AnonymBruker Skrevet 22. februar #21 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser ut som dere kommer til å komme inn i en god periode kjærlighetsmessig ja, pust med magen og hold roen. Anonymkode: 52e68...71a Takk for svar ❤️💙 Anonymkode: d210e...c77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #22 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Blir det meg og han jeg ønsker å dele livet mitt sammen med? Anonymkode: 054ae...8da Jaaa, jeg drar litt på det, for dette kan ta tid, det kan gå sakte og ikke komme dit du ønsker så fort som du ønsker, vurder om det er verdt at det kanskje aldri blir helt som du ønsker. Anonymkode: 52e68...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #23 Del Skrevet 22. februar Kommer fritidsinteressen jeg har startet med til å bli bra på lengre sikt? Tenker både i forhold til det sosiale og til egen prestasjon. Anonymkode: 01653...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #24 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vil jeg finne en mulighet til å finansiere det utdanningsløpet jeg ønsker å ta? Anonymkode: 1b5ba...81d Tre kort på deg! Alle er sterke ja, de står for kommunikasjon, samarbeid og styrken i deg, du har snakketøyet i orden og får folk med deg, utnytt det. Anonymkode: 52e68...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #25 Del Skrevet 22. februar Kommer jeg til å havne på AAP til høsten når sykemeldingsperioden går ut? Anonymkode: a3e52...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #26 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Bør jeg bli i jobben min? Anonymkode: d49d2...6a0 Delt ja, det skader ikke deg der du er på en måte, men samtidig er der noe større og bedre for deg der ute, men du har også potensial i nåværende yrke til å sette større mål og gå etter dem. Anonymkode: 52e68...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #27 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Blir forholdet jeg er i nå, bedre og bedre? (Er litt småting jeg reagerer på, og lurer på om dette vil bli bedre og bedre på sikt?) Tusen takk❤️ Anonymkode: 01653...60e Beklager, du får et nei, men det er et nei med et men. Det virker som hindringene her, eller noen av dem i allefall, er forvirring, mangel på kommunikasjon, at noen holder hemligheter eller ikke deler hva de tenker og føler, underliggende problemer som ikke har direkte med forholdet å gjøre. Det nei'et kan endres ved at dette blir tatt tak i, snakket om og delt, en hindring som må tales og kommuniseres ihel. Anonymkode: 52e68...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #28 Del Skrevet 22. februar Leonetta skrev (22 minutter siden): Bør jeg bytte jobb i år? Ja, har du hatt en jobb før du likte bedre, eller et yrke du hadde tidligere som var bedre, så kan det være noe å tenke på. Anonymkode: 52e68...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #29 Del Skrevet 22. februar Kommer jeg til å komme inn på studiet i Oslo i år? Anonymkode: 4a46f...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #30 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tre kort på deg! Alle er sterke ja, de står for kommunikasjon, samarbeid og styrken i deg, du har snakketøyet i orden og får folk med deg, utnytt det. Anonymkode: 52e68...71a Takk! Du har nok rett i at jeg kan snakke for meg. Må bare finne ut hvem jeg da bør snakke med om dette. Du traff nok på både det med kommunikasjon, at det krever et samarbeid, og også at det er avhengig av egen styrke. Om jeg får gjennomført dette så er det mot alle odds, men jeg vet at jeg er kapabel til å gjennomføre om jeg får finansiert det. Anonymkode: 1b5ba...81d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #31 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg tenker veldig mye på en mann jeg kjenner, tenker han noe særlig på meg? Anonymkode: 842e6...e2b Det virker ikke slik nei. Anonymkode: 52e68...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #32 Del Skrevet 22. februar grei87 skrev (22 minutter siden): Spm er om jeg bør ta kontakt med han igjen? Nei, legg omtanken og energien din i å ta vare på deg selv. Anonymkode: 52e68...71a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #33 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk! Du har nok rett i at jeg kan snakke for meg. Må bare finne ut hvem jeg da bør snakke med om dette. Du traff nok på både det med kommunikasjon, at det krever et samarbeid, og også at det er avhengig av egen styrke. Om jeg får gjennomført dette så er det mot alle odds, men jeg vet at jeg er kapabel til å gjennomføre om jeg får finansiert det. Anonymkode: 1b5ba...81d Om jeg kan stille et spørsmål til til deg, Ts. Vil jeg og mann A - eller mann B - ende med å dele livet sammen? Er ikke sammen med noen av dem, ikke noe roting med noen av dem, men begge to er gode menn som på sikt vil kunne være interessante for et langvarig forhold. Veldig ulike menn med ulike interesser, men begge treffer meg på hver sine måter. (er kun i bli kjent-fase med begge, så pr nå ikke romantikk) Anonymkode: 1b5ba...81d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #34 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Beklager, du får et nei, men det er et nei med et men. Det virker som hindringene her, eller noen av dem i allefall, er forvirring, mangel på kommunikasjon, at noen holder hemligheter eller ikke deler hva de tenker og føler, underliggende problemer som ikke har direkte med forholdet å gjøre. Det nei'et kan endres ved at dette blir tatt tak i, snakket om og delt, en hindring som må tales