Forvirret23 Skrevet 22. februar 2024 #1 Skrevet 22. februar 2024 Jeg har tre barn, og min eldste er 16 år. Jeg prøver å forstå at nå er min eldste stor, men det skjedde så fort. Ble liksom ille gradvis eldre, på barneskolen så var han fortsatt liten og jeg har to mindre barn som fortsatt er "små", de trenger mye hjelp og jeg synes de fortsatt er små og barnslige. Heldigvis Så begynte eldste på u.skolen og brått var vår eldste stor, reiser rundt alene, kjærester, velge retning i livet osv. Ser på han og han ser ut som en ung og vakkert mann, kan ha fine lange samtaler. Dette er både fint og sårt, for det skjedde så fort. Hvordan opplever andre? 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #2 Skrevet 22. februar 2024 Her følte vi alt bare ble snudd på hodet fra en dag til neste. Spesielt når han begynte å kjøre traktor frem og tilbake på avløserjobben og for å møtte venner i bygda å spise mat og å prate bil og traktor. Nå kjører bil og i lære Og ser nå på ho som er yngst. Nå 17 og nå er sån. Nei pappa nå blir det ikke hadde klem. Borte på jobb i helger osv. Her er det 1år i mellom eldste og yngste. Så føles veldig rart Går med følelsen at det går fort til vi ikke har unger i huset. Kommer yngste inn der ho har søkt neste år så vil ho nok flytte om ca 1 år pga der ho må gå i lærebedrift. Blir nok mye kjøring til utplassering på vg2 frem til ho får serfikat selv Anonymkode: 6b376...92f
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #3 Skrevet 22. februar 2024 Jeg synes det er helt fantastisk jeg. Null stress. Deilig å se at det er håp om at de blir fornuftige voksne. Den eldste går vg1 og blir værende her 2,5 år til. Neste begynner på vg1 til høsten. Så har jeg i mine øyne en attpåklatt som snart blir 12 år. Kommer nok til å kjenne litt mer på det når hun blir i samme alder og de andre 2 har forlatt redet. Er 38 år selv. Anonymkode: 344e6...12c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå