Elle Melle Skrevet 23. februar 2024 #1 Skrevet 23. februar 2024 Vet noen hvordan det kan ha seg at tilsynelatende samme parfyme i samme størrelse framstår som to ulike produker til to ulike priser i nettbutikken? https://www.boozt.com/no/no/amouage/sunshine-woman_15805951/15805952 https://www.boozt.com/no/no/amouage/sunshine-woman-edp-100-ml_32644500/227989178 Når man ser etter en såpass dyr parfyme er det lett å bli litt skeptisk kjenner jeg, så da lurer jeg veldig på hvorfor den ene her er unaturlig lavt priset mens den andre koster det samme som i andre butikker. Noen som vet?
Capazitet Skrevet 23. februar 2024 #2 Skrevet 23. februar 2024 Trur nok det er ulike storleikar på flaska som utgjer prisforskjelen. Den dyraste er 100 ml
Elle Melle Skrevet 23. februar 2024 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2024 Capazitet skrev (1 time siden): Trur nok det er ulike storleikar på flaska som utgjer prisforskjelen. Den dyraste er 100 ml Nei, de er like store. Dette merket selges kun i 100 ml.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #4 Skrevet 23. februar 2024 Den ene har blitt "krysset av" god å bruke rabattkoden du får når du kjøper 2 produkter over 699 tilsammen eller hva det var. Anonymkode: 0742f...b73
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #5 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den ene har blitt "krysset av" for å bruke rabattkoden du får når du kjøper 2 produkter over 699 tilsammen eller hva det var. Anonymkode: 0742f...b73 Skrivefeil Anonymkode: 0742f...b73 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #6 Skrevet 23. februar 2024 Jeg tror flere nettsider opererer på den måten. Jeg har fulgt et par kjoler jeg har hatt lyst til å kjøpe men tenkte å vente til black friday så jeg tok screenshot på disse. Da det nærmet seg BF så økte de prisene for så sette den ned på selveste BF. Men selv da var den «rabatterte» prisen høyere enn den originale prisen. Ila et år endret de prisen på kjolen minst 8 ganger. Jeg dabbet av på slutten og mistet samtidig interessen for kjolene pga hyppig svingninger i prisen. Anonymkode: c4ac5...9de 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #7 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror flere nettsider opererer på den måten. Jeg har fulgt et par kjoler jeg har hatt lyst til å kjøpe men tenkte å vente til black friday så jeg tok screenshot på disse. Da det nærmet seg BF så økte de prisene for så sette den ned på selveste BF. Men selv da var den «rabatterte» prisen høyere enn den originale prisen. Ila et år endret de prisen på kjolen minst 8 ganger. Jeg dabbet av på slutten og mistet samtidig interessen for kjolene pga hyppig svingninger i prisen. Anonymkode: c4ac5...9de Det er det man har prisjakt til. Anonymkode: 0df42...0ab
Elle Melle Skrevet 24. februar 2024 Forfatter #8 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg tror flere nettsider opererer på den måten. Jeg har fulgt et par kjoler jeg har hatt lyst til å kjøpe men tenkte å vente til black friday så jeg tok screenshot på disse. Da det nærmet seg BF så økte de prisene for så sette den ned på selveste BF. Men selv da var den «rabatterte» prisen høyere enn den originale prisen. Ila et år endret de prisen på kjolen minst 8 ganger. Jeg dabbet av på slutten og mistet samtidig interessen for kjolene pga hyppig svingninger i prisen. Anonymkode: c4ac5...9de Du har nok rett i at det bare er en sånn litt uforklarlig nettbutikk-greie. Men hvem i himmelens navn kjøper noe til fullpris når tilbudsprisen ligger rett ved siden av? Skjønner egentlig ikke hvorfor de har to ulike varer med ulikt varenummer som er samme varen innholdsmessig. Det hadde gitt mer mening om det var endringer i produktet, men det er det ikke mulig å se at det er. Men når den nyeste prisen i en del butikker er over 4000kr er jo under 2500 et slags røverkjøp 😆🙈
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #9 Skrevet 25. februar 2024 Den ene linken har haket av for rabatt fordi man kjøper flere produkter (som er kriteriet for rabatten) og den andre har ikke haket av for dette. Ser ikke hva det er du reagerer på? Anonymkode: e78ff...a97
Maddy25 Skrevet 25. februar 2024 #10 Skrevet 25. februar 2024 De har jo helt forskjellige duftnoter.... og heter det samme. Parfymenoter Toppnoter: Golden Jamaican Rum, eik Barrel Aged Kentucky Bourbon, Davana Essence, Clary Sage Enriched Essence, Ceylonese Cardamom Absolute Hjertenoter: Dragon Skull Flower, svart skinn, svart pepper, Nutmeg, Styrax Basenoter: Akigalawood, Mexican Blackened Vanilla Beans, Cade Essence, Castoreum, Balsawood, Tobacco Leaves Parfymenoter Toppnoter: Blackcurrant Liquor, Almond, Davana. Hjertenoter: Osmanthus Absolute, Jasmine, Vanilla, Magnolia. Basenoter: Cade, Patchouli, Blond Tobacco, Papyrus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå