Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har brukt 7 mnd på å kontakte banken (Han som må gjøre det pga innmelding via familie ellers hadde jeg gjort det sjøl). Må bytte bank pga renta og vi får det mye rimeligere et annet sted og kunne spart en god del penger om han hadde fått ut fingeren i sommer.

Først i dag etter utallige påminnelser er det gjort. Nå sitter jeg å mister litt lysta på han siden en så enkel greie er så vanskelig å få gjennomført. Han er så tafatt på ting som jeg synes er viktige og ting ruller og går. Føles som å mase på unge nr 4 og jeg syntes ikke det er noe tiltrekkende. Jeg må ha kontroll på forsikringer, huslån, eu kontroller, regninger og egentlig det meste. Han er en fin mann på alle måter ellers men er så j.... tafatt på sånne ting. Kjenner jeg sitter å er irritert og savner han tar litt kontroll og oversikt for det viser at han er moden og har økonomisk innsikt. Men nå sitter vi her da og ståa er som den er. Vet ikke hva jeg ville med innlegget egentlig for jeg får ikke gjort om på han. 

Anonymkode: 8b14c...c5d

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesj, du må jo si det til han da? Så får han en sjanse å forandre seg før det er for sent. Ikke bare hinte, du må være direkte.

Når det er sakt så er ingen av oss feilfrie. Alle har en eller flere store feil som før eller siden vil irritere. Er da man må finne løsninger eller gi opp å være for seg selv 

Anonymkode: dd189...c37

• Liker 1
Skrevet

Er det kun det økonomiske han er tafatt på? Eller er han udugelig på absolutt alt? Er det kanskje ting du ikke kan, som han får unnagjort på null komma svisj? Kan dere isåfall fordele gjøremål slik at dere gjør de tingene dere er god på, men at dere inkluderer den andre slik at f.eks han har oversikt over økonomien, selv om det er du som driver med budsjett og å finne gunstige avtaler?

Anonymkode: 15b9f...208

• Liker 2
Skrevet

Vel, du har jo selv valgt en tafatt mann. Og om det er det du kvalifiserer til så sånn er det.

Anonymkode: 88f9d...91f

Skrevet

Tror du virkelig det blir bedre?

Lykke til.

Anonymkode: bef7c...4e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Samboeren min har brukt 7 mnd på å kontakte banken (Han som må gjøre det pga innmelding via familie ellers hadde jeg gjort det sjøl). Må bytte bank pga renta og vi får det mye rimeligere et annet sted og kunne spart en god del penger om han hadde fått ut fingeren i sommer.

Først i dag etter utallige påminnelser er det gjort. Nå sitter jeg å mister litt lysta på han siden en så enkel greie er så vanskelig å få gjennomført. Han er så tafatt på ting som jeg synes er viktige og ting ruller og går. Føles som å mase på unge nr 4 og jeg syntes ikke det er noe tiltrekkende. Jeg må ha kontroll på forsikringer, huslån, eu kontroller, regninger og egentlig det meste. Han er en fin mann på alle måter ellers men er så j.... tafatt på sånne ting. Kjenner jeg sitter å er irritert og savner han tar litt kontroll og oversikt for det viser at han er moden og har økonomisk innsikt. Men nå sitter vi her da og ståa er som den er. Vet ikke hva jeg ville med innlegget egentlig for jeg får ikke gjort om på han. 

Anonymkode: 8b14c...c5d

Da tar du tak i det og forklarer han det på en god måte. 

Hvis dette er det som irriterer deg og dere har det fint på alle andre måter, så er det ikke verdt å la dette spire og gro til noe større. Sett dere ned og ikke angrip, men forklar han det på en ordentlig måte. Kanskje han sier at han ikke tenkte på det på den måten og så blir bedre - og da har dere det jo perfekt siden han er fin på alle andre måter 🙂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...