AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1 Skrevet 23. februar 2024 Har dere erfaring av å bruke ledmasker til hjemmebruk? Virker de? Anonymkode: 49d2a...126
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #2 Skrevet 23. februar 2024 Har brukt min ledmaske fra Currentbody nå i 3 mnd,hver dag. Har fått en helt sinnsykt glød i ansiktet..Det er det eneste foreløpig. Men dette er jo ikke en quick-fix så må nok bruke det lenge foe å se endringer. Men vel verdt hver krone for meg ihvertfall;) Anonymkode: d842d...f4c 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #3 Skrevet 23. februar 2024 Det skal være effektivt, men sørg for at du kjøper en som er sterk nok. Dette kan du Google deg fram til. Jeg skal definitivt kjøpe i løpet av året 🤩 Anonymkode: ff3f6...679 1
Scherbatsky Skrevet 24. februar 2024 #4 Skrevet 24. februar 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Har brukt min ledmaske fra Currentbody nå i 3 mnd,hver dag. Har fått en helt sinnsykt glød i ansiktet..Det er det eneste foreløpig. Men dette er jo ikke en quick-fix så må nok bruke det lenge foe å se endringer. Men vel verdt hver krone for meg ihvertfall;) Anonymkode: d842d...f4c Dette er den jeg har hørt bare godt om. Enkel å bruke, 10 min, ikke den dyreste, men du får det du trenger... Så den står på julegavelista mi. (Den er på salg på Lyko ut søndag btw, så lurte på å kjøpe den)
SiljeKP68 Skrevet 28. februar 2024 #5 Skrevet 28. februar 2024 jeg kjøpte alvaskin sin, for jeg var veldig fornøyd med hårfjerneren dems jeg er veldig fornøyd så langt. har ikke sett så stor forskjell i fine linjer enda, for jeg har brukt den kun i 3 uker, men det er betydelig mindre rødhet i ansiktet og forpakningen er sååå fin
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #6 Skrevet 28. februar 2024 Virker de litt rimeligere typene, Silkn f.eks? Ser de har en egen halsmaske. Anonymkode: 49d2a...126
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #7 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Virker de litt rimeligere typene, Silkn f.eks? Ser de har en egen halsmaske. Anonymkode: 49d2a...126 Jeg klarer ikke engang å finne styrken på den, så man kan vel trygt si at den da høyst sannsynlig ikke er sterk nok til å utgjøre noen forskjell. Anonymkode: ff3f6...679 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå