Gå til innhold

Har du som mann opplevd at en dame har faket orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan oppdaget du det og konfronterte du henne? Kan menn kjenne om en dame kommer?

Anonymkode: 7e008...d4d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sterk mistanke noen ganger, ja.

Jeg vet ikke hvordan, men når man kjenner en parter så godt så bare vet man. En ny partner kunne sikkert lurt meg lett.

Jeg konfronterte ikke. Tok det som en vennlig beskjed om at det var greit og at jeg bare kunne komme.

Jeg skjønner at hun ikke er i form til å komme hver eneste gang.

Anonymkode: 9c3ca...093

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Majoriteten av menn merker ikke at kvinnen faker - tro meg!

Hvis en fast partner som tidligere har fått orgasme plutselig faker kan det nok merkes, eller hvis hun er dårlig til å fake. Men av samtaler med både kvinner og menn vet jeg at de aller fleste menn ikke merker det, spesielt under ons. 

Anonymkode: 7a76f...db1

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis en fast partner som tidligere har fått orgasme plutselig faker kan det nok merkes, eller hvis hun er dårlig til å fake. Men av samtaler med både kvinner og menn vet jeg at de aller fleste menn ikke merker det, spesielt under ons. 

Tro meg, det er mye lettere enn dere tror, ihvertfall om man har erfaring, det er visse ting med en ekte orgasme som ikke kan fakes

Men vi sier så klart ikke dette til dere, for vi ønsker ikke å såre dere og ødelegge deres selvbilde 

Anonymkode: 207f1...848

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tro meg, det er mye lettere enn dere tror, ihvertfall om man har erfaring, det er visse ting med en ekte orgasme som ikke kan fakes

Men vi sier så klart ikke dette til dere, for vi ønsker ikke å såre dere og ødelegge deres selvbilde 

Du kan lure deg selv til å tro det 🤭

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vel..du har en slags samtale med en mann akkurat nå, og jeg skrev at jeg merker det. Etter 10+ år blir det nesten telepatisk.

Ved ONS: neppe.

Skrevet

😂😂 Herregud, menn ville ha fått en stor knekk i selvtilliten om de visste i hvor stor grad kvinner faker orgasme.. 

Anonymkode: 262dd...7a2

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet

GARANTERT - og ikke bare et par ganger.

Det har noe med at det er enklere å spre beina enn å sitte og høre på en surmaga gubbejævel resten av kvelden som maser om hvorfor han ikke får sex.

• Nyttig 1
Skrevet

Ja selvfølgelig har jeg som mann opplevd faking. Det er ganske lett å avsløre.

Anonymkode: 602c6...50c

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hvilke visse ting tenker du på? ;)

Anonymkode: be531...d47

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Nysgjerrig på hvilke ting ved ekte orgasme som ikke kan fakes? 🤔

Anonymkode: 1be7c...d5c

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle en mann «konfrontere» henne med det? La nå dama få fake hvis hun vil det. Enten er det gjort for å få deg til å føle deg bedre, men mer sannsynlig fordi hun ønsker å formidle at hun vil avslutte eller fordi hun tror det er en forventning om at hun må komme. Dersom du har mistanke kan du heller snakke rolig med henne om hva hun liker og synes er godt neste gang dere havner i senga. 

Anonymkode: f4fdb...eae

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har vært gift med mannen i 20 år, og noen ganger spør han om jeg kom eller bare hadde det veldig godt. Jeg svarer nesten alltid ja, men bare nesten. Orgasmene er ikke like, og jeg hadde slitt med å fake en hard og langvarig, bare fordi det føles feil, men jeg kunne faket en mindre versjon, tror jeg. Noen få ganger har jeg prøvd å avslutte fordi jeg ikke orker mer ved å late som jeg kommer, og det som skjer i hodet mitt når jeg bruker de rette musklene da, er nok til å vippe meg over kanten. Men da må jeg være rimelig klar. Noen ganger kan vi tørrjukke med klær på og late som vi kommer begge to, men vi klarer aldri å ikke le det bort. Men vi er nok ganske gode.

Anonymkode: af0e9...170

Skrevet

Jeg har aldri faket orgasme. Men mannen min merker alltid når jeg kommer. 

Jeg har for moro skyld noen ganger prøvd å late som jeg ikke fikk orgasme, men ble avslørt hver gang.

Anonymkode: 4a44b...604

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel..du har en slags samtale med en mann akkurat nå, og jeg skrev at jeg merker det. Etter 10+ år blir det nesten telepatisk.

Ved ONS: neppe.

Noen menn kan kanskje merke det, spesielt i en lengre relasjon eller hvis kvinnen er dårlig til å fake. Jeg skrev ikke at INGEN MENN avslører faking, men MAJORITETEN, altså de fleste menn.

