AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Skrevet 22. februar 2024 Møtte en fantastisk mann for 1,5 år siden . han er alt jeg har drømt om, MEN Vi hanner alltid i konflikt grunnet exen hans og jeg full i tårer. jeg er overhode ikke sjalu å vil han , barna og exen skal ha god relasjon ungene er fulle i panikk og uro når de er hos mora..er aldri på skole (10,13 år) hun ringer , tekster , dukker opp på døra hele tiden 🥲 vet når vi er ute av huse så vet hun det alltid og ringer sjeller han ut hun har påført han så mye psykisk vold i 12 år og det fortsetter bare nå. jeg og jentene hans har en veldig god kjemi , de elsker være rundt meg og han og aldri hatt problem få dem på skole. men hun er ute etter han hele tiden å det ender bare med at mitt sinne går utover han åsså føler han seg angrepet noe jeg skjønner.men det stopper aldri . hun kan komme på døra sent på kveld etter vi har sovnet osv klarer snart ikke mer..er vokst opp selv med et meget turbulent liv som har kosta meg mye. alt jeg ønsker meg er fred og ro til oss to og våre 4 unger tilsammen 😊 Anonymkode: 13262...d8c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #2 Skrevet 22. februar 2024 Høres ut som om exen til din mann og far til mine 3 barn kunne vært en god match. Kanskje alle vi andre hadde fått endelig fred og ro da?? Jeg og mannen har også 4 tilsammen, jeg har 3 barn med exen og han forsøker virkelig å plage livet av oss alle sammen. Bare trist hele opplegget. Og patetisk, ikke minst. Anonymkode: 34c58...21d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #3 Skrevet 22. februar 2024 Slå av mobil og dørklokka på natt. Anonymkode: 18e80...cdc 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #4 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Møtte en fantastisk mann for 1,5 år siden . han er alt jeg har drømt om, MEN Vi hanner alltid i konflikt grunnet exen hans og jeg full i tårer. jeg er overhode ikke sjalu å vil han , barna og exen skal ha god relasjon ungene er fulle i panikk og uro når de er hos mora..er aldri på skole (10,13 år) hun ringer , tekster , dukker opp på døra hele tiden 🥲 vet når vi er ute av huse så vet hun det alltid og ringer sjeller han ut hun har påført han så mye psykisk vold i 12 år og det fortsetter bare nå. jeg og jentene hans har en veldig god kjemi , de elsker være rundt meg og han og aldri hatt problem få dem på skole. men hun er ute etter han hele tiden å det ender bare med at mitt sinne går utover han åsså føler han seg angrepet noe jeg skjønner.men det stopper aldri . hun kan komme på døra sent på kveld etter vi har sovnet osv klarer snart ikke mer..er vokst opp selv med et meget turbulent liv som har kosta meg mye. alt jeg ønsker meg er fred og ro til oss to og våre 4 unger tilsammen 😊 Anonymkode: 13262...d8c Hvorfor har ikke din kjæreste anmeldt henne da? Her kan han lett få et besøksforbud mot henne for trakassering. Herregud han må jo stå opp for seg selv🙈 Anonymkode: a20f3...b6c 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #5 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor har ikke din kjæreste anmeldt henne da? Her kan han lett få et besøksforbud mot henne for trakassering. Herregud han må jo stå opp for seg selv🙈 Anonymkode: a20f3...b6c Aner ikke..redsel for hva hun kan finne på🙈men orker bare ikke mer.å sette foten ned funker vertfall ikke. men er ikke så lett heller når han er dansk og hun har alt av nettverk og familie rundt seg prøve alt for ødelegge 🙈 Anonymkode: 13262...d8c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #6 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Høres ut som om exen til din mann og far til mine 3 barn kunne vært en god match. Kanskje alle vi andre hadde fått endelig fred og ro da?? Jeg og mannen har også 4 tilsammen, jeg har 3 barn med exen og han forsøker virkelig å plage livet av oss alle sammen. Bare trist hele opplegget. Og patetisk, ikke minst. Anonymkode: 34c58...21d Hvordan takler dere der som nytt par ? Byr det på utfordringer dere mellom også ? Anonymkode: 13262...d8c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #7 Skrevet 22. februar 2024 Siden ungene er så urolige når de er hos mor og de da heller ikke går på skolen så tenker jeg far bør snakke med barnevernet om dette. I tillegg bør han be politiet om besøksforbud, slik at hun blir stoppet fra å oppsøke dere. Det at hun oppsøker dere også på natt og vekker huset, det går jo i stor grad også utover ungene! Denne moren er åpenbart ikke psykisk stabil og derfor må han få barnevernet og politi på banen! Om han ikke gjør det (som er det eneste riktige om han ønsker å være en god far for sine barn...!), da risikerer han at du til slutt ikke orker mer, og da blir han jo alene mot mor også. Han må rett og slett oppsøke barnevernet og be politiet om besøksforbud for mor! Anonymkode: dcf13...115 8
Gjest WhisperingWind Skrevet 23. februar 2024 #8 Skrevet 23. februar 2024 (endret) Her hadde jeg satt foten ned. Enten tar han tak i dette ellers hadde jeg prioritert meg og mitt barn. Om ungene ikke går på skolen når de er hos henne hadde jeg hatt et møte med skolen og evt brakt barnevernet på banen. Hadde hun troppet opp hjemme uten avtale og utenom avtalt levering og henting hadde jeg anmeldt henne og fått besøksforbud. Endret 23. februar 2024 av WhisperingWind
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #9 Skrevet 23. februar 2024 Han må notere avvik spare på meldinger som ikke er bra bygge opp en sak og prøve å få foreldreretten, hvis hun ikke klarer å få barna på skolen engang. Og han må sette grenser, skriftlig. Anonymkode: 51944...514 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #10 Skrevet 23. februar 2024 Ikke søren om jeg hadde dratt mitt barn inn i en slik situasjon. Dette synes jeg du skal ta selvkritikk på. Å flytte sammen etter 1,5 år med en ny mann som har en psykisk ustabil eks er uansvarlig av deg. Jeg håper du tar konsekvensene av ditt eget dårlige valg og flytter ut. Anonymkode: 370b0...a6f 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #11 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvorfor har ikke din kjæreste anmeldt henne da? Her kan han lett få et besøksforbud mot henne for trakassering. Herregud han må jo stå opp for seg selv🙈 Anonymkode: a20f3...b6c Lykke til med det, skal mere til ja. Politi henlegger d meste, de har ikke kapasitet Anonymkode: fab28...9d2 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #12 Skrevet 23. februar 2024 Du kan ikke tvinge ham, men du kan spare deg selv ved å flytte. Kanskje kan trusselen få ham på gli, men du må gjennomføre hvis ikke. Anonymkode: 7ae1d...df5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå