AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Skrevet 22. februar 2024 ….er å møte den rette, bli sammen med vedkommende og få det skikkelig bra, og blokke de som ikke unner deg dette fra livet ditt. Og hvordan møter du den rette? Du slutter å høre på alle overfladiske datingråd, og går etter person fremfor sveiping på utseende 😙 Dagens datingverden er fucked up, lur spillet og ikke la spillet lure deg. Anonymkode: addff...6de 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #2 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ….er å møte den rette, bli sammen med vedkommende og få det skikkelig bra, og blokke de som ikke unner deg dette fra livet ditt. Og hvordan møter du den rette? Du slutter å høre på alle overfladiske datingråd, og går etter person fremfor sveiping på utseende 😙 Dagens datingverden er fucked up, lur spillet og ikke la spillet lure deg. Anonymkode: addff...6de OK.😂 Jeg tenker det gode gammeldagse formelen er og blir best. Lytt til din egen magefølelse og finn en som tar deg for akkurat den du er ,og behandler deg fint. Anonymkode: 696ed...704
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #3 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): OK.😂 Jeg tenker det gode gammeldagse formelen er og blir best. Lytt til din egen magefølelse og finn en som tar deg for akkurat den du er ,og behandler deg fint. Anonymkode: 696ed...704 OK..😂 Anonymkode: addff...6de 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #4 Skrevet 22. februar 2024 Har du så veldig mange i ditt liv som ikke unner deg et godt datingliv? Anonymkode: 053f9...e9e 5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #5 Skrevet 22. februar 2024 Den beste hevnen er jo selvfølgelig å finne ekte kjærlighet, og slippe unna datinglivets fadeser. Anonymkode: a0d93...468
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #6 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Den beste hevnen er jo selvfølgelig å finne ekte kjærlighet, og slippe unna datinglivets fadeser. Anonymkode: a0d93...468 Er jo det jeg prøver å si Anonymkode: addff...6de
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #7 Skrevet 23. februar 2024 Hvorfor har du behov for hevn? Anonymkode: 4d7f2...568 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #8 Skrevet 23. februar 2024 hvem er det som ikke unner deg ett bra datingliv? Tror aldri jeg har møtt noen som gitt uttrykk for at de ikke unner meg ett bra datingliv. De som ikke unner meg ha det bra kutter jeg ut lenge før jeg føler noe behov for hevn... Anonymkode: 970ea...098 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #9 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har du så veldig mange i ditt liv som ikke unner deg et godt datingliv? Anonymkode: 053f9...e9e AnonymBruker skrev (1 time siden): hvem er det som ikke unner deg ett bra datingliv? Tror aldri jeg har møtt noen som gitt uttrykk for at de ikke unner meg ett bra datingliv. De som ikke unner meg ha det bra kutter jeg ut lenge før jeg føler noe behov for hevn... Anonymkode: 970ea...098 Folk som skal snakke ned de jeg dater, «du kunne fått bedre», «han var rar», osv osv kommentarer. Har forstått at det fra menn er bitterhet fordi de ikke fikk meg, og fra kvinner sjalusi fordi de ikke får til dating selv (altså ikke forstår at de må se etter personlighet, noe ekte og ikke utseende). Men for meg iallefall er det vondt og sårt, for jeg tar det innover meg selv om jeg ikke burde. Men akkurat nå er jeg der at det er kjærligheten mellom meg og date som skal stå sterkest og folk som vil meg vondt kan jo bare dra til helvete. Så hevnen er å kose seg enda mer og verdsette det ekte og fine enda mer. - TS Anonymkode: addff...6de
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #10 Skrevet 23. februar 2024 Og ja jeg har 100% kuttet ut de jeg kan kutte ut så langt! Det er fortsatt noen jeg ikke får vekk med det første, men alle disse skal så fort som mulig slettes fra livet mitt 100%. Slettes fra alle SoMe fra første mulige sekund. - TS Anonymkode: addff...6de
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #11 Skrevet 23. februar 2024 Mennesker bruker appene i årevis, på jakt etter en god match, uten å vise at de med god kompabilitet er like rundt hjørnet. Slikt blir det penger i lomma av. Ensomme single på stadig jakt etter en god date, merkelig nok finner de det ikke på appene. Anonymkode: 29351...ac1
Christina82 Skrevet 24. februar 2024 #12 Skrevet 24. februar 2024 Ryddet for avsporing. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #13 Skrevet 24. februar 2024 Det er å heve seg over det, og gå videre. Hvorfor gidder man å la en person ha så mye kontroll over eget liv? Anonymkode: 7e628...bcc
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #14 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 11.15): Folk som skal snakke ned de jeg dater, «du kunne fått bedre», «han var rar», osv osv kommentarer. Har forstått at det fra menn er bitterhet fordi de ikke fikk meg, og fra kvinner sjalusi fordi de ikke får til dating selv (altså ikke forstår at de må se etter personlighet, noe ekte og ikke utseende). Men for meg iallefall er det vondt og sårt, for jeg tar det innover meg selv om jeg ikke burde. Men akkurat nå er jeg der at det er kjærligheten mellom meg og date som skal stå sterkest og folk som vil meg vondt kan jo bare dra til helvete. Så hevnen er å kose seg enda mer og verdsette det ekte og fine enda mer. - TS Anonymkode: addff...6de Men hvorfor kutter du ikke ut disse menneskene med en gang, hvorfor må du vente og ta hevn? Min beste "hevn" er å si med en gang at jeg ikke finner meg i slik behandling, og så går jeg videre med hevet hode uten å se meg tilbake... blokkeringen gidder jeg heller ikke, jeg bare lar vær svare om de tar kontakt, eller svarer kort... Anonymkode: 970ea...098 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå