Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2006 #61 Del Skrevet 21. februar 2006 Smart... for jeg er slank og jeg vil gjerne bli litt feitere ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Within my guitar Skrevet 21. februar 2006 #62 Del Skrevet 21. februar 2006 Finnes nok av dumme og slanke damer her i verden. Det er vel lettere for dem å sulte seg enn det er å åpne en bok da. Og selvfølgelig er smarte,ikke-slanke mennesker mer interessante enn mennesker som prioriterer å slanke seg istedet for å jobbe mot en større innsikt. Heller smart enn slank ja. Selvfølgelig. Men nå er jeg også "smart" nok til å holde meg slank. :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Within my guitar Skrevet 21. februar 2006 #63 Del Skrevet 21. februar 2006 Når det er sagt.. Så tror jeg også at det kanske kunne vært lettere å komme seg fram i livet om man var litt dummere. Det ordner seg alltid for de dumme, virker det som. Hm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 24. februar 2006 #64 Del Skrevet 24. februar 2006 Ville nok vært smart ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #65 Del Skrevet 24. februar 2006 Smart: for da hadde jeg automatisk vært slank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Tapir Skrevet 24. februar 2006 #66 Del Skrevet 24. februar 2006 Smart: for da hadde jeg automatisk vært slank. ← Nå er du tydeligvis bare naiv. Det er ikke noe likhetstegn mellom smart og slank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 24. februar 2006 #67 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Jeg syns det er litt overraskende at så mange tror det er så lett å være dum. Jeg har en bekjent som jeg syns er dum - og det er ikke måte på hvor mye trøbbel hun klarer å rote seg borti. Ringer spåtelefon for tusenlapper, roter seg borti voldelige menn som ruser seg, lar være å betale husleia til namsmannen står på døra, lyver for venner, erter på seg barnevernet etc etc. Tror ikke det er så greit som dere skal ha det til jeg. Endret 25. februar 2006 av Elfrida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavendula Skrevet 24. februar 2006 #68 Del Skrevet 24. februar 2006 SMART, SMART, SMART! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 26. februar 2006 #69 Del Skrevet 26. februar 2006 Smart. Å bruke hode gir mer enn slank kropp . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pi Skrevet 26. februar 2006 #70 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg syns det er litt overraskende at så mange tror det er så lett å være dum. Jeg har en bekjent som jeg syns er dum - og det er ikke måte på hvor mye trøbbel hun klarer å rote seg borti. Ringer spåtelefon for tusenlapper, roter seg borti voldelige menn som ruser seg, lar være å betale husleia til namsmannen står på døra, lyver for venner, erter på seg barnevernet etc etc. Tror ikke det er så greit som dere skal ha det til jeg. ← Godt eksempel. Jeg er allerede smart, og trives alt for godt med det til å ville bytte med en slank kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monikabrx Skrevet 1. mars 2006 #71 Del Skrevet 1. mars 2006 Uten tvil smart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Binna Skrevet 3. mars 2006 #72 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg ville valgt slank, og heller leve i uvitenhet... hehe. Tror de "dumme" har det bedre med seg selv enn de som er litt for smarte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 5. mars 2006 #73 Del Skrevet 5. mars 2006 Smart - helt klart! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. mars 2006 #74 Del Skrevet 5. mars 2006 Er neimen ikke sikker jeg. I utgangspunktet ville jeg sagt "smart", men etter en filosofisk kveldsstund med en venninne så vet jeg ikke helt... Hvis det å være smart innebærer at man tenker konsekvenser og muligheter og løsninger stadig vekk, så tror jeg ærlig talt det er mer komfortabelt å være dum. Og skal man først være dum så kan man i det minste være slank..... På den annen side så klarer man kanskje å styre klar av en del vanskeligheter hvis man er smart. Tror jeg tross alt får lande på "smart". "Slank"-delen kan man likevel ha en mulighet til å gjøre noe med - og hvis man er smart nok, så klarer man kanskje å skru om hjernen slik at man luker vekk unødig bekymringer også . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 5. mars 2006 #75 Del Skrevet 5. mars 2006 SELVSAGT ville jeg valgt å være smart! Så fikk jeg heller slanke meg...og bli begge deler! Å bli smart er nok ikke like lett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 14. mars 2006 #76 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg ville sjølsagt vært smart. For øvrig er jeg både slank og smart;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 14. mars 2006 #77 Del Skrevet 14. mars 2006 Er det bare meg som har tolket spørsmålet som at man må velge? Enten slank eller smart, man kan ikke få begge deler. Hva ville man valgt da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 14. mars 2006 #78 Del Skrevet 14. mars 2006 Måtte jeg velge, ville jeg vært smart. Jeg bare påpekte at jeg faktisk er begge deler. Hvis det er lov å si det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 14. mars 2006 #79 Del Skrevet 14. mars 2006 Måtte jeg velge, ville jeg vært smart. Jeg bare påpekte at jeg faktisk er begge deler. Hvis det er lov å si det da... ← Siktet egentlig ikke til deg, Diktern.. Skjønte hva du skrev. Men det er mange som sier "smart, for da er det lettere å slanke seg osv". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 14. mars 2006 #80 Del Skrevet 14. mars 2006 Jepp;) Er vel vanskelig å velga, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå