AnonymBruker Skrevet 22. februar #1 Del Skrevet 22. februar Katten min som er 5 år i juni, er ute både en og to turer i løpet av dagen selv om det er dårlig vær og iskaldt. Når han kommer inn om kvelden er han ofte urolig, og jeg ser at han vil stimuleres. Jeg prøver ofte å leke med han men han er litt "tunglekt" og sitter ofte bare å ser på at jeg løper rundt med baller og dusker . Må han egentlig stimuleres når han har vært ute 5 til 8 timer i løpet av en dag? Anonymkode: a11e3...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #2 Del Skrevet 22. februar Ingen som har peiling? Hvorfor maser katten om kvelden når han nettopp har vært ute? ts Anonymkode: a11e3...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durinur Skrevet 23. februar #3 Del Skrevet 23. februar I utgangspunktet bør ikke de fleste katter ha noe behov for å aktiviseres etter at de har være utendørs en hel dag. Men det kan jo hende at katten din liker det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #4 Del Skrevet 23. februar Kanskje han heller trenger oppmerksomhet i form av kos heller enn stimuli? Anonymkode: 8bf03...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #5 Del Skrevet 23. februar Katter er vel forskjellig, men min likte varme og søvn inntil meg inne🥰 Anonymkode: b78ea...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #6 Del Skrevet 23. februar Så klart. En katt er mye smartere enn folk trur. Min er ute flere ganger, men vi har snusrmatter, aktivitetsleker og vi trener triks. Min kan sitte, gi pote, high five, stå på to bein, gå rundt i ring osv. Hun er 2 år gammel. Vi leker sikkert mimst 1 time hver dag. Men hun liker kun å leke med leker der hun kan jakte og hente ting. Så klart trenger katter mer stimuli en folk flest trur 😊 Anonymkode: a8fe2...6da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #7 Del Skrevet 23. februar Jeg tolker det som at katten vil ha kontakt og leke med deg som er dens venn. Burde ikke være slitsomt det? Anonymkode: 8cd05...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #8 Del Skrevet 23. februar Den er ikke noe kosete og liker hverken å bli løftet eller ligge på fanget. Den legger seg inntil meg og det er hans måte å kose på utenom litt kløing og suss innimellom. Han liker jakteleker men går lei etter 5-10 min og begynner å mase om å få ut, hvis han da ikke bare blir sittende å se på meg/leken. Ts Anonymkode: a11e3...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå