Gå til innhold

Mental helse, chat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å bli satt på vent midt i en samtale der man sier at man har det veldig vanskelig og langt nede?

Fikk beskjed om å tenke positivt og satt på vent.

Skal ALDRI oppsøke denne type hjelp igjen.

Anonymkode: 95080...1c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri opplevd det, men det kan hende det kom noe i veien på privaten for dem som de måtte ta hånd om eller der de er. De mente det nok ikke vondt, men forstår at det er lett å ta sånt personlig.

Anonymkode: 2c175...5e2

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk beskjed at de kan ikke bruke mer enn 20min per samtale. 
Og når samtale startet det kunne ta flere minutter for å få svar på det jeg skrev.

Og jeg også skrev at jeg ville prøve ta livet mitt den dagen, og rett etter jeg skrev det, begynte de å avslutte samtalen, fordi de ikke har tid til å snakke, og de helst skal avslutte samtalene innen 20min, og hvis jeg blir verre da må jeg skrive igjen. Å når jeg prøvde igjen, da sa de at hvis jeg skriver igjen da skal de blokkere meg fordi jeg skrev til dem «for mange ganger på kort tid», og det er flere i køen.

Jeg kontaktet noen andre da den dagen og fikk hjelp. Men ja lurer på om det er noen som får hjelp der.

Anonymkode: 30d38...cc2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk beskjed at de kan ikke bruke mer enn 20min per samtale. 
Og når samtale startet det kunne ta flere minutter for å få svar på det jeg skrev.

Og jeg også skrev at jeg ville prøve ta livet mitt den dagen, og rett etter jeg skrev det, begynte de å avslutte samtalen, fordi de ikke har tid til å snakke, og de helst skal avslutte samtalene innen 20min, og hvis jeg blir verre da må jeg skrive igjen. Å når jeg prøvde igjen, da sa de at hvis jeg skriver igjen da skal de blokkere meg fordi jeg skrev til dem «for mange ganger på kort tid», og det er flere i køen.

Jeg kontaktet noen andre da den dagen og fikk hjelp. Men ja lurer på om det er noen som får hjelp der.

Håper du rapporterer dette videre, for dette er ikke akseptabelt!!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det gjorde jeg ikke, angrer litt, men tror ikke de kommer til å tro på meg eller ta meg mere på alvor enn på som jobber der.

Og det er lettere kanskje å droppe å ha med dem å gjøre etter sånne svar jeg fikk i chatten.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det gjorde jeg ikke, angrer litt, men tror ikke de kommer til å tro på meg eller ta meg mere på alvor enn på som jobber der.

Og det er lettere kanskje å droppe å ha med dem å gjøre etter sånne svar jeg fikk i chatten.

*enn på de som jobber der.

Skrevet

Har også dårlig erfaring med mental helse både på chat og tlf og kommer heller ikke til å kontakte de igjen. 

Kirkens sos er bedre. 

Anonymkode: 4b4bb...5ff

• Liker 2
Skrevet

Veldig dårlig erfaring der, men kirkens sos er mye bedre

Anonymkode: 213d4...2ec

• Liker 1
Skrevet

Har svært dårlig erfaring der. Kirkens SOS er myyyye bedre.

Anonymkode: cc14b...556

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...