og kommuniseres ihel. Anonymkode: 52e68...71a Tusen takk for svar. Det er akkurat sånn jeg føler det jeg også. Mangel på kommunikasjon. Jeg tror ikke (men vet jo ikke), at han holder på hemmeligheter, men jeg føler han ikke er så flink til å dele det han tenker og føler. Jeg føler på noe underliggende som ligger og ulmer der, som om jeg ikke helt vet hvor jeg har han. Jeg vet han er glad i meg og vil være med meg, men jeg vet ikke hva han tenker om ting, og det vanskelig å planlegge lengre frem, alt skal sees an. Han legger ofte sine planer, som jeg kan bli med på om jeg vil, men jeg føler ikke et «vi» alltid. Jeg er selv ganske åpen, og har flere ganger tatt opp ulike temaer, og da føles det litt bedre en liten stund, helt til nye uromomenter kommer opp, og en ny samtale må tas. I tillegg er han lite hjelpsom, noe som også irriterer meg. På bakgrunn av dette går jeg som regel rundt med en uggen følelse, selv om jeg så gjerne vil at vi skal få det til. Mener du at dette kan løses på en fin måte dersom jeg jobber mye med kommunikasjonen sammen med han? Jeg sier «jeg», fordi det isåfall er jeg som stadig må sette igang disse samtalene. Bør jeg være mer direkte i forhold til det jeg reagerer på og savner? Anonymkode: 01653...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #35 Del Skrevet 22. februar Kommer jeg til å få jobben jeg søker på? Anonymkode: 5719b...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #36 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk for svar. Det er akkurat sånn jeg føler det jeg også. Mangel på kommunikasjon. Jeg tror ikke (men vet jo ikke), at han holder på hemmeligheter, men jeg føler han ikke er så flink til å dele det han tenker og føler. Jeg føler på noe underliggende som ligger og ulmer der, som om jeg ikke helt vet hvor jeg har han. Jeg vet han er glad i meg og vil være med meg, men jeg vet ikke hva han tenker om ting, og det vanskelig å planlegge lengre frem, alt skal sees an. Han legger ofte sine planer, som jeg kan bli med på om jeg vil, men jeg føler ikke et «vi» alltid. Jeg er selv ganske åpen, og har flere ganger tatt opp ulike temaer, og da føles det litt bedre en liten stund, helt til nye uromomenter kommer opp, og en ny samtale må tas. I tillegg er han lite hjelpsom, noe som også irriterer meg. På bakgrunn av dette går jeg som regel rundt med en uggen følelse, selv om jeg så gjerne vil at vi skal få det til. Mener du at dette kan løses på en fin måte dersom jeg jobber mye med kommunikasjonen sammen med han? Jeg sier «jeg», fordi det isåfall er jeg som stadig må sette igang disse samtalene. Bør jeg være mer direkte i forhold til det jeg reagerer på og savner? Anonymkode: 01653...60e - kan jeg legge til et tilleggsspørsmål? Er kjæresten min interessert i en annen, i tillegg til meg? Han skal snart på en helgetur der bl.a hun han har vært interessert i tidligere skal være med (sammen med noen andre). Holder han noe hemmelig i forhold til dette? Anonymkode: 01653...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #37 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kommer fritidsinteressen jeg har startet med til å bli bra på lengre sikt? Tenker både i forhold til det sosiale og til egen prestasjon. Anonymkode: 01653...60e Svaret er delt, det er et ja men også er potensielt nei, det virker som denne fritidsinteressen din og hvordan du lykkes med det er veldig avhengig av deg og hvordan du ivaretar deg selv. Hvis du er god og flink med deg selv, setter oppnåelig mål og ikke bruker opp energien din eller brenner deg ut på å få til, så vil du lykkes. Men skulle du miste tålmodigheten, av en eller annen grunn føle at du mislykkes, eller burde gi opp, så vil det ikke gå bra. Det er ingen andre hindringer enn de du setter deg, pass på at du ikke ødelegger for deg selv. Dette blir fint! Anonymkode: 52e68...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #38 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det virker ikke slik nei. Anonymkode: 52e68...71a Takk Anonymkode: 842e6...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #39 Del Skrevet 22. februar Kommer jeg til å gifte meg noen gang? Og kommer det flere barn? takk for svar ❤️ Anonymkode: 5719b...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #40 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Svaret er delt, det er et ja men også er potensielt nei, det virker som denne fritidsinteressen din og hvordan du lykkes med det er veldig avhengig av deg og hvordan du ivaretar deg selv. Hvis du er god og flink med deg selv, setter oppnåelig mål og ikke bruker opp energien din eller brenner deg ut på å få til, så vil du lykkes. Men skulle du miste tålmodigheten, av en eller annen grunn føle at du mislykkes, eller burde gi opp, så vil det ikke gå bra. Det er ingen andre hindringer enn de du setter deg, pass på at du ikke ødelegger for deg selv. Dette blir fint! Anonymkode: 52e68...71a Tusen takk😊 Du er inne på noe her. Nå leser du ikke ang helse, men jeg bare nevner det likevel. Jeg har mye kroniske muskelsmerter i kroppen, og også en senebetennelse, og alt dette hindrer meg i fritidsinteressen i så stor grad at jeg har tatt en lang pause. Er nok redd for at jeg ikke skal klare å bli med noe særlig pga dette, og dermed også miste litt den sosiale bli kjent- delen. Så hindringen setter jeg egentlig ikke selv, det er kroppen som hindrer meg. Lurer også på om det er rett plass for meg sosialt, om det hadde vært bedre for meg å startet et annet sted? Anonymkode: 01653...60e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå