Gå til innhold

når i syklusen er kvinner minst kåte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, stemmer det at dere kvinner generelt er minst kåte rett før mensen eller under mensen? Har du som kvinne opplevd å allikevel være veldig kåt i denne delen av syklusen?

Anonymkode: 4050c...562

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

hei, stemmer det at dere kvinner generelt er minst kåte rett før mensen eller under mensen? Har du som kvinne opplevd å allikevel være veldig kåt i denne delen av syklusen?

Det stemmer overhodet ikke nei.

Anonymkode: 18c64...b56

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Ekstremt kåt under eggløsning og frem til begynnelsen av mensen. Så dabber det av litt mot slutten av mensen for å så ta seg opp rundt eggløsning igjen. 

Eller, det var min syklus før jeg begynte på hormonspiral. Nå er det ikke så lett å se noe mønster lenger. 

Anonymkode: fbbd0...03f

• Liker 2
Skrevet

Er kåt fra rett før eggløsning og en ukes tid etter, deretter dalende lyst før mensen. Har minst lyst rett før mensen kommer og under selve mensenperioden. 

Anonymkode: 98c74...37c

• Liker 1
Skrevet

Har mest lyst under mensen, jeg

Anonymkode: b1cd8...c1f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Mensen setter en stopper for min lyst, i allefall. Føler meg ufresh, klarer ikke å tenke på noe sex da fordi det er uansett uaktuelt å ha sex under mensen.

Rett før mensen kan jeg ha lyst (har ikke pms eller ubehag rett før mens), men så fort jeg begynner å blø er porten stengt.

Anonymkode: 01b1e...c85

• Liker 1
Skrevet

Veldig kåt de siste dagene rett før mensen, ingen lyst under mensen, alt for mye smerter. 

Anonymkode: 3787e...24d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det stemmer for meg at jeg er minst kåt under mensen, men jeg pleier å suge eller onanere samboer når jeg har mensen og da kan jeg bli kåt og seksuelt frustrert. 
Om vi ikke gjør noe blir jeg ikke kåt under mensen. 

Anonymkode: 400b0...750

Skrevet

Jeg er kjempekåt hele tiden. Spesielt under mensen.

Anonymkode: 5a2c1...89f

• Liker 1
Skrevet

Mest kåt under mensen 

Anonymkode: 6c1d4...8f9

• Liker 1
Skrevet

Superkåt både før og under mensen, så dabber det av mot slutten av mensen, så øker lysten igjen på neste eggløsning.

Anonymkode: 18c64...b56

Skrevet

Det kan variere litt fra kvinne til kvinne, så kan bare snakke for meg selv. Fra mest til minst kåt:

1: 6-8 dager rundt eggløsningen. Opphisset 24/7 i så stor grad at det påvirker søvnen.

2: 2 dager før mensen kommer. Sterkt oppbluss av kåthet, men ikke så intenst som under eggløsningen

3: Mensen. Litt opp og ned. Kommer an på smertenivå og dagsform, men veldig sjelden det er snakk om noen sterk lyst.

4: Fra første dag etter mensen er ferdig fram til første dag av eggløsningperioden (ja, jeg vet at selve eggløsningen ikke varer i flere dager :P). Helt dødt og null lyst. Æsj, ikke ta på meg.

Anonymkode: 46101...fe7

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Minst kåt de to dagene før mens. Dessverre ofte veldig kåt under mens, for det er upraktisk så mye som jeg blør enkelte dager. 

Anonymkode: ebc2d...ca1

• Liker 1
Skrevet

Sjelden spesielt kåt under mensen, føler meg oppblåst og tjukk. Har ofte smerter også. 

Anonymkode: 457ea...bbb

Annonse
Skrevet

Jeg er alltid kåtest under mensen. 😭

Anonymkode: 3fb81...dfd

Skrevet

Mest kåt fra mensen og til litt etter eggløsningen så dabber det av frem mot mensen, så begynner det på nytt igjen. 

Anonymkode: 9b11b...f94

Skrevet

Gangene jeg nesten bestandig er har veldig VELDIG lyst: Rett før, iløpet av og like etter mensen, og rundt eggløsning. Har nesten aldri smerter ved mensen, er mest emosjonell. 

Anonymkode: 9faaa...761

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.2.2024 den 10.31):

Gangene jeg nesten bestandig er har veldig VELDIG lyst: Rett før, iløpet av og like etter mensen, og rundt eggløsning. Har nesten aldri smerter ved mensen, er mest emosjonell. 

Anonymkode: 9faaa...761

Samme her...så ganske jevn sexlyst, men helt vilt dagene før og etter eggløsning...da kan jeg fint kn*lle 2-3 ganger om dagen. Men det orker ikke mannen :) Mensuken dropper jeg samleie, men suger gjerne når han ønsker...

Anonymkode: d060b...ce4

AnonymBruker
Skrevet

Merker hun er mest råkåt under eggløsning. Mer rett på sak, mer grenseløs, opptatt av min attributt(+++size), og virker å tenne på at jeg når hun er slik er "strengere".  Hun kommer da ofte lett og mange ganger, hun tar grep og gir gass. Hun gløder mer og hadde nok vært en kopp te for mye for de fleste menn. Men, jeg liker det andre menn feigt kaller nymfe. Det er i disse dager hun tester min robusthet, og det er og et faktum at slik har det vært i 21 år. 21 år hun har speilt seg i vår seksuelle relasjon, hun har kjent på limet, at det holder, hun har kjent at tøylene holder, og blitt ridd inn i mål hver eneste gang.

M54

Anonymkode: 4c53b...8e3

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...