AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1 Skrevet 23. februar 2024 Jeg var på volvat og fikk strikker på to store hemoroider før jul. Fordi jeg hadde vikarlege hadde jeg utsatt problemet lenge og dro heller på Volvat og heldigvis, fordi de hadde blitt store. Problemet er at jeg vet ikke helt om de ble helt borte, det føles ikke sånn. Bedre men jeg har mange av de samme symptomene som jeg hadde da og det føles ikke helt riktig, så jeg er redd for at om jeg utsetter det så må jeg ha en kikhullsoperasjon etter hvert! Når jeg sier dette til legen min så sier hun bare at jeg skal ta avføringsmiddel. Men dette er jo 2 måneder siden nå. Er det ikke vanlig at de sjekker det dersom jeg har bekymringer? jeg kan jo ikke gå på avføringsmidler for alltid.. Det virker helt ærlig som at hun ikke har lyst til å sjekke meg, så. jeg veit ikke om jeg må bytte fastlege eller hva? Men jeg lurer på hva som er vanlig i etterkant. Spurte forøvrig AI på snapchat og den sa at men burde sjekke det. Tusen takk for de som svarer seriøst <3 Anonymkode: 9d245...5bb
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #2 Skrevet 23. februar 2024 Hadde hørt med fastlegen, evt. ringt Volvat og si at det er behov for en oppfølging, da du fremdeles har symptomer. I beste fall er det ingenting, i verste fall kreft. Anonymkode: 95801...cb4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #3 Skrevet 27. februar 2024 Vel jeg etterspurte om de kunne sjekke meg hos legen og de svare at jeg gjerne kunne ta kontakt med volvat igjen og jeg ikke trengte å spørre henne... Er det ikke jobben til fastlegen å gi oppfølging på helsa mi? Dette er ikke snakk om hypekonderi, som sagt jeg hadde venta lenge med å ta kontakt i utgangspunktet g hadde to store hemoroider som føles som de fortsatt er der. Har absolutt ikke råd til å gå til Volvat hele tiden så lurer på om jeg bare bytter fastlege ASAP! Anonymkode: 9d245...5bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå