Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta teoriprøven veldig snart og gruer meg litt. Regner med at man kan gå frem og tilbake så mange ganger man vil mellom alle spørsmålene under hele teoriprøven? 😅 For å rette opp svar en er i tvil om

Uten at det skulle skjer en teknisk feil/crash eller noe i datasystemet... 

Kun seriøse svar takk 🙏 🥰 🙏 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan gå frem og tilbake ja :)

Om du har brukt teoritentamen så vil du mest sannsynlig oppleve selve teoriprøven som lett i forhold. Jeg har tatt teoriprøve for både klasse B og A, og ble postitivt overrasket begge gangene. Jeg gruet meg veldig selv, men hadde visst liten grunn til det. Lykke til! 

Skrevet
20 minutter siden, Kira123 said:

Du kan gå frem og tilbake ja :)

Om du har brukt teoritentamen så vil du mest sannsynlig oppleve selve teoriprøven som lett i forhold. Jeg har tatt teoriprøve for både klasse B og A, og ble postitivt overrasket begge gangene. Jeg gruet meg veldig selv, men hadde visst liten grunn til det. Lykke til! 

Tusen takk for motiverende svar. Har du noen gode tips om hva man bør lese mest på i etterpå klokskapens tegn (bortsett fra teoritentamen). Hva er det viktigst å lese mest på? og Hvor? 😃

Skrevet
14 hours ago, negin123 said:

Tusen takk for motiverende svar. Har du noen gode tips om hva man bør lese mest på i etterpå klokskapens tegn (bortsett fra teoritentamen). Hva er det viktigst å lese mest på? og Hvor? 😃

Det man er mest usikker på eller feiler på.

Anonymkode: a9909...7ca

Skrevet
negin123 skrev (15 timer siden):

Skilt

Anonymkode: 933fd...97c

• Liker 1
Skrevet
negin123 skrev (17 timer siden):

Holdt deg til teoritentamen, så skal du være ganske safe. Og les på avsnittene som kommer opp under når du har svart, spesielt om du har svart feil eller er usikker på hvorfor noe er rett eller galt. Jeg vil påstå at fordelingen der er veldig fint fordelt, bare vanskeligere enn prøven du får hos Statens vegvesen. Men forstår du gruer deg. Men vi satser på at det går bra :)

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...