AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Skrevet 22. februar 2024 Jeg har stort behov for å holde mitt datingliv privat. Dvs, jeg dater en nå som jeg ser for meg det kan bli noe veldig fint med. Enkelte rundt meg maser noe voldsomt på hvem dette er og jeg prøver å si at jeg vil ha det privat, men det blir ikke respektert. Hva er greia deres, hvorfor kan det ikke bare respekteres?? Anonymkode: 4c45e...01c
BobTheNoob Skrevet 22. februar 2024 #2 Skrevet 22. februar 2024 De har ikke noe liv selv, så de overengasjerer seg i ditt. Noen vil sikkert ha meninger om hvem du dater også, hvis du røper det. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #3 Skrevet 22. februar 2024 BobTheNoob skrev (1 minutt siden): De har ikke noe liv selv, så de overengasjerer seg i ditt. Noen vil sikkert ha meninger om hvem du dater også, hvis du røper det. Dette er folk som har jobb, kjæreste og hobbyer. Men når jeg tidligere har røpet datene mine har det vært kommentarer som «du kunne fått bedre», «han var vel litt rar» og lignende. Anonymkode: 4c45e...01c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #4 Skrevet 22. februar 2024 Og nei, det har aldri vært en genuin interesse av at jeg skulle ha det bra. Dessuten, hvis jeg matchet med en skikkelig bra en på Tinder, skulle venninner alltid kommentere «han har jeg også matchet med», det stemte sikkert ikke engang for jeg bor i Oslo og her bor det så utrolig mange at sjansen for at samme person husker alle de 10 hun har kommentert dette på er minimal. Anonymkode: 4c45e...01c
BobTheNoob Skrevet 22. februar 2024 #5 Skrevet 22. februar 2024 Ja. Som jeg sier. De har ikke noe liv selv, så de stikker nesa si i ditt. Høres ut som giftige mennesker du fint bør holde kledelig avstand til, og heller prioritere mennesker du føler deg bra med.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #6 Skrevet 22. februar 2024 BobTheNoob skrev (2 minutter siden): Ja. Som jeg sier. De har ikke noe liv selv, så de stikker nesa si i ditt. Høres ut som giftige mennesker du fint bør holde kledelig avstand til, og heller prioritere mennesker du føler deg bra med. Jeg har dessverre enkelte relativt tett på meg en stund til og jeg får ikke endret på det i morgen… Men heldigvis relativt snart! Anonymkode: 4c45e...01c
BobTheNoob Skrevet 22. februar 2024 #7 Skrevet 22. februar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har dessverre enkelte relativt tett på meg en stund til og jeg får ikke endret på det i morgen… Men heldigvis relativt snart! Anonymkode: 4c45e...01c Jeg kjenner ikke detaljene i dette. Men for min del har jeg venner jeg deler lite med og venner jeg deler mye med. Det har med tillit å gjøre.
GrønnNellik68 Skrevet 23. februar 2024 #8 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har stort behov for å holde mitt datingliv privat. Dvs, jeg dater en nå som jeg ser for meg det kan bli noe veldig fint med. Enkelte rundt meg maser noe voldsomt på hvem dette er og jeg prøver å si at jeg vil ha det privat, men det blir ikke respektert. Hva er greia deres, hvorfor kan det ikke bare respekteres?? Anonymkode: 4c45e...01c Menneske er nyskjerrig av natur og spesielt slike ting som har med forhold og kjærester .. bare se hvor mye se og hør har solgt pga av sånne artikler om kjendiser og kongelige. Helt normalt enten man liker det eller ikke. Det blir egentlig opp til en selv hva en gjør med det. Skulle vel aldri ha nevnt at du datet noen i utgangspkt. Tror jeg hvis du vil holde det for deg selv.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #9 Skrevet 23. februar 2024 Endre behovet ditt. Anonymkode: fcb6c...cc2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #10 Skrevet 23. februar 2024 Hvorfor i det hele tatt si at du dater hvis du ønsker å holde det privat? Anonymkode: 49a77...9b4 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #11 Skrevet 23. februar 2024 Du må bare holde på ditt å si at du liker å holde dating livet privat. At du forstår de er nysgjerrige, men at du må nyte daring som det føles riktig for deg. Anonymkode: fa7ba...103
lillevill Skrevet 23. februar 2024 #12 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har stort behov for å holde mitt datingliv privat. Dvs, jeg dater en nå som jeg ser for meg det kan bli noe veldig fint med. Enkelte rundt meg maser noe voldsomt på hvem dette er og jeg prøver å si at jeg vil ha det privat, men det blir ikke respektert. Hva er greia deres, hvorfor kan det ikke bare respekteres?? Anonymkode: 4c45e...01c Hvordan vet de at du dater i det hele tatt, om du ikke har sagt noe, eller ikke er åpen om at du dater? 🤔 2 1
lillevill Skrevet 23. februar 2024 #13 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Og nei, det har aldri vært en genuin interesse av at jeg skulle ha det bra. Dessuten, hvis jeg matchet med en skikkelig bra en på Tinder, skulle venninner alltid kommentere «han har jeg også matchet med», det stemte sikkert ikke engang for jeg bor i Oslo og her bor det så utrolig mange at sjansen for at samme person husker alle de 10 hun har kommentert dette på er minimal. Anonymkode: 4c45e...01c Hvordan vet de at dere matcher da? Deler dere mobiltelefon? Jeg er helt åpen om at jeg dater, men det er jo ingen som ser hvem jeg matcher med om jeg ikke faktisk sender et skjermbilde. Jeg tenker det virker som du har delt informasjon, og så er de involvert PGA dette. Så mitt tips er om du vil være privat om hva du gjør, så holder du kortene tett mot brystet. Vil du ikke at de skal spørre, mase og lure, så snakker du ikke om de tingene heller.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #14 Skrevet 23. februar 2024 Lag en strategi for ting du ikke vil snakke om. Når det er spørsmål om kjærligheten eller dating, kan du svare noe uforpliktende om at det ikke skjer noe spennende og umiddelbart spørre de tilbake om noe annet. Hvordan går det med barna, dyra, parteren, ferieplanene, her setter kun fantasien grenser. Det viktige er at de begynner å prate om seg selv. Så gjentar du bare dette hver eneste gang noen spør. Anonymkode: 37cc3...9ad
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #15 Skrevet 23. februar 2024 Hvorfor nevner du det, om det er hemmelig? Anonymkode: a40e0...320 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #16 Skrevet 23. februar 2024 Neste gang noen spør, se dem inn i øynene, løft litt på det ene øyenbrynet, og spør om de faktisk ikke fikk med seg at du ikke vil dele noe eller om de tror at de kan mase til du gir deg. Anonymkode: 2bc6d...6a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå