Gå til innhold

Budsjett vinterferie når man ikke har hytte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vinterferien bruker vi ikke penger på. Vi er mye ute, kan fyre opp i bålpanna og grille pølser. dra i akebakke osv. kanskje vi tar en tur på kino, men det er jo en utgift vi kan ha ellers også. 

Anonymkode: 76aea...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor mange? Kan du spesifisere budgettet- jeg ønsker lære da jeg synes London har blitt dyrt

Anonymkode: ea1e5...de6

London har ikke blitt så mye dyrere i seg selv men pundet har vært oppe i 14 i perioder det siste året. Det er en del som fortsatt regner tieren på pundet og dermed lurer seg selv.  Når det er sagt kan man jo fortsatt få svinebillige flybiletter med Ryanair. 

Anonymkode: bcf38...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0kr. En fridag med pappaen og en overnatting hos bestemor, og resten av tiden var hun på sfo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0kr. Vi foreldre har sjelden ferie i høst og vinterferien. I år skal jeg ha 2 dager, men da blir det bare litt turer i nærmiljøet med lunsj ute. Vi har også BUA rett i nærheten hvor vi kan låne gratis utstyr(ski, skøyter osv).

Anonymkode: ec792...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Oi! Man får jo en fin sydentur for den prisen

Anonymkode: ea52e...d00

For 4 stykk? 

Anonymkode: 53996...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi leier hytte, pluss dagskort til 3 stykker, blir det rundt 12 000 for fire dager. Lager mat på hytta, så går lite ekstra. 

Anonymkode: 07c42...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo grisebillig om det er snakk om mer enn 1 person! 😯

Anonymkode: a73d6...13b

Ja jeg sjekket hotell i London via Tui nettopp,og for to voksne er det like dyrt som en tur til varmere land.

Anonymkode: 9d2f7...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0 kr, har barnehagebarn, så her jobber vi og har helt normal uke.

Anonymkode: 3050c...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja jeg sjekket hotell i London via Tui nettopp,og for to voksne er det like dyrt som en tur til varmere land.

Anonymkode: 9d2f7...14a

Hvorfor booke hotell med Tui? Er mye bedre å finne noe på egenhånd, mye rimeligere.

Anonymkode: 401d0...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

London er billig ja. ca 50.000,- for 3 stk i bra hotell 3 netter + alt som koster.

Anonymkode: 14f09...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting, vi holder oss hjemme i vinterferien med brettspill, film osv

Anonymkode: f5cae...b6d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kanskje brukt noe på aktiviteter. Men alle aktiviteter trenger ikke koste mye. Tur i skogen og grille pølser på bål, fisketur, tur på museum, en tur til byen og kafé eller pizza, invitere venner/familie med barn, lekeplass, svømmehall, hobbyaktiviteter hjemme, filmkveld, spillkveld. 

Anonymkode: 9f0dd...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det vært omgangssyken og influensa i minst to uker før positiv coronatest på gubben så sjeleglad for at vi ikke har planlagt noenting. Blir vel typisk bypåske med tur i sentrum og nærområdet, kino, kjøpesenter og en tur på Peppes/Maccern eller hva barna foretrekker+ litt ekstra digg mat og drikke.

Tipper det går par tre tusen ekstra litt etter om folk blir friske + mulig litt oppsparte lommepenger ryker hos barna om de skulle se noe de vil ha som er innafor.

Anonymkode: 3348d...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tilgang til hytta, men ikke vinterferie. Her er vi foreldre på jobb og ungen i bhg. Handler kun mat som vanlig :)

Anonymkode: b9ebc...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 1700kr… flybilletter tur/retur til datteren vår som er på folkehøyskole. Ellers ikke mere utgifter enn vanlig, bortsett fra at vi kommer nok til å leie noen filmer og ha filmkvelder

Generelt har vi sjeldent hatt mulighet til å reise bort i vinterferiene og høstferiene da barna var yngre pga både mannen min og jeg jobbet turnus. Å ta ut ferie ville ha gått utover sommerferien. Av og til så har vi dratt ei langhelg til svigerfamilien min, men det kostet ikke mye mere enn drivstoff og prisen for ferjene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi drar sammen med familien til deres hytte. Koster ikke annet enn strøm på bil og bomring. Deler på hvilke dager vi kjøper middag så koster vel ikke mye mer enn ellers. 

Anonymkode: fd7a1...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...