Gå til innhold

Hva kan årsak være til at mannlig venn tar mye mindre kontakt etter sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet godt at yngre menn gjerne opererer slik, men er det vanlig at også middelaldrende menn gjør det samme? At de er veldig på i perioden før man har sex, gjerne daglig kontakt over mange måneder. For deretter å kun kontakte deg annenhver måned når det er utsikter for knulling?

Håper menn i «målgruppen» kan dele noen ærlige perspektiv her.

Anonymkode: c41a0...4ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex har en lei tendens til å ødelegge «vennskap».

Anonymkode: 2beaa...3c2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er bare sex de vil ha da. De finnes i alle aldre.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Måtte glise litt av denne, dere må vel snart forstå at menn oftest har seksuelle intensjoner bak vennskap. 

Dette er et klassisk eksempel på dette, hvor mannen lurer til seg sex gjennom å late som han er venn, for så å gi faen når han fikk det han ønsket, dette er det ekstremt mange kvinner som opplever. 

Men nå er du en erfaring rikere, som du kan lære av 

Anonymkode: 82894...edc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Måtte glise litt av denne, dere må vel snart forstå at menn oftest har seksuelle intensjoner bak vennskap. 

Dette er et klassisk eksempel på dette, hvor mannen lurer til seg sex gjennom å late som han er venn, for så å gi faen når han fikk det han ønsket, dette er det ekstremt mange kvinner som opplever. 

Men nå er du en erfaring rikere, som du kan lære av 

Anonymkode: 82894...edc

Jeg må tilføye at da vi innledet vennskapet var vi begge egentlig innforstått med at vi ønsket ligging etterhvert, vi var fysisk tiltrukket av hverandre hele veien.

Kan han ha funnet en ny «knullevenn»?

ts

• Liker 1
Skrevet

Uansett hva det er... så hadde jeg ikke svart en fyr som tar kontakt for sex annahver mnd. 

Anonymkode: 87144...3de

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

ts

Hva er det som får deg til å tro at vi vet om han har funnet ei ny ei, om han ikke fant deg spennende etter å ha vært til sengs med deg, osv osv osv....?

På mange måter er det forståelig at unge kvinner og menn stiller mange rare spørsmål på et forum som dette, det jeg ikke forstår er når godt voksne stiller spørsmål som bare blir ren gjetning. Hva får dere ut av å stille slike spørsmål i visshet om at det bare blir spekulasjoner? 

Anonymkode: b7e67...704

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet godt at yngre menn gjerne opererer slik, men er det vanlig at også middelaldrende menn gjør det samme? At de er veldig på i perioden før man har sex, gjerne daglig kontakt over mange måneder. For deretter å kun kontakte deg annenhver måned når det er utsikter for knulling?

Jeg er middelaldrende mann, i et langvarig forhold.

Hvis jeg noen gang blir singel så ser jeg for meg at jeg kan være «på» i en initiell fase, at vi kan snakke om vennskap, at vi havner i senga og at jeg kan ta kontakt sporadisk for å holde deg varm eller når behovet blir stort.

I så fall så ønsker jeg ikke å bli kjærester, og ikke så mye vennskap heller.

Anonymkode: 385b5...a85

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Slik har det aldri vert for meg og om jeg ikke ville mer så hadde hun fått beskjed

• Hjerte 1
Skrevet

Fordi du er ikke aktuell for noe annet enn tilfeldig sex.

Anonymkode: c543c...735

• Nyttig 1
Skrevet

Eksempelet i HI er spesielt, og tyder på at sex er eneste som er viktig for han.

At han dabber litt av etter sex er høyst normalt. Uansett hvor hederlig og ordentlig en mann er så vil iveren etter kontakt være størst når han trenger sex, og han vet at han kan få det han trenger. Så dersom dette skal være et rødt flagg for enkelte, sa kan de like godt forbli singel.

Derimot, dersom han har ingen utsikt til sex i nær framtid, vil de fleste være lunken, dvs i en mer normal tilstand. Da opprettholder de kontakten, tålmodig ventende. Sex er en sterk drivkraft for mannen. Det kan hverken kvinnen eller mannen noe for. Slik er vi skapt.

Ps:
Jeg er ikke i målgruppen til ts, men jeg tror svaret mitt er gyldig likevel.

Skrevet

Kanskje usikkerhet påhva slags relasjon dette nå har blitt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Sex har en lei tendens til å ødelegge «vennskap».

Anonymkode: 2beaa...3c2

Har ikke opplevd dette. Han var nok ingen fenuin kompis.

Anonymkode: 421bf...d25

• Liker 1
Skrevet
On 2/23/2024 at 4:45 PM, AnonymBruker said:

Helt normalt. 

Anonymkode: 13f0d...5aa

Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg må tilføye at da vi innledet vennskapet var vi begge egentlig innforstått med at vi ønsket ligging etterhvert, vi var fysisk tiltrukket av hverandre hele veien.

ts

Det kan være. Dersom han oppfører seg slik er det vel ikke et vennskap å ta vare på?

Anonymkode: 3f142...cc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...