Så må du også huske at alle kvinner reagerer forskjellig på orgasme, så det er ikke slik at alle kvinner har fellestrekk her som er lett å gjenkjenne. Så noen skrev i en tidligere tråd at man kunne se det på brystkassen (om den ble rød eller noe) og en annen skrev at kvinner fikk stive brystvorter ved orgasme. Ingen av delene stemmer hos meg blant annet (brystvortene er stive hele samleiet for min del og endrer seg ikke av orgasme). Så du kan gjerne skrive ned disse tegnene du ser ved orgasme, så kan jeg garantere deg at mange kvinner kan si at dette ikke skjer hos dem. Altså er ikke dette tegn man kan gå etter.

Så kan man se på statistikk over hvor lett kvinner får orgasme. Ytterst få kvinner får orgasme ved penetrering og mange av de som får det får det ikke hver gang og spesielt ikke i en ny seksuell relasjon (som ved ons). Tallene er mye høyere ved ytre stimuli, men her er det også mange kvinner som ikke får orgasme hver gang eller med en partner som ikke kjenner henne og vet hvordan hun trenger å stimuleres for å få orgasme. Hvis en kvinne ikke ser nytten i å investere i det seksuelle forholdet er sjansen stor for at hun ikke gidder å veilede mannen underveis og at hun da ikke oppnår orgasme. Kanskje føler hun seg ikke trygg nok til å si hva hun trenger eller ta ansvar for å stimulere seg selv i en ny relasjon heller. Så kan vi sammenligne dette med menns beskrivelser av hvor mange av kvinnene de har hatt sex med som har fått orgasme… de tallene stemmer ikke overhodet. For sjokk, mange av kvinnene har faket. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

😂😂 Herregud, menn ville ha fått en stor knekk i selvtilliten om de visste i hvor stor grad kvinner faker orgasme.. 

Anonymkode: 262dd...7a2

Eh, kvinner bør vel få like dårlig selvtillit av å ikke greie å få orgasme?

Om en dame faker orgasme så tolker jeg det som at hun ønsker å avslutte. Og avslutter uten å si noe, og later som ingenting. Behøver ikke bety noe annet enn at hun ikke har lyst til å holde på lenger, og det beste er å late som man ikke skjønte det var fake.

Anonymkode: b1fff...e60

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Om en dame faker orgasme så tolker jeg det som at hun ønsker å avslutte. Og avslutter uten å si noe, og later som ingenting. Behøver ikke bety noe annet enn at hun ikke har lyst til å holde på lenger, og det beste er å late som man ikke skjønte det var fake.

Til og med jeg som mann har spyttet på ryggen til ei dame fordi jeg ikke var "in the mood". Følte meg ikke noe dårligere fordet. Jeg hadde bare ikke dagen og hun ville absolutt. (Ja, jeg vet - men hun var glad - akkurat som han fyren du faket for fikk økt selvtilliten sin fordi han gav deg din "livs orgasme")

Det er ikke garantert at menn kommer selvom man har ereksjon.

Damer kan bruke muskulaturen og stønne høylydt, vri seg og late som om det var det beste de noengang har opplevd.

Gutter har, såfremt de har ereksjon spytt å komme med. Alt annet blir gjennomskuet.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, imagineme said:

Til og med jeg som mann har spyttet på ryggen til ei dame fordi jeg ikke var "in the mood". Følte meg ikke noe dårligere fordet. Jeg hadde bare ikke dagen og hun ville absolutt. (Ja, jeg vet - men hun var glad - akkurat som han fyren du faket for fikk økt selvtilliten sin fordi han gav deg din "livs orgasme")

Det er ikke garantert at menn kommer selvom man har ereksjon.

Damer kan bruke muskulaturen og stønne høylydt, vri seg og late som om det var det beste de noengang har opplevd.

Gutter har, såfremt de har ereksjon spytt å komme med. Alt annet blir gjennomskuet.

Lukter det sæd av spyttet ditt, da?

Anonymkode: 5e3f5...f3d

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lukter det sæd av spyttet ditt, da?

Anonymkode: 5e3f5...f3d

Så lange nesebor har ikke dama at hun greier å sniffe hva som ligger på ryggen. Hvis man i tillegg er behjelpelig med å tørke vekk før hu rekker å si "det var mitt livs beste ligg" så er man innafor.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Eh, nei. Fordi de aller fleste klarer helt fint å få orgasme, men svært få menn klarer å gi kvinner orgasme. Det er rart at man kan klare å komme på 2 minutter av onanering, men kun 0-1 av 10 ganger med en mann.

Anonymkode: 0ac14...4f8

• Liker 1
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...