Gå til innhold

Når man ikke kommer opp ett hakk på digitale tester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er egentlig sjansene for at det utvikler seg normalt når man ikke går fra 1-2 til 2-3 på syv-åtte dager? Etter hva jeg kan lese så slår 1-2 ut på 25 mlU/ml og 2-3 på rundt 150-200 mlU/ml, så i utgangspunktet så burde man jo få 2-3 allerede seks dager etter 1-2, om hcg dobles hver 48time? 

Anonymkode: 8c882...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt umulig å si sikkert uten blodprøve dessverre, men lover ikke super bra at dobling går sent.. Men ikke alle har dobling hver 48t, og ender bra likevel.. 

Anonymkode: f5e93...3e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Helt umulig å si sikkert uten blodprøve dessverre, men lover ikke super bra at dobling går sent.. Men ikke alle har dobling hver 48t, og ender bra likevel.. 

Anonymkode: f5e93...3e5

Det vil jo alltid finnes unntak ja, men normen er vel dobling om jeg har skjønt det riktig?

Er så usikker på hva jeg skal gjøre, jeg har èn digital test igjen og bor en plass hvor jeg må bestille via post og postgangen er noe treg for øyeblikket.
Jeg hadde planer om å ta den nøyaktig èn uke etter 1-2, men vurderer å ta den 6 dager etter istedenfor, sidan man jo i grunn skal få 2-3 da. Men redd for at den fortsatt gir 1-2, og så får jeg ikke sjekket igjen før det er gått 9-10 dager siden første positive.. får jeg 2-3 da så aner jeg jo ikke om den kom dag 9 eller de to dagene før.. om du skjønner😅

Anonymkode: 8c882...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De testene er ingen vitenskap. Det trenger ikke bety noe om man ikke får 2-3 og 3+ når man "skal" få det, så nøyaktige er ikke de testene. Jeg tror bare jeg ville ventet de ekstra dagene, det har ikke betydning. Aller helst ville jeg bare droppet å ta testen i det hele tatt, men skjønner jo at det både er spennende og betryggende så lenge resultatet er som forventet. Gratulerer med graviditeten!❤️

Anonymkode: 30b06...20a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HCG-stigning må måles i blod, ikke urin for at det skal være nøyaktig.

Anonymkode: abb02...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...