AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1 Skrevet 23. februar 2024 Har du bodd på noen av overnattingsstedene som et tilknyttet Dyreparken? Hva er dine erfaringer? Hvilket tror du passer best for barn under fem år? Tusen takk for svar Anonymkode: 91667...310
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #2 Skrevet 23. februar 2024 Jeg bodde tre netter i Abra Havn i fjor. Mine barn på 3 og 5 snakker fremdeles om det. Det var helt fantastisk! I år har vi bestilt en natt i Abra Havn og fem netter i Dyreparken hotell. Mest fordi det ble langt å gå fram og tilbake til Abra Havn hver dag. Det blir nok gåing inne i parken. Anonymkode: 92e8c...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #3 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg bodde tre netter i Abra Havn i fjor. Mine barn på 3 og 5 snakker fremdeles om det. Det var helt fantastisk! I år har vi bestilt en natt i Abra Havn og fem netter i Dyreparken hotell. Mest fordi det ble langt å gå fram og tilbake til Abra Havn hver dag. Det blir nok gåing inne i parken. Anonymkode: 92e8c...d2c Takk for svar. Er Abra Havn vi heller mot, så kjekt å høre at det falt i smak. Trodde ikke/visste ikke at det var langt å gå til parken. Hvor lang tid brukte dere ca pr vei? Anonymkode: 91667...310
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #4 Skrevet 23. februar 2024 Vi har vært på dyreparken hotell med små barn (under 10), og det var helt perfekt. Med større barn (eldre enn 10) så begynner barnesengene på hotellet å bli små. (Smal sovesofa eller korte køyesenger.) Så da sov vi i Glamping telt. Teltet var helt optimalt for oss. Og fortsatt ikke så langt å gå til parken. Anonymkode: 64eef...d95 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #5 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du bodd på noen av overnattingsstedene som et tilknyttet Dyreparken? Hva er dine erfaringer? Hvilket tror du passer best for barn under fem år? Tusen takk for svar Anonymkode: 91667...310 Abra havn eller scandic Sørlandet Anonymkode: c9c21...244 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #6 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for svar. Er Abra Havn vi heller mot, så kjekt å høre at det falt i smak. Trodde ikke/visste ikke at det var langt å gå til parken. Hvor lang tid brukte dere ca pr vei? Anonymkode: 91667...310 Det er ikke langt. Det er type 5-10 minutter Anonymkode: c9c21...244 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #7 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk for svar. Er Abra Havn vi heller mot, så kjekt å høre at det falt i smak. Trodde ikke/visste ikke at det var langt å gå til parken. Hvor lang tid brukte dere ca pr vei? Anonymkode: 91667...310 Det er ikke langt og gå, gangavstand og tar typ 5 min for en voksen. Anonymkode: 68cb8...ae4 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #8 Skrevet 23. februar 2024 Abrahavn er fantastisk! Flotte leiligheter, artig med skipet som kommer på morgenen, og muligheten for god frokost og pizzalevering på døra. Noen minutter å gå til Dyreparken, men neppe mer enn 5 min altså. Litt dyrt er det jo, men om man har mulighet, er det en kjempefin opplevelse å være der noen netter. Anonymkode: dc629...916 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #9 Skrevet 23. februar 2024 Noen som har deltatt på sjørøverfrokost på den sorte dame? Er det verdt pengene? Anonymkode: 91667...310
Me0987 Skrevet 23. februar 2024 #10 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Takk for svar. Er Abra Havn vi heller mot, så kjekt å høre at det falt i smak. Trodde ikke/visste ikke at det var langt å gå til parken. Hvor lang tid brukte dere ca pr vei? Anonymkode: 91667...310 Ikke langt å gå spør du meg. Maks 300 meter lenger å gå mellom Abra havn og Dyreparken hotell, altså
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #11 Skrevet 23. februar 2024 Me0987 skrev (4 minutter siden): Ikke langt å gå spør du meg. Maks 300 meter lenger å gå mellom Abra havn og Dyreparken hotell, altså Det er 350m i luftlinje mellom Abra Havn og Dyreparken hotell. Og du kan ikke gå luftlinje. Så det er nok ca 500m lengre å gå fra Abra havn enn fra Dyreparken hotell. Ikke en avskrekkende distanse, men det vil jo ta litt tid med små barn. Og det er ganske store avstander inne i selve parken, så det blir en del gåing i løpet av en dag. Jeg vil egentlig tenke at det ikke bør ha så stor betydning for hvor dere velger å bo. Men at det bør tas med i planleggingen av om dere bør ha med vogn eller annet inn i parken, å ha til barnet blir slitent. Anonymkode: 64eef...d95 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #12 Skrevet 23. februar 2024 Jeg er ikke TS men drister meg til å spørre likevel. Når man booker en pakkepris på overnatting og billetter. Gjelder det da inngang alle dager? Si det er innsjekk mandag og utsjekk fredag. Kan bi benytte parken alle dagene? Anonymkode: a403e...3d9
