AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Skrevet 22. februar 2024 Noen her som kan hjelpe meg litt? Har sett noen bilder av to leiligheter og lurer på om noen klarer å gjenkjenne farger på begge i de to forskjellige leilighetene Leilighet 1: Leilighet 2: Anonymkode: 02917...820
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #2 Skrevet 22. februar 2024 Nesten umulig å si, men den siste minner meg noe om fargen vi har i gangen som heter space. Anonymkode: 4a6e7...06c 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #3 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Nesten umulig å si, men den siste minner meg noe om fargen vi har i gangen som heter space. Anonymkode: 4a6e7...06c Takk for svar. Er du fornøyd med den fargen? Anonymkode: 02917...820
Rosa Dartle Skrevet 22. februar 2024 #4 Skrevet 22. februar 2024 Den første minner om en nøytral grå som Jotun Morgendis. Den andre ser ut som en beige med en del gult enn rødt i seg, men kan kanskje minne om Space ja.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #5 Skrevet 22. februar 2024 Umulig å si. Lys inn i rommet betyr mye, fargesamenswtning her kontra hos deg vil gi forskjellige utrykk. Redigering i photoshop påvirker. Så mitt råd er at du tar med deg noen farge prøver, henger de på veggen og finner det som ligner mest hos deg. Hos meg blir bomull knall gul, mens den de fleste steder oppleves som hvit. Cafe latte har jeg sett i mange boliger og oppleves alt fra hvit til mørk rosa. Derfor vil du ikke få samme utseende hos deg som på disse bildene. Og du må lete deg frem i farge sjangeren. Min farge på stuen, ser ikke så ulikt ut den grå. Og heter tudor. Hos deg kan tudor se ganske hvit ut. Men du kan prøve den som den lyseste greige, og ta med deg flere nyanser mørkere Anonymkode: 9425f...bd6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #6 Skrevet 22. februar 2024 Mulig nr 2 er space, vi er veldig fornøyde med den! Fin både når det er mørkt og lyst. Anonymkode: e451b...350
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #7 Skrevet 22. februar 2024 Jeg henger på det flere her sier; farger kan opptre SVÆRT ulikt basert på lys etc. Jeg har også fargen space i et rom, men den ser absolutt ikke lik ut som det andre her mener er space. Ta med fargeprøven i butikk og se ol du finner noe tilsvarende! Har selv hatt konsulent fra malerbutikk hjemme hos meg, og jeg endte med en mye mørkere farge enn hva jeg opprinnelig ville valgt, nettopp pga lysmengde osv. Anonymkode: 574be...951
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå