Gå til innhold

Hadde man bare visst hvor mange KVINNER som er utro...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min erfaring er at menn ofte lett finner seg ny dame mens dama ofte blir singel eller sliter med å finne den rette. Jo høyere alder på dama jo vanskeligere blir det. 

Anonymkode: aff68...d9d

Ikke min erfaring når folk er godt voksne iallefall. Nå er det riktig nok en del kvinner som velger å være single etter et lengre forhold (og generelt), og det er nok vanskeligere for begge kjønn å finne ny partner ved høyere alder, fordi man ofte ikke lenger er så fleksibel til å tilpasse seg ulikt. Ikke villig til det.

Jeg har likevel ikke registrert noen tendenser til at det er enklere for menn å finne ny partner enn det er for kvinnene. Heller det motsatte, at selv om mennene tenderer til å ønske ny partner, betydelig mer enn kvinnene, så er det stort sett kvinnene som får ny partner etterhvert. De kvinnene som forblir single er dem som har "gitt opp slikt"/"gitt opp menn"/elsker friheten for høyt. Mennene skal ha for innsatsen, men det har i liten grad dukket opp nye kvinner i vår omgangskrets/familie via dem. En onkel fikk seg ny dame, varig, men... ja det er vel det. 

De som i min omgangskrets/krets av bekjente sliter mest med å etablere forhold virker likevel å være de lesbiske kvinnene. Ikke så rart kanskje. Der er det lite innsats og "det skjer om det skjer"- holdning. Mennene er på nettet og dater innimellom i det minste. 

At kvinnene, selv de som ikke er så ivrige etter nytt forhold, ender i nytt forhold har ofte en del med menns innsats for det å gjøre. At menn ikke så lett gir opp om de virkelig vil ha en kvinne. 😄

Endret av Trolltunge
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jo selv i et parforhold. Du er i et kjæresteforhold som jeg tolker som et fast forhold. Da kan du jo ikke forvente bedre av andre; damer som menn.  Likt tiltrekker likt sies det.

Anonymkode: ef78e...83a

Skrevet
Trolltunge skrev (3 timer siden):

Ikke min erfaring når folk er godt voksne iallefall. Nå er det riktig nok en del kvinner som velger å være single etter et lengre forhold (og generelt), og det er nok vanskeligere for begge kjønn å finne ny partner ved høyere alder, fordi man ofte ikke lenger er så fleksibel til å tilpasse seg ulikt. Ikke villig til det.

Jeg har likevel ikke registrert noen tendenser til at det er enklere for menn å finne ny partner enn det er for kvinnene. Heller det motsatte, at selv om mennene tenderer til å ønske ny partner, betydelig mer enn kvinnene, så er det stort sett kvinnene som får ny partner etterhvert. De kvinnene som forblir single er dem som har "gitt opp slikt"/"gitt opp menn"/elsker friheten for høyt. Mennene skal ha for innsatsen, men det har i liten grad dukket opp nye kvinner i vår omgangskrets/familie via dem. En onkel fikk seg ny dame, varig, men... ja det er vel det. 

De som i min omgangskrets/krets av bekjente sliter mest med å etablere forhold virker likevel å være de lesbiske kvinnene. Ikke så rart kanskje. Der er det lite innsats og "det skjer om det skjer"- holdning. Mennene er på nettet og dater innimellom i det minste. 

At kvinnene, selv de som ikke er så ivrige etter nytt forhold, ender i nytt forhold har ofte en del med menns innsats for det å gjøre. At menn ikke så lett gir opp om de virkelig vil ha en kvinne. 😄

Kjenner nesten ingen menn som opplevde samlivsbrudd som ble single veldig lenge. Merkelig hvor forskjellig det er i omgangskretser.. 

Skrevet

Altså, kvinner er sikkert like utro som menn de, det er vel forskjellige statistikker som tyder på at kvinner har tatt igjen menn også her i likestillingens navn.

