Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #1 Skrevet 2. februar 2006 Min nye kjæreste ønsker at vi skal bytte på å dominere i senga. Jeg har aldri vært dominerende, og føler at jeg trenger å vite litt om det. Jeg føler meg helt grønn og aner ikke hva jeg skal ta meg til! Det er ikke ordentlig SM vi snakker om her, men "normal" sex. Hva gjør en dominant kvinne som tenner menn? Finnes det noen steder på internett hvor jeg kanskje kan lese litt mer om det, kanskje erotiske noveller og lignende?
Gjest Jalileh Skrevet 2. februar 2006 #2 Skrevet 2. februar 2006 Bind han fast...og sett igang med det DU vil gjøre med han.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #3 Skrevet 2. februar 2006 Jammen... Jeg vil egentlig mest at han skal ta meg? Vet nesten ikke hva jeg skal ta meg til hvis jeg forestiller meg han fastbundet i sengen... Noen idèer???
bare meg Skrevet 2. februar 2006 #4 Skrevet 2. februar 2006 Dominant er jo så mye. Du kan jo starte i det små. Hva med å en kveld ta fullstendig kontroll, ikke noe binding eller noe sånt. Men start kvelden med å hente ham på jobb kun i kåpe med noe sexy undertøy under. Jeg kan garantere at han smelter. Fortsett med å ta ham hjem til deg eller ham. Legg ham i sengen og server vin/øl/hva han liker. Begynn å massere ham, få ham til å slappe riktig så godt av. Ta fullstendig styring på hva som skjer når av sex. Ikke la ham slippe til, men ta deg av ham som du vil at han skal ta seg av deg i senga. Gutter pleier å leve lenge på en slik kveld
hecuba Skrevet 2. februar 2006 #5 Skrevet 2. februar 2006 Jammen... Jeg vil egentlig mest at han skal ta meg? Vet nesten ikke hva jeg skal ta meg til hvis jeg forestiller meg han fastbundet i sengen... Noen idèer??? ← Lek deg frem og ikke vær redd for å tabbe deg ut.. Gi bedskjed om at hvis han ler, så får han et rapp med en pisk eller noe..? Ellers kan du jo lese litt noveller for inspirasjon. Det er vel ikke lett å begynne som dominant heller. Hehe.. Og man kan bli litt flau og "tafatt" dersom man ikke vet hva man skal gjøre. Kanskje du blir tryggere dersom du snakker mer med partneren din.. Kanskje spøker litt med det i begynnelsen, slik at du ikke blir så flau og tør å prøve litt mer..?
Donnie Darko Skrevet 2. februar 2006 #6 Skrevet 2. februar 2006 Det ALLER viktigste og som jeg mistenker at han egentlig mener, er at du må virkelig ta innitativ til sex. virkelig vise at du er sprengkåt på akkurat han. Hvis du gjør det da kan du få han til å "ta deg". Dytt han inn på soverommet, ta av/riv av han klærne, sug han og legg deg ned og forlang at han skal ta deg. Da er det du som styrer, noe han vil. Samtidig så får du det slik som du vil, at han tar deg.
Gjest Lompa Skrevet 2. februar 2006 #8 Skrevet 2. februar 2006 Hmmmm Start med å beordre ham til å kle av seg, geleide ham ut på badet og og kle av deg. Så kan han dusje og skrubbe deg, evt tappe i badevann hvis dere har badekar. Mens du ligger i badet, evt slapper av i sofaen etter dusjen, kan han få lage mat til deg. Etter middag ber du ham gå inn og legge seg, mens du henter litt frisk frukt og sjokolade i små biter. bruk ham som dessertfat og det er forbudt å røre seg eller gi fra seg en lyd! Gjør alt for å hisse ham opp mest mulig, og lar ham bli sprengkåt før du får ham til å gjøre alt det DU liker best med deg, før han får ta deg. Neste gang kan dere bytte om på det. Mmmmmmm....;-)
Trygve Skrevet 3. februar 2006 #9 Skrevet 3. februar 2006 Dominant er jo så mye. Du kan jo starte i det små. Hva med å en kveld ta fullstendig kontroll, ikke noe binding eller noe sånt. Men start kvelden med å hente ham på jobb kun i kåpe med noe sexy undertøy under. Jeg kan garantere at han smelter. Fortsett med å ta ham hjem til deg eller ham. Legg ham i sengen og server vin/øl/hva han liker. Begynn å massere ham, få ham til å slappe riktig så godt av. Ta fullstendig styring på hva som skjer når av sex. Ikke la ham slippe til, men ta deg av ham som du vil at han skal ta seg av deg i senga. Gutter pleier å leve lenge på en slik kveld ← Jøss fins det virkelig jenter som liker å gjøre slikt for typen sin? Det har aldri min gjort!! Hun hater å massere meg, liker ikke alkohol av noen slag og sjelden hun overrasker meg seksuelt....kom til å tenke på det så har hun aldri gjort det. Eneste hun har sagt er at hun synes sex er kjedelig....hmmm..må lage et eget innlegg om akkurat det.
Floja Felíz Skrevet 3. februar 2006 #10 Skrevet 3. februar 2006 Det ALLER viktigste og som jeg mistenker at han egentlig mener, er at du må virkelig ta innitativ til sex. virkelig vise at du er sprengkåt på akkurat han. Hvis du gjør det da kan du få han til å "ta deg". Dytt han inn på soverommet, ta av/riv av han klærne, sug han og legg deg ned og forlang at han skal ta deg. Da er det du som styrer, noe han vil. Samtidig så får du det slik som du vil, at han tar deg. ← Jeppjepp, dette gjør jeg stadig vekk! Å være dominant er moro det, og det betyr ikke at du må "ta ham". Du er bare den som tar initiativet og er litt pågående. Gutter liker jo at vi tenner på dem like mye som vi liker at de tenner på oss. Lag en bra setting hjemme en dag, slik det er foreslått ovenfor, med frukt, vin isbiter og andre "leketøy", og så kan du kontrollere, befale, og nyyyyyyte.
Gjest Betty Boop Skrevet 3. februar 2006 #11 Skrevet 3. februar 2006 Henger meg på Donny, det pleide å funke for meg.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #12 Skrevet 3. februar 2006 jeg skjønner dilemmaet ditt. exen min likte dominante damer. jeg liker dominante menn. så når han bad meg om å være streng mot ham så mista jeg helt lysta.... :s men må man så må man, jeg støtter donnie darkos forslag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå