Gå til innhold

Knusktørr i overgangsalderen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å nærme meg overgangsalderen. Alderen tilsier så i alle fall. Jeg blir alltid lett våt i skrittet. Hvordan er det med dere i overgangsalderen? Er dere knusktørre? Blir ikke mannen skuffet da? 

Anonymkode: 17c39...3d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er jeg ikke. Og skulle jeg bli det finnes det ting på tube å få kjøpt.

Anonymkode: 9196c...9ec

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir bare skuffet, hvis hun ikke gjør noe med det. Jeg hadde ONS med ei, som insisterte på at hun var så trang. Tingen var at hun var knusktørr, og vi ble såre begge to. Kjipt, for det var en utrolig velskapt 55-åring. 

Anonymkode: 40cb2...16f

Skrevet

Kom deg til gynekolog og begynn på hormoner. 

Reddet sexlivet mitt. 

Anonymkode: c7607...0fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg blir bare skuffet, hvis hun ikke gjør noe med det. Jeg hadde ONS med ei, som insisterte på at hun var så trang. Tingen var at hun var knusktørr, og vi ble såre begge to. Kjipt, for det var en utrolig velskapt 55-åring. 

Hvilken oppegående kvinne skryter av hvor trang hun er før hun skal ha ons? Det ville ha vært min første varsellampe om at sexen ville bli så som så…

Anonymkode: 2a81b...451

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det er jeg ikke. Og skulle jeg bli det finnes det ting på tube å få kjøpt. Anonymkode: 9196c...9ec

Kaviar, stor tube! :opplyser: 

Anonymkode: 08564...742

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilken oppegående kvinne skryter av hvor trang hun er før hun skal ha ons? Det ville ha vært min første varsellampe om at sexen ville bli så som så…

Nei, det var bare en av flere ting som ble sagt og gjort, og som gjorde at det ble et engangstilfelle. 

Skrevet

Det finnes plenty av glidemiddel å få kjøpt. Hvorfor skulle en mann bli skuffet? At man er tørrere i overgangsalderen handler ikke om manglende lyst, akkurat som at impotens ikke handler om manglende lyst det heller, og det vet menn med bittelitt mellom ørene. 

Anonymkode: 43788...cd9

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det finnes plenty av glidemiddel å få kjøpt. Hvorfor skulle en mann bli skuffet? At man er tørrere i overgangsalderen handler ikke om manglende lyst, akkurat som at impotens ikke handler om manglende lyst det heller, og det vet menn med bittelitt mellom ørene. 

Anonymkode: 43788...cd9

Bra sagt! 

Skrevet

Nå er ikke jeg i overgangsalderen. Men jeg tror at en del av dette med både tørrhet og potenssbit med alderen også handler om langvarige, mindre gode, forhold hvor man ikke tenner på hverandre lenger. 

For man hører om man en kvinne totalt uten lyst som likevel plutselig har både lyst og lettere blir våt med ny partner. 

Anonymkode: 0c1e2...dae

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå er ikke jeg i overgangsalderen. Men jeg tror at en del av dette med både tørrhet og potenssbit med alderen også handler om langvarige, mindre gode, forhold hvor man ikke tenner på hverandre lenger. 

For man hører om man en kvinne totalt uten lyst som likevel plutselig har både lyst og lettere blir våt med ny partner. 

Anonymkode: 0c1e2...dae

Da tror du feil. Som oftest ikke tilfellet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...