AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Skrevet 22. februar 2024 Jeg har hatt blondt hår i 2 år ikke hvit hvitt hår men begynte med striper og følte meg ikke blond nok og så til hel blond hadde det en stund så i 2023 november farget jeg det tilbake til min naturlige farget brunt hår jeg har en konfirmasjon som kommer i mai og har så sykt lyst å stripe håret mitt jeg følte meg så sykt fin når jeg hadde striper og føler jeg meg ikke fin frisøren sa jeg måtte vente til dn naturlige fargen var helt utvokst men det er jo drit lenge til og mamma sier vi må høre på frisøren men jeg har så lyst å stripe det tror du jeg kan fjøre det hvis jeg tar godt vare på håret mitt fremover? Anonymkode: 5a41e...7e0
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #2 Skrevet 22. februar 2024 Det er vanskelig å få lysnet håret nok når du allerede har farget hår. Du risikerer at det blir oransje/gult og ikke den lyse fargen du ønsker. Frisøren sier du må vente for å være sikker på å få et godt resultat. Anonymkode: e69b9...795 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå