AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1 Skrevet 23. februar 2024 La oss være ærlige. Menn skriver ikke, eller møter kun en dame på Tinder. De kan velge mellom mange forskjellige blomster, men hvordan få en mann til å plukke kun en rose? Hva får menn til å bli eksklusive og lojale? Er samtlige klar for forhold på forhånd eller vokser dere med tanken ettersom man blir kjent? Hva får en mann som er 10/10 fra hovedstaden til å skrive i flere uker med en alenemor som bor fire timer fra deg? Er det vanlig å ha sex på første date i dag eller er det bra å vente to-tre dater? Jeg har lært at å være seg selv på godt og vondt er det beste, men finnes det souls mates der ute? Anonymkode: 83cde...1be
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #2 Skrevet 23. februar 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Menn skriver ikke, eller møter kun en dame på Tinder Jo. Jeg har møtt damer på Tinder med intensjon om noe seriøst. 13 minutter siden, AnonymBruker said: De kan velge mellom mange forskjellige blomster, men hvordan få en mann til å plukke kun en rose? Skru på sjarmen. Jeg har prøvd å få en dame jeg liker til å like meg tilbake. Vanskelig å få til. Funker ikke sånn, gitt. Det må bare stemme. 14 minutter siden, AnonymBruker said: Hva får menn til å bli eksklusive og lojale? Er sam Det kommer an på mannen. Noen er monogame. Andre ikke. 15 minutter siden, AnonymBruker said: Hva får en mann som er 10/10 fra hovedstaden til å skrive i flere uker med en alenemor som bor fire timer fra deg? En 10/10 ja. Du er ambisiøs, da. Det skal du ha. En mann med top model utseende, god jobb, selvtillit og sjarm som bor i en hovedstad med overskudd av single damer? Da må du ha godt med sjarm og være helt spesiell i hans øyne. 18 minutter siden, AnonymBruker said: det vanlig å ha sex på første date i dag eller er det bra å vente to-tre dater? Kommer an på aldersgruppen og miljø/type. Jeg forventer ikke sex på første date. 19 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har lært at å være seg selv på godt og vondt er det beste, men finnes det souls mates der ute? Svaret er "ja" og dette var vel den eneste modne setningen i innlegget ditt. Anonymkode: 835f0...6f4 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #3 Skrevet 23. februar 2024 Upretensiøs, chill, ærlig, vennlig, omsorgsfull, tenkende og kreativ Anonymkode: 3fe91...420
Engel Skrevet 23. februar 2024 #4 Skrevet 23. februar 2024 Du kan ikke gjøre noe spesielt for å få en mann til å velge deg. Vær deg selv og vær bevisst på hva slags mann DU ser etter (og da mener jeg ikke utseendet). Da vil en mann som ser etter en som deg forhåpentligvis finne deg, og om kjemien er der for dere begge så klaffer det. Må du jobbe for å få mannen interessert så er det ikke riktig.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #5 Skrevet 23. februar 2024 Har ei venninne i Oslo som holder på med Tinder hun sier gjerne at mennene går på rundgang der fordi det for lite i Oslo. Ser lignende på grupper på face der de advarer andre kvinner om rundbrennere som gjerne er de som er 10 av 10. Så nei takk... holder med å resirkulering av søppla hjemme. Anonymkode: 5065d...ab7 2
KallePils Skrevet 23. februar 2024 #6 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): La oss være ærlige. Menn skriver ikke, eller møter kun en dame på Tinder. De kan velge mellom mange forskjellige blomster, men hvordan få en mann til å plukke kun en rose? Steg 1: Vær en rose. Der stryker omtrent alle yngre norske kvinner. Begynn der.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #7 Skrevet 23. februar 2024 KallePils skrev (7 minutter siden): Steg 1: Vær en rose. Der stryker omtrent alle yngre norske kvinner. Begynn der. Er du eneste mann på tinder? Anonymkode: 77fd8...5ac
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #8 Skrevet 23. februar 2024 Det er lettere sagt enn gjort. Men ser du ut som en supermodell så har du kommet langt på vei og kan få de fleste menn. Anonymkode: 1f229...e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå