AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #41 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg var 14 og på chat.no.mine første erfaringer med utro ekle menn. På alt av dating sider er det flest utro menn etter min erfaring desverre. Nå er jeg 35 og ser det støtt og stadig. Mine single venninner opplever ukentlig å bli kontaktet av opptatte menn 🤮 Anonymkode: 9bcbf...7aa Men de/dere blir vel ikke kontaktet av kvinner uansett, så hvordan vet dere at det er flere utro menn enn kvinner? Anonymkode: f30e2...ae0 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #42 Skrevet 23. februar 2024 Menn er veldig mye utro når de er 55+. Det er kvinner som er mest utro før den alderen. Men menn tar dem igjen fordi de er veldig mye utro når de er gamle. Anonymkode: 24365...970 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #43 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Menn er veldig mye utro når de er 55+. Det er kvinner som er mest utro før den alderen. Men menn tar dem igjen fordi de er veldig mye utro når de er gamle. Anonymkode: 24365...970 Det sa også google-søket mitt. Kanskje det finnes enkle forklaringer på dette. Kvinner på 30-40 føler seg forsmådd hjemme og når de er på jobbtur så sniker de seg til en runde med en kjekk kollega. Menn på 55 har en kone som har bestemt seg for at de ikke skal ha sex lengre, og velger å ha en elskerinne heller enn å bryte opp familien? Anonymkode: f30e2...ae0
Isambard Skrevet 23. februar 2024 #44 Skrevet 23. februar 2024 Jeg synes det høres ut som en typisk internett boble. Hvis 0.01% av alle gifte menn svarer på sånne annonser er det fortsatt mange.
Isambard Skrevet 23. februar 2024 #45 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Menn er veldig mye utro når de er 55+. Det er kvinner som er mest utro før den alderen. Men menn tar dem igjen fordi de er veldig mye utro når de er gamle. Anonymkode: 24365...970 Ja, det leste jeg også. Menn er mest utro når de er 55. Utrolig, egentlig. Det forteller meg også at det er mange kvinner som vil ligge med gifte menn på 55.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #46 Skrevet 23. februar 2024 Da jeg jobbet som eskorte var 97% av kundebasen min gifte menn i 50-årene Anonymkode: 41b13...e3e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #47 Skrevet 23. februar 2024 Her lukter det mest bitter kvinne fra TS. Mørketallene blant kvinner er nok mye større enn blant menn. Særlig siden forskningen har etablert at kvinner underrapporterer om egen seksualitet, og fortsatt er tallene ganske lik. Man kan da dedusere seg frem til at kvinner er utro oftest. På den anekdotiske siden så har jeg 1 én kompis jeg vet som har vært utro. Og i det forholdet var begge utro og hun var det først. Til sammenligning har alle venninner jeg har hatt, inklusive alle venninner til samboer inklusive samboeren min selv, vært utro. At det finnes en liten gruppe menn som er mer utro enn snittet kan godt være, men i det store og det hele er kvinner synderen her. Det er også kvinner som forlater menn, kvinner som selekterer bort menn, og kvinner som i 50% av tilfeller mister seksuell interesse for mannen av biologiske årsaker. Ikke pga manglende husarbeid. Tldr; kvinner må lære seg å forstå hvordan sitt eget kjønn fungerer, og ikke bruke så mye tid på å være bitter på menn pga egne shortcomings. Anonymkode: eebbe...ae4 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #48 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Må være biologisk?🤔Fra vikingtiden😆Ikke vet jeg.... TS Anonymkode: 79f33...47a Ikke vikingtiden, men mye lenger tilbake. Genetisk sett så er menn programmert til å spre genene sine for å få så mange barn som mulig. Det betyr selvfølgelig ikke at menn i virkeligheten vil ha barn i hytt og vær, men dette betyr nok at vi menn kan ha sex med andre uten at det betyr så mye. Dvs en mann kan være i et lykkelig forhold og fremdeles være utro. Om en dame er utro så skyldes det ofte at hun ikke har det bra i forholdet. Dette unnskylder selvfølgelig ikke utroskap. I tillegg til drifter så er vi også utstyrt med fornuft. Anonymkode: 7c8fb...6e7 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #49 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mørketallene er store. Den flotte familiefaren. Han du aldri kunne trodd var utro..... Mange har utro menn uten å vite det. Det skremmer meg litt hvor mye utroskap og dritt det er. Jeg og min kjæreste er nokså åpne,jeg laget en profil på nakentid en side. Her skrev jeg et kort innlegg om at jeg ønsket muligens møte en mann for en ekstra med ( trekant). 80% av mennene var gift. De som svarte. Bilde hadde dem også. En ting er single,men neida det var de gifte som tok kontakt. 🤢 Joda damer er utro også,MEN de kommer ikke i nærheten av menn!!!! Anonymkode: 79f33...47a Du vet at kvinner er like mye utro, eller later du som du er mindre smart? Finnes mye statestikker på dette så bare å google🙄 Anonymkode: e7cbd...8b9 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #50 Skrevet 23. februar 2024 Vi kan vel alle konkludere med at TS ikke er særlig oppegående, basert på måten hun skriver og hennes "konklusjoner". Anonymkode: c521a...870 1
Loff77 Skrevet 23. februar 2024 #51 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): det er tragisk, og bare fordi de ikke har fått nok sex hjemme. med andre ord på 2 uker..🥴 Anonymkode: 173ab...6b8 Handler vel mer om at monogami er en kunstig greie, forandring fryder. Men er jo hva man er enige om hjemme om hva som er ok, enten er man tro de reglene man er blitt enige om eller så er man en dust;)
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #52 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Og hvilken rolle har du som kvinne oppi dette da? Om utroskap er no galt, hva tenker du at du bidrar med? Anonymkode: 0a563...dc0 Hun har ingen rolle i det her. Det er da mennene som velger å være utro. Hun er singel og har ikke gjort noe galt. Anonymkode: 19b1c...875
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #53 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært elskerinna til sikkert 15 gifte/samboende menn. Tror de aller, aller fleste menn er/har vært/er i stand til å være utro. Og før noen hugger hodet av meg for å være noens elskerinne... JEG har null ansvar for disse mennenes partner. Hadde de ikke vært utro med meg, hadde de vært det med noen andre. Anonymkode: a2436...cae Jeg er uenig i at man har null ansvar. Det har med moral å gjøre. Alle ens handlinger kan være med å påvirke noen andre. Du har ikke noe ansvar for arbeidsmiljøet i butikken du handler i heller. Men det har likevel noe å si hvordan du som kunde oppfører deg. Det skal så lite til å være høflig og hyggelig når du handler der. Handlingene våre har konsekvenser. Jeg kunne aldri vært med på utroskap. Har vært på en swingers-side selv. Det var utrolig mange gifte menn som kontaktet oss. Det var også gifte menn som swinget sammen med en elskerinne. Alle disse var helt uaktuelle for oss. Selv om det er de som tar valget, så er man jo med å bidra til at familier går i oppløsning. Stakkars uvitende partner og stakkars barn. Jeg håper ingen gjør noe sånt med meg, og jeg ville aldri gjort noe sånt mot andre. Når det er sagt, så tror jeg dessverre du har ganske rett i det første du skriver. Jeg tror veldig mange menn ville vært utro hvis anledningen bød seg, de var veldig trygge på ikke å bli oppdaget, og de var kåte nok. Det er ikke vanskelig å forføre menn. Anonymkode: d608f...4f2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #54 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det meste av forskningen på dette viser at kvinner og menn er like ille, men kan tenke meg menn er dårligere på å skjule det. Men ja, det er dessverre veldig mange, rundt 50% Anonymkode: 59d64...a9a Nei, dette er feil. Verdens desidert største og beste befolkningsundersøkelse om seksualvaner (gjennomført av det danske folkehelseinstituttet for få år siden), viser at menn er vesentlig mer utro enn kvinner. https://www.forskning.no/kjonn-og-samfunn-samfunnsvitenskap-sex/stor-dansk-sex-rapport-darlig-sexliv-mye-utroskap-og-stor-forskjell-pa-menn-og-kvinner/1585594 Anonymkode: 5f9a7...c47 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #55 Skrevet 23. februar 2024 Ja, mange har utro menn uten å vite det. Kanskje du også? Åpent forhold forhindrer ikke utroskap, tvert i mot. Anonymkode: fdaad...451 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #56 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har vært elskerinna til sikkert 15 gifte/samboende menn. Tror de aller, aller fleste menn er/har vært/er i stand til å være utro. Og før noen hugger hodet av meg for å være noens elskerinne... JEG har null ansvar for disse mennenes partner. Hadde de ikke vært utro med meg, hadde de vært det med noen andre. Anonymkode: a2436...cae Selvfølgelig. Samtidig så går livet videre. Mens du puler en gift mann etter en annen, bader i saftene til andre kvinner og utsetter deg for sykdommer, bygger vi andre familie, gifter oss, får barn og lever livet. Hva har du igjen når du er gammel og grå, og ingen vil ha deg som elskerinne lenger? Minner om at du har pult? Anonymkode: 54c9a...d3a
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #57 Skrevet 23. februar 2024 Isambard skrev (2 timer siden): Ja, det leste jeg også. Menn er mest utro når de er 55. Utrolig, egentlig. Det forteller meg også at det er mange kvinner som vil ligge med gifte menn på 55. Det er nok mye eskorte og "skjult eskorte" i form av penger og tjenester til de unge damene de ligger med. Du ser jo statistikken som blir dratt frem gang på gang her inne, om at alle menn foretrekker attenåringer, uansett om mannen er 20 eller 80. Anonymkode: 54c9a...d3a 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #58 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her lukter det mest bitter kvinne fra TS. Mørketallene blant kvinner er nok mye større enn blant menn. Særlig siden forskningen har etablert at kvinner underrapporterer om egen seksualitet, og fortsatt er tallene ganske lik. Man kan da dedusere seg frem til at kvinner er utro oftest. På den anekdotiske siden så har jeg 1 én kompis jeg vet som har vært utro. Og i det forholdet var begge utro og hun var det først. Til sammenligning har alle venninner jeg har hatt, inklusive alle venninner til samboer inklusive samboeren min selv, vært utro. At det finnes en liten gruppe menn som er mer utro enn snittet kan godt være, men i det store og det hele er kvinner synderen her. Det er også kvinner som forlater menn, kvinner som selekterer bort menn, og kvinner som i 50% av tilfeller mister seksuell interesse for mannen av biologiske årsaker. Ikke pga manglende husarbeid. Tldr; kvinner må lære seg å forstå hvordan sitt eget kjønn fungerer, og ikke bruke så mye tid på å være bitter på menn pga egne shortcomings. Anonymkode: eebbe...ae4 Vel, jeg som kvinne har aldri vært utro. Ei heller min søster har vært utro. Vi har dessverre begge vært borti notorisk utro menn. Kjenner flere menn i omgangskretsen som var åpent utro. Selvfølgelig er kvinner også utro, men jeg tror det er ganske likt mellom kjønnene. Anonymkode: 54c9a...d3a
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #59 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her lukter det mest bitter kvinne fra TS. Mørketallene blant kvinner er nok mye større enn blant menn. Særlig siden forskningen har etablert at kvinner underrapporterer om egen seksualitet, og fortsatt er tallene ganske lik. Man kan da dedusere seg frem til at kvinner er utro oftest. På den anekdotiske siden så har jeg 1 én kompis jeg vet som har vært utro. Og i det forholdet var begge utro og hun var det først. Til sammenligning har alle venninner jeg har hatt, inklusive alle venninner til samboer inklusive samboeren min selv, vært utro. At det finnes en liten gruppe menn som er mer utro enn snittet kan godt være, men i det store og det hele er kvinner synderen her. Det er også kvinner som forlater menn, kvinner som selekterer bort menn, og kvinner som i 50% av tilfeller mister seksuell interesse for mannen av biologiske årsaker. Ikke pga manglende husarbeid. Tldr; kvinner må lære seg å forstå hvordan sitt eget kjønn fungerer, og ikke bruke så mye tid på å være bitter på menn pga egne shortcomings. Anonymkode: eebbe...ae4 En annen ting - en mann som har masse VENNINNER, har dem jo fordi han tenner på dem. Og selvfølgelig vil mange av disse venninnene være utro. De har pult deg, og de har pult flere andre. Det er mennesker du VELGER å omgi deg med. DITT valg. Anonymkode: 54c9a...d3a 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #60 Skrevet 23. februar 2024 Jeg har den samme opplevelsen som ts. Det er nesten daglig at jeg får mld av gifte menn på nakentid. Hadde også profil på nakenprat, det samme der. Jeg søker IKKE gifte menn, gidder ikke svare de engang. Så jo, dere som tror at deres mann ikke er på søken på si, sannsynligheten er nesten 100%! MIN erfaring de siste 15 årene. Anonymkode: 1e8f0...c18 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå