Skikkelig Skrevet 22. februar 2024 #1 Del Skrevet 22. februar 2024 Jeg mener, alle går jo rundt i samfunnet, og tror de er hjerner, og så angriper de deg mentalt fordi de aldri har sett en normal person. Og romantikk er borte, er bare rett på sex. Konstant mas om å finne seg kjæreste også, de var jo ikke interessert engang før, har bare skjedd en forandring i "hjernen" som gjør at dere plutselig er tilgjengelige. Og så er dere for fremtiden da, teknologi og sånt, og blir voldelige hvis noen er annerledes og ikke bryr seg om å være i samfunnet. Det er jo totalt mangel på lederskap i landet, like forvirrede de virker det som, dere lærte å ignore folk rundt dere fra tidlig av, så det er ingen kommunikasjon, ingen handlinger for å forbedre andre, så vi andre må ta støyten hele tiden når vi snakker med andre. Er dere ikke lei alt dette tullet? Det er sånn konstant jungeltelegraf også, noe nytt hver dag rart man må ignorere, dere lever jo i samfunn da, ikke i naturen lengre. Jeg hadde vært drittlei hvis jeg var en del av samfunnet :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mufasa90 Skrevet 22. februar 2024 #2 Del Skrevet 22. februar 2024 Hva er en normal person? En blir angrepet pga. en har andre tanker/visjoner en de fleste andre. Gå rett på sex? Ikke i mitt forhold. Lederskapet i landet er der, du må bare se nøye nok etter. Du får heller nyte tiden du er ute av samfunnet om det er så mye bedre :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 23. februar 2024 #3 Del Skrevet 23. februar 2024 Hæ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå