Gå til innhold

Nedpress og vondt i bena, er dette modning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har voldsomt nedpress i underlivet og vondt i rumpeballene og nedover bena. Er dette noe å ringe føden for? Er tredjegangs og aldri opplevd dette her før, blir ikke bedre om jeg ligger, sitter eller står… er bare 30+3, så jeg er veldig redd for at det er modning. 

Anonymkode: aa13e...d49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sånn vondt siden uke 28 og ble igangsatt i uke 41. Ring føden om du er usikker, bedre å ringe en gang for mye enn en for lite. 

Anonymkode: 03688...418

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har voldsomt nedpress i underlivet og vondt i rumpeballene og nedover bena. Er dette noe å ringe føden for? Er tredjegangs og aldri opplevd dette her før, blir ikke bedre om jeg ligger, sitter eller står… er bare 30+3, så jeg er veldig redd for at det er modning. 

Virker som bekkenløsning for meg.. jeg hadde ikke dette med de to første, men nå, med tredjemann har jeg litt det samme som du beskriver. Er 37 uker nå, og de bekkensmertene har blitt verre og verre😫

Anonymkode: adf1e...a19

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Høres ut som bekkenleddsmerter. Spesielt det du skriver som stråler i beina. Ring alltid om du er usikker!

Anonymkode: be45e...dff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...