AnonymBruker Skrevet 22. februar #41 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tusen takk for svar. Det er akkurat sånn jeg føler det jeg også. Mangel på kommunikasjon. Jeg tror ikke (men vet jo ikke), at han holder på hemmeligheter, men jeg føler han ikke er så flink til å dele det han tenker og føler. Jeg føler på noe underliggende som ligger og ulmer der, som om jeg ikke helt vet hvor jeg har han. Jeg vet han er glad i meg og vil være med meg, men jeg vet ikke hva han tenker om ting, og det vanskelig å planlegge lengre frem, alt skal sees an. Han legger ofte sine planer, som jeg kan bli med på om jeg vil, men jeg føler ikke et «vi» alltid. Jeg er selv ganske åpen, og har flere ganger tatt opp ulike temaer, og da føles det litt bedre en liten stund, helt til nye uromomenter kommer opp, og en ny samtale må tas. I tillegg er han lite hjelpsom, noe som også irriterer meg. På bakgrunn av dette går jeg som regel rundt med en uggen følelse, selv om jeg så gjerne vil at vi skal få det til. Mener du at dette kan løses på en fin måte dersom jeg jobber mye med kommunikasjonen sammen med han? Jeg sier «jeg», fordi det isåfall er jeg som stadig må sette igang disse samtalene. Bør jeg være mer direkte i forhold til det jeg reagerer på og savner? Anonymkode: 01653...60e AnonymBruker skrev (3 minutter siden): - kan jeg legge til et tilleggsspørsmål? Er kjæresten min interessert i en annen, i tillegg til meg? Han skal snart på en helgetur der bl.a hun han har vært interessert i tidligere skal være med (sammen med noen andre). Holder han noe hemmelig i forhold til dette? Anonymkode: 01653...60e Ja du bør være mer konkret når det kommer til å kommunisere problemer du opplever i forholdet hvis det ikke har ført frem før, og nei jeg ser ikke noen andre i tankene hans. Anonymkode: 52e68...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #42 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Kommer jeg til å havne på AAP til høsten når sykemeldingsperioden går ut? Anonymkode: a3e52...7f8 Jeg føler dette går under helserelaterte spørmål og vil helst ikke lese om det. Anonymkode: 52e68...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #43 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kommer jeg til å komme inn på studiet i Oslo i år? Anonymkode: 4a46f...0e3 Jeg får et nei, at det er noe bedre for deg i denne omgangen. Anonymkode: 52e68...71a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #44 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Om jeg kan stille et spørsmål til til deg, Ts. Vil jeg og mann A - eller mann B - ende med å dele livet sammen? Er ikke sammen med noen av dem, ikke noe roting med noen av dem, men begge to er gode menn som på sikt vil kunne være interessante for et langvarig forhold. Veldig ulike menn med ulike interesser, men begge treffer meg på hver sine måter. (er kun i bli kjent-fase med begge, så pr nå ikke romantikk) Anonymkode: 1b5ba...81d det er et ja for noe ordentlig med mann A og et nei på B. Anonymkode: 52e68...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #45 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kommer jeg til å få jobben jeg søker på? Anonymkode: 5719b...80b Jeg får et nei, og at det er til det beste, det er et annet tilbud på vei til deg. Anonymkode: 52e68...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #46 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tusen takk😊 Du er inne på noe her. Nå leser du ikke ang helse, men jeg bare nevner det likevel. Jeg har mye kroniske muskelsmerter i kroppen, og også en senebetennelse, og alt dette hindrer meg i fritidsinteressen i så stor grad at jeg har tatt en lang pause. Er nok redd for at jeg ikke skal klare å bli med noe særlig pga dette, og dermed også miste litt den sosiale bli kjent- delen. Så hindringen setter jeg egentlig ikke selv, det er kroppen som hindrer meg. Lurer også på om det er rett plass for meg sosialt, om det hadde vært bedre for meg å startet et annet sted? Anonymkode: 01653...60e Det forklarer mye, nei du trenger ikke å starte et annet sted, du har noe fint gående her, og det vil være godt for deg i din personlige utvikling også. Begynn forsiktig og lytt til kroppen, slik det fremstår nå så er det i grunn mest hodet ditt som setter hindringene på en måte. Anonymkode: 52e68...71a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #47 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): det er et ja for noe ordentlig med mann A og et nei på B. Anonymkode: 52e68...71a Takk, igjen! Tror egentlig selv at det er mest realistisk også, jeg tror B blir mer en venn på sikt. Anonymkode: 1b5ba...81d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #48 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kommer jeg til å gifte meg noen gang? Og kommer det flere barn? takk for svar ❤️ Anonymkode: 5719b...80b Du får ja på ekteskap, sist jeg fikk dette kortet for noen ble de gift noen år senere, jeg vet ikke når, men det er ekteskap i kortene dine. Barn er jeg mer usikker på, svaret er uklart. Anonymkode: 52e68...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #49 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk, igjen! Tror egentlig selv at det er mest realistisk også, jeg tror B blir mer en venn på sikt. Anonymkode: 1b5ba...81d Takk for at du har tatt deg tid, Ts ❤️ Anonymkode: 1b5ba...81d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #50 Del Skrevet 22. februar Jeg stopper her, takk for alle tilbakemeldinger og spørmål Anonymkode: 52e68...71a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #51 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det forklarer mye, nei du trenger ikke å starte et annet sted, du har noe fint gående her, og det vil være godt for deg i din personlige utvikling også. Begynn forsiktig og lytt til kroppen, slik det fremstår nå så er det i grunn mest hodet ditt som setter hindringene på en måte. Anonymkode: 52e68...71a Tusen takk igjen, da blir jeg værende der😊 Jeg tror du ser at hindringene kanskje sitter mest i hodet når det kommer til det sosiale, men så er det de smertene da, som er en stor fysisk hindring sånn det er nå. Jeg fortsetter pausen en god stund til, også starter jeg veldig forsiktig igjen, sånn som du sier😊 Anonymkode: 01653...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grei87 Skrevet 22. februar #52 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Nei, legg omtanken og energien din i å ta vare på deg selv. Anonymkode: 52e68...71a Takk for svar. Det blir hardt. Jeg har så lyst. Blir litt smågal av det hele. Vil prate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #53 Del Skrevet 22. februar Er det jobb-bytte i min nærmeste fremtid? Videre i samme firma eller helt ny vei å gå? Anonymkode: 5719b...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #54 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det jobb-bytte i min nærmeste fremtid? Videre i samme firma eller helt ny vei å gå? Anonymkode: 5719b...80b Tar deg, siste for i kveld. Nei ser ikke et jobb bytte nå med det første, men ser du har lyst eller håper på noe bedre, hold på den tanken. Anonymkode: 52e68...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #55 Del Skrevet 22. februar Kommer det nye prosjektet mitt til å gå bra? Anonymkode: a1140...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #56 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Delt ja, det skader ikke deg der du er på en måte, men samtidig er der noe større og bedre for deg der ute, men du har også potensial i nåværende yrke til å sette større mål og gå etter dem. Anonymkode: 52e68...71a Tusen takk for svar. Jeg har nylig byttet til en jobb med mer ansvar og høyere lønn, og jeg har i det hele tatt veldig gode vilkår der, men så er det jo også mye av det samme som jeg har jobbet med i alle år og som jeg er litt lei av. På en måte føler jeg meg litt ferdig i yrket som jeg har vært i så lenge, samtidig føler jeg mer på nytt engasjement og entusiasme, jeg har fått nye utfordringer, og jeg ønsker å gjøre en god jobb.. Men så er det denne stemmen i bakhodet som visker at det er kanskje noe helt annet jeg skal drive med.. Så jeg veksler jevnlig mellom å fortsette eller å søke nye utfordringer. Anonymkode: d49d2...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #57 Del Skrevet 22. februar Er VM på sjekkeren eller er det noe jeg bare innbiller ? Anonymkode: a1cb8...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymuschick Skrevet 22. februar #58 Del Skrevet 22. februar Har jeg møtt personen jeg skal tilbringe livet med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #59 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja du bør være mer konkret når det kommer til å kommunisere problemer du opplever i forholdet hvis det ikke har ført frem før, og nei jeg ser ikke noen andre i tankene hans. Anonymkode: 52e68...71a Tusen takk for svar❤️ Anonymkode: 01653...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #60 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg får et nei, at det er noe bedre for deg i denne omgangen. Anonymkode: 52e68...71a Tusen takk for svar! Det er vel det jeg tror selv også, jeg kommer nok ikke til å få nok poeng til å komme inn der i år. Men spennende det du skriver om at det er noe bedre for meg i denne omgangen, jeg vet ikke selv akkurat hva det kan være nå☺️ Anonymkode: 4a46f...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå