AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Del Skrevet 22. februar 2024 På dag 4 av stimulering sa gynekologen at alle foliklene mine var rundt 7-8mm. Hva er det som er normalt på denne tiden av stimuleringen? Fant ikke ut noe spesielt av å Google.. Anonymkode: bf83e...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 22. februar 2024 #2 Del Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): På dag 4 av stimulering sa gynekologen at alle foliklene mine var rundt 7-8mm. Hva er det som er normalt på denne tiden av stimuleringen? Fant ikke ut noe spesielt av å Google.. Anonymkode: bf83e...957 Helt individuelt. Dag 4 i stimulering er tidlig, så ville ikke bekymret meg. Dag 9 var mine follikkler mellom 9-12mm. De vokser normalt sett ca 2mm per døgn i normal syklus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 23. februar 2024 #3 Del Skrevet 23. februar 2024 Høres ut som om de vokser fint! På dag 5 var mine follikler mellom 7-12mm. Denne syntes jeg var ganske grei å forholde seg til, sett at man tar forbehold om at alle kvinner er ganske forskjellige. https://theluckyegg.com/2023/05/19/decoding-ivf-a-day-by-day-breakdown-of-follicle-size-and-what-it-means-for-your-fertility-journey/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå