AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1 Skrevet 23. februar 2024 Og ved dette ble Guds kjærlighet åpenbart blant oss, at Gud sendte sin enbårne Sønn til verden for at vi skulle leve ved ham. 10 Ja, dette er kjærligheten, ikke at vi har elsket Gud, men at han har elsket oss og sendt sin Sønn til soning for våre synder. Anonymkode: a0511...7bc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #2 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og ved dette ble Guds kjærlighet åpenbart blant oss, at Gud sendte sin enbårne Sønn til verden for at vi skulle leve ved ham. 10 Ja, dette er kjærligheten, ikke at vi har elsket Gud, men at han har elsket oss og sendt sin Sønn til soning for våre synder. Anonymkode: a0511...7bc Du veit at dette er eit diskusjonsforum? Er det noko du ynskjer å diskutere her? Anonymkode: 11c77...2d9 2
Maskinfører Skrevet 23. februar 2024 #3 Skrevet 23. februar 2024 Det er helt riktig Gud er kjærlighet og det viser jeg ved hver gode gjerning jeg gjør
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #4 Skrevet 23. februar 2024 Om Gud er kjærlighet, hvorfor bannlyser han kjærlighet? Eller er det tilhengerne som har missforstått ? Anonymkode: 55840...bf6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #5 Skrevet 23. februar 2024 Når kjærligheten er begrenset til de som tror på han så er ikke den kristne gud noe for meg. Den kristne gud er ganske stygg og fæl. Skjønner ikke at folk tror på en religion som driver med skremsel. Folk begynner å våkne i dagens vestlige samfunn og ser åndeverden mer slik den er, altså en verden for alle uavhengig av tro. Anonymkode: 13d70...300 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #6 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Når kjærligheten er begrenset til de som tror på han så er ikke den kristne gud noe for meg. Den kristne gud er ganske stygg og fæl. Skjønner ikke at folk tror på en religion som driver med skremsel. Folk begynner å våkne i dagens vestlige samfunn og ser åndeverden mer slik den er, altså en verden for alle uavhengig av tro. Anonymkode: 13d70...300 Hva om det ikke er slik tilhengerne fremstiller det? Mange skrudde folk her i verden.. Finnes det en gud så er guden her for oss alle tror jeg. Anonymkode: 55840...bf6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #7 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva om det ikke er slik tilhengerne fremstiller det? Mange skrudde folk her i verden.. Finnes det en gud så er guden her for oss alle tror jeg. Anonymkode: 55840...bf6 Er det en ting som er sikkert, er at den guden som isåfall finnes ikke er som hverken den kristne eller islamske guden. Du har nok helt rett i at gud er for alle uavhengig av tro, men i min tro gjelder det for alt som lever, altså ikke bare mennesker. Dyr har en ånd på lik linje som oss. Anonymkode: 13d70...300
Blåttvann Skrevet 23. februar 2024 #8 Skrevet 23. februar 2024 Nyhetene gjør meg skeptisk til om denne kjærligheten finnes. Så.mye.lidelse. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå