Gå til innhold

Hadde man bare visst hvor mange MENN som er utro...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mørketallene er store. Den flotte familiefaren. Han du aldri kunne trodd var utro..... Mange har utro menn uten å vite det.

Det skremmer meg litt hvor mye utroskap og dritt det er.

Jeg og min kjæreste er nokså åpne,jeg laget en profil på nakentid en side. Her skrev jeg et kort innlegg om at jeg ønsket muligens møte en mann for en ekstra med ( trekant).

80% av mennene var gift. De som svarte. Bilde hadde dem også. En ting er single,men neida det var de gifte som tok kontakt. 🤢 Joda damer er utro også,MEN de kommer ikke i nærheten av menn!!!!

Anonymkode: 79f33...47a

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mørketallene er store. Den flotte familiefaren. Han du aldri kunne trodd var utro..... Mange har utro menn uten å vite det.

Jeg og min kjæreste er nokså åpne,jeg laget en profil på nakentid en side. Her skrev jeg et kort innlegg om at jeg ønsket muligens møte en mann for en ekstra med ( trekant).

80% av mennene var gift. De som svarte. Bilde hadde dem også. En ting er single,men neida det var de gifte som tok kontakt. 🤢 Joda damer er utro også,MEN de kommer ikke i nærheten av menn!!!!

Ja det er bare å se på videoer på YouTube hvor de tester forhold og går igjennom telefoner. 

Anonymkode: 2985c...8e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

det er tragisk, og bare fordi de ikke har fått nok sex hjemme.

med andre ord på 2 uker..🥴

Anonymkode: 173ab...6b8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Og så mange familiefedre som er ute etter å ha sex med andre menn også, mens de har uvitende koner hjemme 🤢

Anonymkode: d608f...4f2

• Liker 5
Skrevet

Den store majoriteten av menn er ikke utro i sitt nåværende forhold, men dem er det noe mer enn kvinner.

Nakenprat, Tinder, Hotel baren... Er mye seleksjonsbias. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg er 31 år gammel og har kun sett/hørt eksempler damer som har vært utro. Tror ikke man skal henge seg så veldig opp i kjønn her.

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg er singel og har tre FWB. Alle tre er gift. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det meste av forskningen på dette viser at kvinner og menn er like ille, men kan tenke meg menn er dårligere på å skjule det. Men ja, det er dessverre veldig mange, rundt 50%

Anonymkode: 59d64...a9a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du tenkt på at:

1. De mennene som er på sånne type sider er nettopp menn som er ute etter eventyr, og dermed vil selvsagt 100% av de gifte/opptatte der være ute etter eventyr?

2. mange av de gifte mennene er i samme type forhold som deg, at kona vet om og godtar det?

Med mindre du har prøvd å søke etter kvinner, så vet du jo strengt tatt ikke hvordan gifte/opptatte kvinner oppfører seg på sånne sider, heller. Du er jo der, selv om du er i et forhold? Hvorfor tror du at alle de gifte mennene er utro? Og hvorfor er du så forferdet over det de gjør, når du selv søker seksuell kontakt utenfor forholdet du er i?

Mye ulogisk tankegang og dobbeltmoral her.

Anonymkode: fc3ff...53b

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Janina1 skrev (5 minutter siden):

Du er så stygg at du ikke får din egen kjæreste? Du må ta andre sin. Kjekk person du. 🤮🤮🤮

Anonymkode: 8676e...750

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Macro skrev (5 minutter siden):

Jeg er 31 år gammel og har kun sett/hørt eksempler damer som har vært utro. Tror ikke man skal henge seg så veldig opp i kjønn her.

Har du aldri hørt om utro menn?🙈 Jeg fikk 20 forespørsel fra menn i mitt område på 3 dager. Alle gifte.

Jeg snakket også med damer der, ingen gifte der som var utro. Noen damer var i par og søkte spenning eneste.

Btw jeg slettet brukeren etter 3 uker. Fikk nok.

Ts

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det gjelder ikke bare menn, det gjelder i like stor grad kvinner, undersøkelser og forskning på området viser at utroskap er ganske likt fordelt mellom kjønnene.

Du refererer til at du la ut annonse på nakentid hvor du ønsket å dele musa di, det er godt mulig du får stor respons på en slik annonse, men du kan ikke si med sikkerhet hvor mange av de som er seriøse og ville gått linjen ut. For det er også mange annonsører som klager at mannfolk er altfor useriøse og holder ikke avtaler, altså møter ikke opp.

En sånn annonse kan nok gi en viss indikasjon, men uansett så er det en promille av befolkningen som svarer, og det er nærliggende å tro at denne promillen er de som svarer på alle annonser.

Om det hadde vært lovelig, og jeg hadde lagt ut en annonse hvor jeg tilbydde 50K for sex med en kvinne, så hadde jeg sikkert fått ganske mye respons, men jeg ville ikke brukt det som grunnlag til å si at alle kvinner er horer.

Anonymkode: 134c9...896

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du tenkt på at:

1. De mennene som er på sånne type sider er nettopp menn som er ute etter eventyr, og dermed vil selvsagt 100% av de gifte/opptatte der være ute etter eventyr?

2. mange av de gifte mennene er i samme type forhold som deg, at kona vet om og godtar det?

Med mindre du har prøvd å søke etter kvinner, så vet du jo strengt tatt ikke hvordan gifte/opptatte kvinner oppfører seg på sånne sider, heller. Du er jo der, selv om du er i et forhold? Hvorfor tror du at alle de gifte mennene er utro? Og hvorfor er du så forferdet over det de gjør, når du selv søker seksuell kontakt utenfor forholdet du er i?

Mye ulogisk tankegang og dobbeltmoral her.

Anonymkode: fc3ff...53b

TS her! DU må nok lære deg å lese😅. Jeg oppdrettet en profil sammen med min mann. Vi søkte en 3person sammen. Han ønsket og jeg ønsket EN mann med i senga. Felles prosjekt heter det.

1. Søkte etter og pratet med damer og. Single eller i par var disse.

1. Mennene var gifte og ute etter spenning ja. Mener du utroskap er OK? Kunne vært din mann om du har en... for en holdning du har🤢🤢🤢

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

TS her! DU må nok lære deg å lese😅. Jeg oppdrettet en profil sammen med min mann. Vi søkte en 3person sammen. Han ønsket og jeg ønsket EN mann med i senga. Felles prosjekt heter det.

1. Søkte etter og pratet med damer og. Single eller i par var disse.

1. Mennene var gifte og ute etter spenning ja. Mener du utroskap er OK? Kunne vært din mann om du har en... for en holdning du har🤢🤢🤢

Og NEI dette holdt de skjult for konene. Han ene sa kona var med på dette. Da sa jeg så flott. Kan jeg få hennes snap så lager vi gruppe chat. Ble stille sa gitt!😂 så du tar vel.

Ts

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, Janina1 said:

Da er du DISGUSTING,  håper noen er utro mot deg en dag og sårer deg skikkelig. Men slik du holder på nå så har du jo ikke mye sjel så det går sikkert ikke innpå deg. 

Anonymkode: 74ad1...e25

• Liker 10
  • Nyttig 1
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da er du DISGUSTING,  håper noen er utro mot deg en dag og sårer deg skikkelig. Men slik du holder på nå så har du jo ikke mye sjel så det går sikkert ikke innpå deg. 

Anonymkode: 74ad1...e25

FWB hva er det?

Hilsen TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har du aldri hørt om utro menn?🙈 Jeg fikk 20 forespørsel fra menn i mitt område på 3 dager. Alle gifte.

Jeg snakket også med damer der, ingen gifte der som var utro. Noen damer var i par og søkte spenning eneste.

Btw jeg slettet brukeren etter 3 uker. Fikk nok.

Ts

Ikke i mitt eget virkelige liv nei.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det gjelder ikke bare menn, det gjelder i like stor grad kvinner, undersøkelser og forskning på området viser at utroskap er ganske likt fordelt mellom kjønnene.

Du refererer til at du la ut annonse på nakentid hvor du ønsket å dele musa di, det er godt mulig du får stor respons på en slik annonse, men du kan ikke si med sikkerhet hvor mange av de som er seriøse og ville gått linjen ut. For det er også mange annonsører som klager at mannfolk er altfor useriøse og holder ikke avtaler, altså møter ikke opp.

En sånn annonse kan nok gi en viss indikasjon, men uansett så er det en promille av befolkningen som svarer, og det er nærliggende å tro at denne promillen er de som svarer på alle annonser.

Om det hadde vært lovelig, og jeg hadde lagt ut en annonse hvor jeg tilbydde 50K for sex med en kvinne, så hadde jeg sikkert fått ganske mye respons, men jeg ville ikke brukt det som grunnlag til å si at alle kvinner er horer.

Anonymkode: 134c9...896

Hva har prostituerte med dette å gjøre?🤔

Vel jeg svarte kun de med bilder,og 2 av de kjente jeg igjen ( ikke så stor by). Begge gift. Mulig noen ikke hadde gått hele veien å møttes,MEN det å skrive til en annen kvinne, si de ønsker treff og andre sex relaterte ting er også utroskap. Mange hadde også elskere og erfaring med trekant av de gifte så din påstand ble litt merkelig her.

TS

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg opplever kun utro kvinner jeg, er i ett forhold så det har ikke vært aktuelt.

Endret av bvp
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...