AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Skrevet 22. februar 2024 Jeg og kjæresten har små barn hver for oss, så vi har veldig lite alenetid, kjæresten min har det stabilt med tanke på barna, de er 1 uke hos han og 1 uke hos moren mine barn skal være hos far en helg hver 14 dag, men far avlyser stadig. Nå til helgen hadde far sagt ja til å ha barna, men fikk vite at jeg skulle bort denne helgen, så han avlyste i dag. Kjæresten min tok det bra, han mener vi skal dra på fjellet å han kan lære tenåringene å kjøre skuter å di minste kan være på hytta å leke. Å der røyk vår weekend alene, er sikkert utakknemelig nå, men føler det hadde vært godt med egentid🫣er bare glad kjæresten min tok det så bra. trenger bare en plass å blåse ut frustrasjon🙃 Anonymkode: aed16...22f 7 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #2 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg og kjæresten har små barn hver for oss, så vi har veldig lite alenetid, kjæresten min har det stabilt med tanke på barna, de er 1 uke hos han og 1 uke hos moren mine barn skal være hos far en helg hver 14 dag, men far avlyser stadig. Nå til helgen hadde far sagt ja til å ha barna, men fikk vite at jeg skulle bort denne helgen, så han avlyste i dag. Kjæresten min tok det bra, han mener vi skal dra på fjellet å han kan lære tenåringene å kjøre skuter å di minste kan være på hytta å leke. Å der røyk vår weekend alene, er sikkert utakknemelig nå, men føler det hadde vært godt med egentid🫣er bare glad kjæresten min tok det så bra. trenger bare en plass å blåse ut frustrasjon🙃 Anonymkode: aed16...22f Utrolig dårlig gjort av barnefar.....Sier alt om han. Og hvis å ødelegge for deg er viktigere enn å tilbringe tid med barna,så burde du forlange full omsorg. Anonymkode: 81f40...6c9 5 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #3 Skrevet 23. februar 2024 Så han avlyser for å prøve å straffe deg da, eller? Uten å skjønne at det faktisk er barna han straffer? Blir jo vanskelig og utrygt for barna å ha en far som til stadighet avlyser samvær, så jeg håper at grunnen hans for å avlyse er ekstremt god (noe det overhodet ikke er, om avlysningene er et forsøk på å straffe deg/gjøre livet vanskeligere for deg). Anonymkode: f8651...4c0 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #4 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Så han avlyser for å prøve å straffe deg da, eller? Uten å skjønne at det faktisk er barna han straffer? Blir jo vanskelig og utrygt for barna å ha en far som til stadighet avlyser samvær, så jeg håper at grunnen hans for å avlyse er ekstremt god (noe det overhodet ikke er, om avlysningene er et forsøk på å straffe deg/gjøre livet vanskeligere for deg). Anonymkode: f8651...4c0 Han har avlyst di neste 4 samværshelger uten grunn, barna vet det ikke for di får vite de skal til far samme dag som han henter, eneste måten å gjøre det på så barna ikke vet at far avlyser Anonymkode: aed16...22f 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #5 Skrevet 23. februar 2024 Slik holdt får til min eldste på også. Jeg hadde ikke kjæreste, men skulle jeg noe når han skulle ha barnet endret han plutselig på når han skulle ha barnet. Holdt på slik i flere år, til jeg fikk nok og allierte meg med mine foreldre. Jeg var student på den tiden, og det "spennende " han gikk inn for å spolere var at jeg skulle jobbe mye i de tre ukene han skulle ha ferie med barnet. Hadde snakket med ham flere ganger om at han kunne velge uker, men at han ikke kunne endre, for jeg måtte sette meg opp på vakter. Trodde egentlig også at at jeg skulle jobbe ikke var interessant nok å spolere, men der tok jeg feil. Han var jo likevel interessert i å gjøre ting stressende og vanskelig for meg. Så etter at jeg hadde satt meg opp på å jobbe de ukene og fått det bekreftet kunne han først bare to uker, så ville han flytte uker. Denne gangen hadde jeg imidlertid alliert meg med mine foreldre på forhånd, så de tok med seg barnet på ferie istedenfor da det hadde vært mye frem og tilbake etter at jeg var satt opp på jobb. Endte til slutt med at han ikke fikk ferie med barnet, og da sluttet han med det tullet der. Ble mye bråk, men det var en konsekvens av hans oppførsel, så... Anonymkode: c1c94...528 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #6 Skrevet 23. februar 2024 Ts. Barna vil ikke til far, så er glad når di slipper. Men jeg er frustrert, å sikkert dårlig av meg men er sliten å hadde vært godt med barnefri, selv om jeg vet vi kommer til å kose oss Anonymkode: aed16...22f 1
Maskinfører Skrevet 23. februar 2024 #7 Skrevet 23. februar 2024 Høres ut som en slags sabotasje av egentid
Gjest WhisperingWind Skrevet 23. februar 2024 #8 Skrevet 23. februar 2024 (endret) Her er jeg også alene. Samme med kjæresten. Så her har det hovedsakelig blitt at vi drar med oss ungelasset og får tid når de er i seng🤭 Er kjipt å ikke kunne glemme å være foreldre en helg og bare være oss, men vi tilpasser oss for det viktigste er uansett tid sammen uavhengig om vi er omringet av unger eller ei😗🤭 Endret 23. februar 2024 av WhisperingWind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå