AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Skrevet 22. februar 2024 Jeg sliter veldig med selvbilde etter graviditet, fødsel og amming. Jeg har strekkmerker på magen, magen henger litt, puppene er slappere og brystvortene peker litt mer nedover enn før. Sliter med å akseptere kroppen min. Merker at dette hemmer meg når jeg har sex, spesielt nå som jeg har ny kjæreste. Har heldigvis ikke fått noen kommentarer på det. Noen her som har fikset på pupper og mage? Tviler sterkt på at dette er noe jeg får dekket av staten. Men er nysgjerrig på hva som skal til for å få det dekket 😅 og hvor dyrt er det å betale det selv? Prisene er veldig sprikende når man søker på nettet 🤔 noen som har reist til Tyrkia eller lignende å gjennomført det der? Hva betalte du i så fall der? Anonymkode: 4bd19...bac
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #2 Skrevet 22. februar 2024 Tja, hvis det går utover livskvalitet kan det jo hende du får det dekket? Har du hørt med fastlegen? Jeg har tatt brystreduksjon, vet ikke om det er det samme som brystløft. Jeg fikk mitt dekket da jeg hadde smerter. Dette var 12 år siden og da kostet det 40 000 hvis jeg skulle ha betalt selv. Prisene har nok steget siden da. Jeg gjorde det på Aleris. Anonymkode: c1e97...d1d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #3 Skrevet 22. februar 2024 Jeg har tatt bukplastikk i Litauen. Betalte 22000 kr da. Mange år siden. Jeg hadde egentlig ikke så mye heng, mest løshud og de delte magemusklene plaget meg. Var type fitnesstrent ellers, så magen plaget meg noe helt vanvittig. Sto ikke i stil med resten av kroppen. Hadde jeg orket å vente hadde jeg muligens fått det dekt. Følte meg helt trygg der, god oppfølging. Ingen problemer i etterkant. Måtte gå med dead sexy body etterpå i 12 uker. Anonymkode: ee0ef...aa1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #4 Skrevet 22. februar 2024 Bmi under 27. Heng på bryst fra kravebein og ned til brystvorte over 25 cm. Brystløft får du ikke dekt, men kan få dekt brystreduksjon. Fjerne minst 400gram pr bryst. Heng på magefold over 7 cm. Envt kan få dekt med kollapset navel. Anonymkode: 05a88...7f9
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #5 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tja, hvis det går utover livskvalitet kan det jo hende du får det dekket? Har du hørt med fastlegen? Jeg har tatt brystreduksjon, vet ikke om det er det samme som brystløft. Jeg fikk mitt dekket da jeg hadde smerter. Dette var 12 år siden og da kostet det 40 000 hvis jeg skulle ha betalt selv. Prisene har nok steget siden da. Jeg gjorde det på Aleris. Anonymkode: c1e97...d1d Takk for svar 😊 nei, jeg har ikke hørt med fastlegen enda. Tror ikke at det er så unormalt at jeg vil få det dekket. Mange opplever jo at kroppen endrer seg en del etter graviditet og amming, men jeg sliter med å akseptere det. Anonymkode: 4bd19...bac
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #6 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har tatt bukplastikk i Litauen. Betalte 22000 kr da. Mange år siden. Jeg hadde egentlig ikke så mye heng, mest løshud og de delte magemusklene plaget meg. Var type fitnesstrent ellers, så magen plaget meg noe helt vanvittig. Sto ikke i stil med resten av kroppen. Hadde jeg orket å vente hadde jeg muligens fått det dekt. Følte meg helt trygg der, god oppfølging. Ingen problemer i etterkant. Måtte gå med dead sexy body etterpå i 12 uker. Anonymkode: ee0ef...aa1 Takk for svar. Skjønner deg godt. Har ikke så mye heng jeg heller, kanskje 1 cm. Men huden er slappere på en måte og føler at magen har sunket litt ned 😣 Har litt delte magemuskler under navlen på rundt 2 cm. skal sjekke ut priser i Litauen 😊 Anonymkode: 4bd19...bac
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #7 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Bmi under 27. Heng på bryst fra kravebein og ned til brystvorte over 25 cm. Brystløft får du ikke dekt, men kan få dekt brystreduksjon. Fjerne minst 400gram pr bryst. Heng på magefold over 7 cm. Envt kan få dekt med kollapset navel. Anonymkode: 05a88...7f9 Takk for svar. Har bmi på under 27, men oppfyller ingen av de andre kriteriene. Har maks 1 cm magefold. Puppene er D cup, så trenger ikke brystreduksjon. Må nok belage meg på å betale selv. Anonymkode: 4bd19...bac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå