Gå til innhold

En veske som har god plass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har siden 2018 gått med samme stellebag pga 2 småbarn. Akkurat nå er begge barna ferdig med bleier som gjør at jeg slipper å ha med bleier og ekstra klær overalt. Har blitt kjempe lei av stellebagen og nå vil jeg bytte til noe annet. Jeg må få plass til 2 stk ipad i veska og kanskje plass til et skift til yngste mann og plass til 1pk våtservietter. 

Har også prøvd å bruke liten sekk til barna som de skal bære selv. Men det hender de ikke holder så godt øye på den. Vi har klart å glemme den flere ganger. Da er det best at jeg har alt i veska mi.

En veske som dere kan anbefale?? :)

må være veske og ikke ryggsekk

Anonymkode: ac86b...dfb

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Daybag kanskje? Kan være litt dyrt, men den har god plass da

Anonymkode: f3d20...67e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i Longchamp. De har fint volum. Solid glidelås. Og gode skulderstropper.

I tillegg er de veldig robuste, tåler det meste, og er dels vanntette. 

Ikke den mest elegante, men hiver gjerne oppi en liten, handhold veske, som jeg kan ta med meg om jeg skal inn i en lunsj, butikk, etc. 

Anonymkode: 99cf3...ce6

Skrevet

Kjøpte meg en svær Tommy Hilfiger veske på zalando ifbm overgang fra stellebag. Den er veldig romslig og pen til en ok pris 😊

AnonymBruker
Skrevet

De fleste vanlige (skulder)vesker har vel plass til 2 ipad og et skift + våtservietter? Eller tenkte du at det skal være egne ipadlommer og sånn?

Anonymkode: 67a20...a6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...