Men dette "bytte kjønn for å bevise et poeng"-innlegget her feiler jo massivt på et viktig poeng - ikke f om du blir kontaktet av en haug med gifte kvinner når du lager parprofil på nakenprat 😂 

Anonymkode: 4fb20...71f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Å herregud...blir folk her inne aldri lei av å spille offer? Alle de som har problemer med det motsatte kjønn bør logga av å lære seg å kommunisere IRL.

Anonymkode: aa935...1d5

Jeg blir litt lei av sinte brukere og drittsekk-brukere ja. Det er ikke å «spille offer» det er å korrigere dårlig oppførsel. Hvis noen hadde vært så uspiselige ute i den virkelige verden så ville jeg ha påtalt det også.

Anonymkode: f5cd4...252

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 3.07):

Mørketallene er store. Den flotte familiemoren. Hun du aldri kunne trodd var utro..... Mange har utro koner uten å vite det.

Det skremmer meg litt hvor mye utroskap og dritt det er.

Jeg og min kjæreste er nokså åpne,jeg laget en profil på nakentid en side. Her skrev jeg et kort innlegg om at jeg ønsket muligens møte en kvinne for en ekstra med ( trekant).

80% av kvinnene var gift. De som svarte. Bilde hadde dem også. En ting er single,men neida det var de gifte som tok kontakt. 🤢 Joda menn er utro også,MEN de kommer ikke i nærheten av kvinner!!!!

Anonymkode: 313b8...df2

Her har vi ei som har tatt min post om menn🙈 Har du en utro mann?🤔 Følte behovet ta innlegget mitt. Litt rart du har jo ikke vært på nakentid heller🙈

Anonymkode: 7844a...109

Skrevet

Kjønn er uviktig , men det en har i topplokket styrer alt.  
Egoisme, null kommunikasjon og evne til å innse sitt eget ansvar for å ta vare på partner og seg selv i forhold betyr mye. 
Desse idiostiske åpne forholdene er bare å lure seg selv , og kanskje en naiv handling for å unngå at en må gi slipp på spenning og begjær etter nye impulser.  

Anonymkode: e1ae3...45e

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjønn er uviktig , men det en har i topplokket styrer alt.  
Egoisme, null kommunikasjon og evne til å innse sitt eget ansvar for å ta vare på partner og seg selv i forhold betyr mye. 
Desse idiostiske åpne forholdene er bare å lure seg selv , og kanskje en naiv handling for å unngå at en må gi slipp på spenning og begjær etter nye impulser.  

Anonymkode: e1ae3...45e

Hvorfor skal man måtte gi slipp på spenning og begjær etter nye impulser? Det er jo selve gleden med livet. Hvorfor skal forhold være en slags for moralisert selvpining? 

Åpne forhold er idealet, men det funker åpenbart kun for mennesker som ikke har svakt selvbilde og legger all sin selvverdi i seksuell eksklusivitet

Anonymkode: 96f90...3fb

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor skal man måtte gi slipp på spenning og begjær etter nye impulser? Det er jo selve gleden med livet. Hvorfor skal forhold være en slags for moralisert selvpining? 

Åpne forhold er idealet, men det funker åpenbart kun for mennesker som ikke har svakt selvbilde og legger all sin selvverdi i seksuell eksklusivitet

Anonymkode: 96f90...3fb

Det er det du Tror er meningen med livet. Livet er mye mer enn det. Det forekommer meg at du er i den yngre garde d.v.s maks 45 år. Mann? Når dette livet er slutt, er det det at du har fulgt p***** din sin vilje i alle år det du har å være stolt over? Vil du ha det slik? Dessuten kan man ha et godt seksualliv uten å ha flere partnere.

Anonymkode: ef78e...83a

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kjenner nesten ingen menn som opplevde samlivsbrudd som ble single veldig lenge. Merkelig hvor forskjellig det er i omgangskretser.. 

Men det er jo fordi de er umodne og hopper på første og beste. 

Anonymkode: 6a63d...59c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 19.47):

Mer et samfunn der dette er allment akseptert.

Anonymkode: d79c0...6da

Allment akseptert å fortelle sannheten uansett? Gjerne! 

Anonymkode: 236da...43c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...