Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten har vært utro - lenge.

Jeg stoler ikke på han og har bedt han om å flytte ut. Alt er rot og kaos og jeg har det skikkelig dritt!!.

Anonymkode: d1a9b...7bf

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts, det er tøft å stå i den situasjonen du nå er i. Men du gjør det rette, du står nå opp for deg selv, du setter grenser for deg selv, du viser at du respekterer deg selv og kvitter deg med han som har bedratt deg, løyet til deg og har vist at han ikke respekterer deg, en mann du ikke kan ha tillit til.

Det at du nå greier å sette disse grensene for deg selv, det viser at du er sterkere enn du kanskje akkurat nå føler deg ❤️

Du vil komme deg gjennom og over dette!

Ta med deg at alle menn ikke er som han som nå er blitt din eks. Og du, husk at hvis du møter alle menn i fremtiden med å tro at de vil oppføre seg som din eks, da overlater du kontroll over eget liv til din eks, lar ham definere hva du gjør i livet videre. Så ikke gjør det, gi slipp, og møt nye menn uten å forhåndsdømme dem. Men, ta med deg det du har lært med eksen. Når du får litt mer avstand vil du trolig se at det har vært småting han har avslørt tidligere, eller at han kanskje endret seg litt eller endret vanene sine - da vet du at dette er ting du i senere forhold kan vurdere før det går for langt.

Du vil finne lykke igjen - for nå har du kvittet deg med han som står i veien for din fremtidige lykke! ❤️

Anonymkode: 2f9bb...111

• Hjerte 1
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og avsporing. 

Christina82, mod

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kjæresten har vært utro - lenge.

Jeg stoler ikke på han og har bedt han om å flytte ut. Alt er rot og kaos og jeg har det skikkelig dritt!!.

Anonymkode: d1a9b...7bf

Ok.

Anonymkode: c42e1...bc1

Skrevet

Det er bra at du ber han dra. Ikke ta han tilbake, han kommer ikke til å forandre seg .. ❤️ Slike menn er trashhh

Anonymkode: 49c0f...67f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...