Gå til innhold

Chartertur til 65000kr

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enig med de over. Det er egentlig ikke så veldig stort budsjett for en familje på 4..Faktisk opp i mot det man kan forvente i dag. Selv om mange klarer seg på langt mindre,så er det nok normalen at man bruker såpass på en ferie for 4,en at man bruker mindre. 

Når det bikker 100 derimot,så tenker jeg,da har man i hvertfall ikke forsøkt å spare på noe.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mye penger, men samtidig er det en vanlig pris i dag. Så om maten er ok og variert, så syns jeg ikke det var så gale.

Anonymkode: c6d74...4ac

Skrevet

Det er ikke dyrt for fire stk i to uker! Vi betaler nesten 60.000kr for to stk nå i påsken(charter, femstjerners men ikke all inclusive).

Og når man skal til de typiske charterstedene er det ofte det lønner seg med charter, blir fort dyrere med x antall flybilletter. 

Vi betalte samme sum uten charter til Thailand i julen to uker også(og da med flere mellomlandinger og venting). 

Anonymkode: d719b...0ce

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Regner med denne prisen er uten mat? Totalen blir en del høyere da..

Det er veldig dyrt med mat i "syden".. Vi (fire i familien) brukte fort 2000-2500 kr dagen i mat og drikke i fjor sommer. Pengene bare rant ut🙄 

Anonymkode: 114a4...961

TS sier jo at det er all inclusive...

Anonymkode: e9160...358

Skrevet

Hadde aldri brukt så mye penger på feire nei

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep. 

Mvh. Leselusa, mod. 

Skrevet

Har leid leilighet og kjøpt ruteflybilletter. Tre voksne til Kreta i 14 dager. Kom unna med 27 000. Selvfølgelig ikke all inclusive, men tviler på at vi bruker 40 000 på mat ;)

Anonymkode: 992e8...c78

Skrevet

Det er det det koster i dag i syden. God pris for 4 stk 2 uker i juli på ok hotell. Jeg synes også det er voldsomt mye penger. For samme pengene kan man nok komme seg mye lengre bort.

Anonymkode: 152b2...448

• Liker 1
Skrevet

Vi bruker 75.000 kr på en uke i Hellas i juli. 2 voksne og 2 barn på mellomtrinnet. Må bare holde seg for øynene og betale 🙈

Anonymkode: 43b3d...f99

Skrevet

Vi har vært på OBC på Gran Canaria. Det var når det åpnet i 2015, da betalte vi 21k for to uker med direktefly og frokost 2 voksne og 1 barn. Så har skjedd mye med prisene.

Var to uker på gran canaria nå i januar, dvs etter høysesongen med juleferieturistene tok slutt. To voksne og to barn. Brukte rundt 100 k på ferien. Bestilte separat hotell og fly. 41 k for hotell med frokost, 26 k for flybilletter direkte, og resten på mat (vi spiste middag ute men ikke lunsj), leiebil og det går fort f.eks 2000 i bare inngangsbilletter i dyrepark.

Anonymkode: a18f4...04e

Skrevet

At folk svir av så mye penger for å nærmest kun sitte på et hotel å spise i 14 dager er meg en gåte...

(Nei du trenger ikke forsøke å overbevise meg).

Anonymkode: 3fd10...27d

• Liker 1
Skrevet

Vi dro 1,5 uker i fjor før sommeren. Sparte 20000 på å selv booke flyene via Norwegian og hotellet gjennom en bookingside (de hadde tilbud). Vi betalte 63000, prisen fra TUI var langt over 80000.

60000 for en uke er mye penger! De siste årene har det jo dessuten vært så varmt i juli at det nesten ikke går an å være ute. Skjønner ikke folk risikerer det. Halve Rhodos brant jo dessuten.

Anonymkode: 7b3e8...e64

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

At folk svir av så mye penger for å nærmest kun sitte på et hotel å spise i 14 dager er meg en gåte...

(Nei du trenger ikke forsøke å overbevise meg).

Anonymkode: 3fd10...27d

Da tipper jeg du bor på sør eller Østlandet. 

Anonymkode: 65a45...1c3

Skrevet

Tror det er en helt grei pris å betale for 4 personer i to uker.

Jeg skjønner deg godt, TS. Bor nord i Trøndelag selv, og jeg kjenner at kroppen virkelig hungrer etter sol og varme. Jeg ville blitt ulykkelig hvis det ikke var LITT varme og avslapning å glede seg til i løpet av året.

Vi reiser til varmere strøk en gang i året, men velger ofte rutefly og leier bil og hotell som vi fikser selv. Dette blir en god del billigere, men da må vi bestille flybillettene for sommeren i romjula/tidlig januar, og er ikke så fleksible, er prisgitt rutefly fra Værnes :) Skal en uke til Malaga-området i sommer, flyprisene har økt så det blir 20 000 for 4 personer i fly. Hoteller og leilighet (vi reiser litt rundt) blir 15000. Leiebil 5000. Altså 40 000, og dette er uten mat. Bare for en uke.

Anonymkode: b9f94...a84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...