AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Skrevet 22. februar 2024 Har lenge følt meg veldig sliten, men er blitt verre siste 2- 3 årene. Har mange bekymringer, men føler liksom aldri jeg er uthvilt.. jobber som nattevakt, det kan jo ha en sammenheng.. Men jeg er så sliten hele tia, kan sove 9 timer ++ og våkne helt utslitt. Noen ganger føles det liksom som at det gynger på en måte. Jeg er ikke direkte svimmel, men litt ør på noe vis.. føler meg bare elendig hele tia.. Vært hos legen, alle prøver er fine, ingen vitamin mangler. Alt bra på prøvene.. legen mener det er belastning over tid som gjør det. Og hun har ikke noe forslag til hva jeg kan gjøre for å få det bedre. Utenom psykolog, som jeg går til. Jeg bare føler meg så utmattet.. Andre som har det sånn? Hva hjelper deg? Anonymkode: 34ab5...0ab 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #2 Skrevet 22. februar 2024 Har det også sånn. Like trøtt når jeg våkner. Prøver viser ikke noe unormalt. Anonymkode: fb545...39a 2
Gjest Lykkedykker Skrevet 22. februar 2024 #3 Skrevet 22. februar 2024 Hadde det lenge sånn. Viste seg å være søvnapne. Fikk CPAP. Ble et nytt menneske.
K.B. Skrevet 22. februar 2024 #4 Skrevet 22. februar 2024 Nei det er det ikke. Nå sier du ikke hvor gammel du er, men de fleste merker tydelig nedgang i overskudds energi ved flere stadier i livet. Du skriver inn også at du jobber natt, noe som beviselig er hardt for kroppen over tid. Du kan selvfølgelig ta en full sjekk hos legen, men kanskje vurder arbeidssituasjonen og andre ting i livet ditt også?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #5 Skrevet 22. februar 2024 Overgangsalder? Anonymkode: e90bd...6ee
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #6 Skrevet 22. februar 2024 Det var ikke normalt før våren/sommeren 2021 i hvert fall. Anonymkode: aef82...c1f 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #8 Skrevet 23. februar 2024 Får du noe mosjon? Jeg blir veldig slapp og trøtt når jeg glemmer å trene Anonymkode: b1011...133