Kittykat Skrevet 23. februar 2024 #13 Skrevet 23. februar 2024 Første gangen vi var i Dyreparken bodde vi på Dyreparken hotell. Da var barna små og det var mer praktisk sånt sett. Det var i 2006 (da var barna i alderen 2-7 år). I 2012 reiste vi enda en gang og da bodde vi i Abra Havn. Flotte leiligheter, show for barna på kvelden, man blir vekket av sjørøvere som synger om morgenen (de hadde et show da også, hvis jeg husker riktig), man kan ta skipet, flaggheising, man kan bestille sjørøverfrokost (da blir man hentet med skipet) og mye mer. Det er kun 600 m fra Abra Havn til Dyreparken, så det er ikke en så altfor lang vei for små barn. Ta eventuelt med en vogn i tilfelle barna blir slitne. Jeg anbefaler Abra Havn iallefall. Artig for barna, underholdning på kvelden, lekeplass osv. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #14 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er ikke TS men drister meg til å spørre likevel. Når man booker en pakkepris på overnatting og billetter. Gjelder det da inngang alle dager? Si det er innsjekk mandag og utsjekk fredag. Kan bi benytte parken alle dagene? Anonymkode: a403e...3d9 Vi bestilte nettopp overnatting i Abra Havn. Da måtte vi velge i bestillingen hvor mange dager vi ville være i parken. Sparte til sammen 500 kr på billettene ved å kjøpe sånn pakkeløsning. Man kan velge å overnatte fem netter men bare kjøpe billetter til parken to dager feks. Jo flere dager vi bestilte i parken jo større var rabatten. Anonymkode: 91667...310 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #15 Skrevet 23. februar 2024 Ikke helt det du spør om, men jeg har vært i dyreparken mange år og har bodd de fleste steder, men det er hamresanden camping vi alltid vender tilbake til. Det er mye bedre enn abra og alt annet synes jeg. Flere lekeplasser for ungene, restaurant med lekeplass, kjeeeempefin sandstrand. Vi koser oss der Anonymkode: 486e6...89e 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #16 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ikke helt det du spør om, men jeg har vært i dyreparken mange år og har bodd de fleste steder, men det er hamresanden camping vi alltid vender tilbake til. Det er mye bedre enn abra og alt annet synes jeg. Flere lekeplasser for ungene, restaurant med lekeplass, kjeeeempefin sandstrand. Vi koser oss der Anonymkode: 486e6...89e Jeg hadde hørt det, så vi dro dit. Men ble ufattelig skuffa. Så for de her inne som har vokst opp med jærstrendene, så er Hamre absolutt ikke verdt et besøk. Vi koste oss forresten veldig med å bo i kardemommeby da vi var sist i dyreparken. Anonymkode: fbec0...ca7 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #17 Skrevet 23. februar 2024 Har bodd i Kardemomme by og i Safari camp. Kardemomme by er fint siden du kan gå rundt i parken før og etter åpningstidene. Safari camp var veldig enkel standard, men helt greit. Anonymkode: dc3a7...894 1
Kontorotta Skrevet 23. februar 2024 #18 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som har deltatt på sjørøverfrokost på den sorte dame? Er det verdt pengene? Anonymkode: 91667...310 Vi gjorde det og det var helt klart verd pengene, men vi gjorde det første helga de hadde det den sesongen vi var der. Ellers ble jeg veldig positivt overrasket over Abra Havn, da jeg fort er litt skeptisk til slike steder. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #19 Skrevet 23. februar 2024 Bodde ikke i parken, men på Scandic Sørlandet og anbefaler det. Kort vei å gå, og jeg tror i hvert fall det er noe billigere. Anonymkode: 7b3fe...e9b 1
Kranken Skrevet 23. februar 2024 #20 Skrevet 23. februar 2024 Vi var veldig misfornøyd med Dyreparken hotell. Det positive var kort vei til parken og parkeringen, men rommet var lite og forferdelig varmt da vi var der, frokosten var veldig hektisk og høyt støynivå og vi følte det var veldig overpriset så vi kommer til å gå for noe annet neste gang. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå