Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #1 Del Skrevet 2. februar 2006 jeg har til min store forskrekkelse lest at kvinner vil heller være slanke enn smarte er det virkelig slik???og hvordan er det med deg,ville du vært slank eller smart?hvis du bare kunne velge en av delene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 2. februar 2006 #2 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg ville helt klart ha vært smart fremfor slank! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #3 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg skulle ønske jeg kunne svare smart helt uten videre, men jeg vet ærlig talt ikke helt. Å være relativt slank ville opplagt gjort livet temmelig mye enklere for meg. Men siden jeg er av de "smarte", vet jeg jo heller ikke hvilke ulemper det å være mindre "smart" hadde ført med seg... Så nei, jeg vet ikke hva jeg hadde valgt. Men jeg heller mot slank, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 2. februar 2006 #4 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg ville valgt smart framfor slank, uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2006 #5 Del Skrevet 2. februar 2006 Eg e ganske så slank.. og litt smart.. kanskje terninkast 3,5? ka om eg da legge på meg 10kg og blir terningkast 4,5? det hadde eg likt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #6 Del Skrevet 2. februar 2006 Definitivt smart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #7 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg er begge deler, og jeg ser ingen grunn til å forkaste noen av dem. Hvis jeg måtte velge, hadde jeg valgt å være smart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 2. februar 2006 #8 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg har valgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 2. februar 2006 #9 Del Skrevet 2. februar 2006 Smart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Tapir Skrevet 2. februar 2006 #10 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg har valgt. ← For meg har naturen valgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #11 Del Skrevet 2. februar 2006 Det spørs litt hva alternativet til slank var. Hadde det bare vært kraftig / lubben, ville jeg glatt valgt smart. Hadde jeg risikert å være smart menn veldig stor (med fare for helse, dårlig selvbilde etc) ville jeg seriøst vurdert et liv som slank og 'enkel'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #12 Del Skrevet 2. februar 2006 Hvis alternativet var å veie 140 +, ville jeg trolig valgt slank. Men å være ganske stor, uten at det gikk vesentlig utover helse og velvære, det hadde jeg glatt valgt framfor å være dum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 2. februar 2006 #13 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg har full forståelse for folk som sier slank. Selv er jeg usikker. Kommer an på hva man legger i slank/tykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 2. februar 2006 #14 Del Skrevet 2. februar 2006 Smart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seigdama Skrevet 2. februar 2006 #15 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg ville vært smart (er forøvrig det) og prøvd å slanke meg i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Tapir Skrevet 2. februar 2006 #16 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg ville vært smart (er forøvrig det) og prøvd å slanke meg i stedet. ← Poenget med denne spørsmålsstillingen var vel at man måtte velge mellom "godene", ikke at man kunne få begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #17 Del Skrevet 2. februar 2006 jeg ville selvsagt valgt SMART!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. februar 2006 #18 Del Skrevet 2. februar 2006 Definitivt smart! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 2. februar 2006 #19 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg ville valgt slank, for da hadde jeg jo vært usmart. Og da hadde jeg ikke visst bedre. Nemlig! Smart...hæ? Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 2. februar 2006 #20 Del Skrevet 2. februar 2006 Smart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå