Gå til innhold

Flaut! Noen som kan gi råd?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_meg_20_*
Skrevet

Hjelp meg! Hvorfor skjer disse "musefisene" Er jeg ikke stram nok? Eller vakum? Første gang jeg har hatt et så utrolig fantastisk sexliv, og igår kveld, når vi var på det beste, så skjedde dette, og jeg mistet lysta med en gang. Og typen merket dette, for han var så uheldig å være "der nede" Noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre? Jævli teit at dette skal ødelegge noe som er så innmari deilig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er luft som blir presset inn.. Om du strammer når han trenger inn i deg slipper du det som oftest..

Skrevet

Sånn er det hos meg innimellom og, men jeg bare overser det. Tror ikke kjæresten tenker så mye over det, så hvorfor skal jeg gjøre det? Jeg strammer som best jeg kan, og hvis det ikke er godt nok, så får det bare være. Jeg vil nyte sexen, så da lukker jeg øra for akkurat de lydene.

Skrevet

Det e no heeeilt vanlig.. og det veit no som regel mannen du helde på med og vel??

Skrevet

Det er da ikke flaut!! Det bare skjer, ferdig med det.

Hvis ikke han har peiling må du opplyse han :)

Skrevet

Blås i det!

Fantastisk ordvalg. Utilsiktet eller ikke..

Skrevet

Er nok veldig vanlig! Kanskje det skjer i spesielle stillinger, og da kan du jo unngå det på den måten om du føler for det...

Gjest Gjest_Nigo-san_*
Skrevet
Fantastisk ordvalg. Utilsiktet eller ikke..

:ler::ler::ler:

Heeelt tilsitktet, såklart! :ler:

Skrevet

Forstår ikke at det skal være noe å bli flau over. Det er da vitterlig mannen som presser inn denne luften, og han skjønner helt sikkert hva det kommer av selv (hvis han ikke er født bak en låvedør :ler: ). Nei huff, ikke meningen å være frekk men jeg kan aldri tenke meg at en mann/gutt reagerer på dette, tror det er veeeldig vanlig.

Skrevet

Dersom du MÅ gjøre noe med det, så le det bort. Tror neppe han brys seg på samme måten du gjør..

Gjest GreenSky
Skrevet

Det er han sin "feil" siden han dytter luft inni deg. Men det er vi som "fiser". Urettferdig er det! :sur::ler:

Skrevet

Det samme skjer med oss. Typen bare smiler og sier at det gjør ingenting, mens jeg sier at jeg aaaaaldri skal ha doggy igjen :ler:

Skrevet

Det er bare morsomt på en koselig måte. Da vet jeg hva som skjer(jeg har sex!!) :ler:

Ingenting å være flau over jente! Men kanskje noen nybegynnere vil lure på hva det er men gutter flest som har hatt sex mer en et par ganger i sitt liv vet da om dette.

Skrevet

musefis er vel helt vanlig. Det hender meg også....det er litt flaut det må jeg innrømme, men hva kna jeg gjøre med det? Jo...le d bort eller bare drite i det. Når det skjer med meg så pleier vi bare å le det bort og forstsette der vi "slapp"

Så ta det med ro... dette er helt vanlig

Skrevet
Forstår ikke at det skal være noe å bli flau over. Det er da vitterlig mannen som presser inn denne luften, og han skjønner helt sikkert hva det kommer av selv (hvis han ikke er født bak en låvedør  :ler: ). Nei huff, ikke meningen å være frekk men jeg kan aldri tenke meg at en mann/gutt reagerer på dette, tror det er veeeldig vanlig.

:ler::ler::ler:

:enig:

Skrevet

Dette skjer av og til. Bare drit i det, det er jo helt normalt! Bare le av det og fortsett der du slapp (før musefisen altså, heh heh) :klem1:

Gjest Jalileh
Skrevet
Det er han sin "feil" siden han dytter luft inni deg.

Hmhm... Hvordan dytter man luft i det hele tatt? :erter::ler:

Skrevet

Hehe.. syns bare det er morsomt jeg! Begge to egentlig!

Syns egentlig det er litt deilig jeg! :sjarmor:

Skrevet

Helt enig, det er en helt normal lyd som kommer når den vil! Vi bare ler litt og har det gøy med det. Mister ingen lyst pga det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...