Irak Skrevet 14. juli 2024 #21 Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Merker hun er mest råkåt under eggløsning. Mer rett på sak, mer grenseløs, opptatt av min attributt(+++size), og virker å tenne på at jeg når hun er slik er "strengere". Hun kommer da ofte lett og mange ganger, hun tar grep og gir gass. Hun gløder mer og hadde nok vært en kopp te for mye for de fleste menn. Men, jeg liker det andre menn feigt kaller nymfe. Det er i disse dager hun tester min robusthet, og det er og et faktum at slik har det vært i 21 år. 21 år hun har speilt seg i vår seksuelle relasjon, hun har kjent på limet, at det holder, hun har kjent at tøylene holder, og blitt ridd inn i mål hver eneste gang. M54 Anonymkode: 4c53b...8e3 For en fantastisk skildring 🤩
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #22 Skrevet 14. juli 2024 Sex er kanskje det siste jeg har lyst på når jeg har mensen. Anonymkode: f6b96...2d9
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #23 Skrevet 14. juli 2024 Ikke når jeg har mensen. For jeg har så mye smerter. Men hver gang jeg sier å faen jeg har fått mensen så svarer han det vet jeg. For jeg er vist veldig lysten rett før mensen. Så han har vist fulgt med i mange år. Så hvis jeg er usikker på når jeg skal ha mensen så er det bare å spørre han for han vet😂 Anonymkode: 3bfdd...3f6
Ma.Ya Skrevet 15. juli 2024 #24 Skrevet 15. juli 2024 Mest kåt under eggløsning, da tar det ofte helt av. Tenker konstant på sex, og har mye drøyere fantasier og råere sex enn ellers i syklusen. Lysten daler gradvis etter eggløsning og mot mensen. Tar seg gradvis opp igjen etter mensen og mot eggløsning. Hvis jeg har hatt masse deilig sex i den kåteste perioden virker det som jeg er kåtere i lengere tid etter det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå