Gå til innhold

Torsk med grønn pesto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står oppskriften at man skal pensle torsken med pesto før man setter inn i ovn. Men det står ikke noe om salt og pepper. Betyr det at man ikke skal hverken salte eller peppre?

Anonymkode: 77e7b...0f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er smak nok i pestoen, men du kan selvsagt krydre om du vil.

Anonymkode: 7b96a...3e0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det står oppskriften at man skal pensle torsken med pesto før man setter inn i ovn. Men det står ikke noe om salt og pepper. Betyr det at man ikke skal hverken salte eller peppre?

Du kan salte og pepre ut ifra smak. Jeg synes det er veldig godt :)  Kan også salte og pepre når den er ute av ovnen dersom du mener den smaker litt tamt.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Med torsk så anbefaler jeg å salte godt 10min før, da får den fastere konsistens, og saltet trekker seg litt inn. Tørk av overflødig salt før du smører på pesto. Er pestoen veldig salt, så er det sikkert ikke nødvendig, men en pesto skal da ikke være det

Pepper ville jeg personlig droppet der, men det er da smaksak 

Endret av Arild37
Skrevet

TS: Tusen takk for gode tips. Jeg tok litt salt og chilli explosion på før pestoen. Mmmmm! Utrolig deilig🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...