AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #21 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): er du fra by eller bygd? Det er vel slik at hvor man kommer fra også i dag påvirker hvilke begreper man bruker, ser for eksempel at det er lite brukt her jeg bor nå (bygd) men fortsatt mye brukt der jeg kommer fra (by) Anonymkode: df069...257 Er fra en større by. Har også bodd på bygda, og opplevd at der knuller man alt man kommer over, selv om man såkalt "dater". Utrolig harry. Anonymkode: 92b2d...b2b
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #22 Skrevet 23. februar 2024 Å være eksklusive betyr at man ikke lenger ligger med andre. Anonymkode: 8feb9...9f0 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #23 Skrevet 23. februar 2024 Det betyr at vi synes greien vi har er noe vi vil utforske videre, og dermed dater vi kun hverandre og holder oss unna apps osv. "Labelen" er der nok mest for å eliminerer en usikkerhet en gjerne har i bli-kjent fasen nå som det er så lett å treffe andre. Spesielt i voksen alder hvor de fleste har forpliktelser og bagasje som en må bli kjent med før en tar steget til å være i ett forhold. Anonymkode: 7dad8...86b 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #24 Skrevet 23. februar 2024 Vil si det betyr å date hverandre og kun ha sex med hverandre, ikke med andre. Men rart uttrykk i grunnen, er jo hverken singel eller i et forhold med den "statusen." Anonymkode: aca08...8c1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #25 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ble sittende å diskutere dette med en venninne og vi er noe uenige i hva det betyr: Jeg mener det betyr at man dater eksklusivt, som i at man ikke møter andre mens man sammen bruker tid på å finne ut om man er kompatible som kjærester i framtiden. Venninnen min mener man i grunn allerede ER kjærester, bare ikke har gjort det offentlig enda. Hører gjerne deres meninger😊 Kanskje det er noe helt annet? Kanskje det er begge deler? Anonymkode: e44c5...cf8 Tror bruken av eksklusiv er en dårlig start på et forhold. hvis kjemien stemmer og stemningen er god så trenger man ikke snakke om eksklusivitet… må man ha en slik avtale så er man litt i offside tenker jeg. Anonymkode: 67d49...ec3 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #26 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ble sittende å diskutere dette med en venninne og vi er noe uenige i hva det betyr: Jeg mener det betyr at man dater eksklusivt, som i at man ikke møter andre mens man sammen bruker tid på å finne ut om man er kompatible som kjærester i framtiden. Venninnen min mener man i grunn allerede ER kjærester, bare ikke har gjort det offentlig enda. Hører gjerne deres meninger😊 Kanskje det er noe helt annet? Kanskje det er begge deler? Anonymkode: e44c5...cf8 Slutter å knulle Jens fra regnskap, for nå er du opptatt. Anonymkode: f7719...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #27 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): At man uoffesielt er kjærester, men så har jeg aldri skjønt konsepetet "dating" heller da. Ser for meg stive jobbintervju og det er ikke slik jeg forelsker meg. Anonymkode: 3b256...c67 Skal man bli kjærester fra første stund da? Helt naturlig å være enig om at man er lojale til hverandre før man tar steget til et seriøst forhold. I bli kjent fasen så liker ihvertfall jeg å vite at hun fokuserer på meg, så jeg vet at hun ikke møter flere Anonymkode: 1fd62...92b 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #28 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Tror bruken av eksklusiv er en dårlig start på et forhold. hvis kjemien stemmer og stemningen er god så trenger man ikke snakke om eksklusivitet… må man ha en slik avtale så er man litt i offside tenker jeg. Anonymkode: 67d49...ec3 Ikke nødvendigvis, veldig mange møter flere på en gang før man blir kjærester, da er det greit å finne ut av hvor man står før man tar steget til et forhold Anonymkode: 1fd62...92b 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #29 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke nødvendigvis, veldig mange møter flere på en gang før man blir kjærester, da er det greit å finne ut av hvor man står før man tar steget til et forhold Anonymkode: 1fd62...92b Enig😇 Anonymkode: e44c5...cf8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #30 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har aldri drevet med eller forstått konseptet "dating". Hva er det? Hvordan "dater" man i flere måneder og år? Hva er essensen i "dating"? Jeg er vant med at man treffes, går på stevnemøte og så prøver å bli kjent med hverandre, før man blir kjærester. har aldri "datet". Eksklusiv har heller ikke vært en problemstilling, fordi jeg ikke forstår hvordan man klarer å konsentrere seg om mange, ligge med mange om hverandre osv. mens man prøver å bli kjent. Anonymkode: 92b2d...b2b Litt morsomt at du liksom ikke vet hva «dating» er, samtidig som du påstår at du ikke har gjort «nettopp det du ikke vet hva er». 😂 Og så lenger nede beskriver du nettopp «dating» og later som om det er noe helt annet enn nettopp dating….. Stevnemøte, date,…. Same shit, different wrapping. Anonymkode: a9eb0...b58 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #31 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Litt morsomt at du liksom ikke vet hva «dating» er, samtidig som du påstår at du ikke har gjort «nettopp det du ikke vet hva er». 😂 Og så lenger nede beskriver du nettopp «dating» og later som om det er noe helt annet enn nettopp dating….. Stevnemøte, date,…. Same shit, different wrapping. Anonymkode: a9eb0...b58 😂 stevnemøte betyr jo date Anonymkode: e44c5...cf8
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #32 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 😂 stevnemøte betyr jo date Anonymkode: e44c5...cf8 Men det er ikke vanlig å drive med stevnemøter i mange måneder. Anonymkode: 92b2d...b2b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #33 Skrevet 24. februar 2024 22 hours ago, AnonymBruker said: Slutter å knulle Jens fra regnskap, for nå er du opptatt. Anonymkode: f7719...4ad Men altså.... Stakkas Jens da... Laila fra HR er vel heller ikke så ivrig lenger etter ryktene sier. ☺️ Anonymkode: 56573...7f6
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #34 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det er ikke vanlig å drive med stevnemøter i mange måneder. Anonymkode: 92b2d...b2b Jo det er det. Det er lurt å tilbringe mye tid med en person, for å se om man passer som kjærester. Holder jeg på med en fyr i 4 mnd, finner ut at vi ikke passer, så er det jo en jeg data. Ikke ekskjæresten min. Anonymkode: 475e3...2d5 1
Frugan Skrevet 24. februar 2024 #35 Skrevet 24. februar 2024 Vi la ekslusivitet i at vi er kjærester, og alt innen intimitet er kunn for partneren. Ingen dating av andre, ingen flørting etc. Grensen/omfanget for hva folk legger i utrykket kan variere fra person til person. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #36 Skrevet 24. februar 2024 Man har blitt enige om å ikke treffe andre eller være på let etter noen andre for øyeblikket. Man kan senere finne ut at man ikke ønsker å være eksklusive eller at man ønsker å bryte relasjonen fordi det ikke funker. Man kan også finne ut at det fungerer veldig bra og behovet for å skulle gå tilbake til å treffe andre ikke er der. Da kan det hende man vil kalle hverandre for kjærester. Å være eksklusive betyr altså ikke at man er kjærester eller har valgt hverandre, men velger bare å fokusere på det man har her og nå og se hvordan det utvikler seg. Anonymkode: 3b1d1...c4a 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #37 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 11.07): Man har blitt enige om å ikke treffe andre eller være på let etter noen andre for øyeblikket. Man kan senere finne ut at man ikke ønsker å være eksklusive eller at man ønsker å bryte relasjonen fordi det ikke funker. Man kan også finne ut at det fungerer veldig bra og behovet for å skulle gå tilbake til å treffe andre ikke er der. Da kan det hende man vil kalle hverandre for kjærester. Å være eksklusive betyr altså ikke at man er kjærester eller har valgt hverandre, men velger bare å fokusere på det man har her og nå og se hvordan det utvikler seg. Anonymkode: 3b1d1...c4a Min oppfatning også😊 Anonymkode: e44c5...cf8
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #39 Skrevet 26. februar 2024 Andro skrev (1 time siden): Monogami Men ikke kjærester? Monogami mens man treffes fram til man finner ut av om man ønsker å være kjærester eller ei. Anonymkode: e44c5...cf8
Andro Skrevet 26. februar 2024 #40 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Men ikke kjærester? Monogami mens man treffes fram til man finner ut av om man ønsker å være kjærester eller ei. Anonymkode: e44c5...cf8 Det er opp til de som møter hverandre. Noen er ikke tosomme som kjærester heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå