha kontakt med deg? 

Eller kanskje det har skjedd noe i familien, på jobb, med seg selv eller annet som gjør at tankene er alle andre steder enn på deg?

Anonymkode: 4d29d...feb

• Liker 4
Skrevet

Han fikk det han ville, spenningen er over. Ferdig. Glem ham og gå videre. Ikke bruk tid og energi på å mase på ham om dette. 

Anonymkode: a8e11...925

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Har dere hatt sex èn gang?
Da kan han vel knapt kategoriseres som elsker.

Men hvis du ikke hører noe mer fra ham, vil jeg råde deg til å ikke bry deg om grunnen.
Det vil ikke gjøre deg noe godt å vite uansett.

M40

Anonymkode: 225e9...358

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg har noen kilo for mye og lurer på om han derfor har mistet interessen etterpå?

Han har neppe blitt overrasket over hvordan du ser ut naken!

Jeg har desverre mer tro på at han har funnet en ny han kan "jakte" på, og at han rett og slett er ferdig med deg når han har fått deg i seng. 

• Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men hvis du ikke hører noe mer fra ham, vil jeg råde deg til å ikke bry deg om grunnen.

M40

Enig, «elsker» tenker jeg innebærer sex flere ganger (mer enn 1-3 ganger liksom) over en viss tid. Sex én gang er en ONS. Ikke en elsker. 

• Liker 4
Skrevet

M40

Vi har ligget sammen jevnt og trutt over et års tid. Har møttes 10-12 ganger.

ts

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

ts

Ok, da er «elsker» greit nok. Men 10-12 ganger på ett år er ikke spesielt mye, så det kan ikke ha vært en så veldig intens interesse. 
Årsaken til at han ikke vil mer er egentlig ganske uinteressant, det som teller er at han nå er ferdig med dette forholdet. Finn deg noen andre i stedet for å dvele på dette, hvor det virker som om du mest er ute etter å finne feil ved deg selv - noe som ikke hjelper deg. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Her kan det leses som dere har hatt sex en gang! 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

ts

Altså, dere har hatt sex mange ganger i ett år? 

Da gjetter jeg på at han enten har funnet noen andre, eller ikke føler noe spesielt for deg lengre. 

Er helt sikker på at det ikke har noe med kroppen din å gjøre. 

Anonymkode: cbcf9...d73

• Nyttig 5
Skrevet

Kanskje mangel på eller dårlig kommunikasjon er en grunn? Hvis du ikke spør får du aldri svar.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

ts

Aha.

da er han mest sannsynlig lei.

For mange er sex sterkt knyttet opp mot spenning og nyskjerrighet. Denne spenningen er må borte og nyskjerrigheten dekket.

Mennesker har ulike ting som motiverer til sex. Noen har det som kjærlighetsspråk og for tilknytning og slik de uttrykket følelser.

Noen har det bare fordi det er gøy og godt uten at det er knyttet noen dypere meningen til sex en det (som meg selv).

Så har du en del hvor spenning og nyskjerrighet er den store driveren. Jeg tipper han er av denne kategorien. Nå som spenningen er borte og nyskjerrigheten dekket, så forsvinner mye av motivasjonen for å ha sex.

Anonymkode: 01778...a50

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi du interesserer han ikke til noe annet enn sex. Enkelt og greit. 

Anonymkode: eb9fa...be3

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kanskje du ikke svelger og han har lyst du gjør det? Da hadde jeg stukket etterhvert.

m48

Anonymkode: 1d53c...780

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...