AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Skrevet 22. februar 2024 Har en nær venn som jeg er mye sammen med. Vi har kysset noen ganger og jeg har vel tenkt at dette utvikler seg sakte mot noe mer. Men han klarer ikke erkjenne at han er såpass glad i meg... Han viser det derimot med handlinger: Han ringer hver dag, tekster meg hver dag, kommer ofte på besøk, tar med blomster til meg, pynter seg for meg, hjelper meg med ting, er tilstede i livet mitt... Han er oppmerksom på meg, husker alle ting jeg har fortalt, til og med detaljer, han spør ofte hvordan jeg har det og opptatt av å glede meg hvis jeg er trist. Det er så mange ganger jeg tenker "denne mannen elsker meg.... Han vet det kanskje ikke selv enda, men dette er kjærlighet"... Når jeg har prøvd ta opp med han hvor vi står, sier han at han klarer ikke snakke om det og at det nok er litt for tidlig etter forrige brudd (bare 4-5 mnd siden, men vi har kjent hverandre veldig lenge)... Hvordan få han i tale eller hvordan vite hva han føler? Skal jeg sette min lit til at handlinger sier sitt? Han vil være med meg hver gang jeg har fri.... Anonymkode: b0962...105 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #2 Skrevet 22. februar 2024 4-5 mnd er ikke så lenge. Men mulig han har deg som rebound Anonymkode: 3119f...7e5 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #3 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 4-5 mnd er ikke så lenge. Men mulig han har deg som rebound Anonymkode: 3119f...7e5 Neida ikke rebound, det har han vært tydelig på. Og det føler jeg meg trygg på 😊 Anonymkode: b0962...105 1
Raven.Writingdesk Skrevet 22. februar 2024 #4 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Neida ikke rebound, det har han vært tydelig på. Og det føler jeg meg trygg på 😊 Anonymkode: b0962...105 I så fall så ikke press. Han viser deg med ord og handling, da kan du gjøre det samme via å lytte til ham og bare nyte det dere har sammen nå. 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #5 Skrevet 22. februar 2024 Hvis du er så sikker på at han elsker deg, hvorfor har du det så travelt da? Anonymkode: adf54...109
Trolltunge Skrevet 22. februar 2024 #6 Skrevet 22. februar 2024 Handlinger betyr uansett mer enn ord. Gi ham og dere tid. Det er veldig tett opp mot hans samlivsbrudd. Selv et ønsket samlivsbrudd må bearbeides. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #7 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du er så sikker på at han elsker deg, hvorfor har du det så travelt da? Anonymkode: adf54...109 Er selvsagt ikke 100% sikker på det 😉men mye tyder på det. Har ikke hastverk, skulle bare ønske jeg fikk "mistanken" min bekreftet..... 😅 Ts Anonymkode: b0962...105
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #8 Skrevet 22. februar 2024 Trolltunge skrev (1 time siden): Handlinger betyr uansett mer enn ord. Gi ham og dere tid. Det er veldig tett opp mot hans samlivsbrudd. Selv et ønsket samlivsbrudd må bearbeides. Ja det gjør det uten tvil. Hver gang vi er sammen kommenterer han at jeg er nydelig, vakker eller slikt i tillegg til å si ting som "det er ingen som er så god som du". Så han sier litt men holder tilbake. Enig, det er tett oppi bruddet og det tar tid. Litt vanskelig å vente kjenner jeg, for ingen vet jo når han Er klar eller om han noen gang blir det.... Ts Anonymkode: b0962...105
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #9 Skrevet 22. februar 2024 Raven.Writingdesk skrev (1 time siden): I så fall så ikke press. Han viser deg med ord og handling, da kan du gjøre det samme via å lytte til ham og bare nyte det dere har sammen nå. Skal ikke presse. Det vil skyve han bort. Jeg skal følge ditt råd. Anonymkode: b0962...105
Maskinfører Skrevet 22. februar 2024 #10 Skrevet 22. februar 2024 Jeg er en sånn mann men er ungkar da 1
Trolltunge Skrevet 22. februar 2024 #11 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja det gjør det uten tvil. Hver gang vi er sammen kommenterer han at jeg er nydelig, vakker eller slikt i tillegg til å si ting som "det er ingen som er så god som du". Så han sier litt men holder tilbake. Enig, det er tett oppi bruddet og det tar tid. Litt vanskelig å vente kjenner jeg, for ingen vet jo når han Er klar eller om han noen gang blir det.... Ts Anonymkode: b0962...105 Det er tilfellet uansett hvem du treffer.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #12 Skrevet 22. februar 2024 Anbefaler å lese/skumlese "Kjærlighetens fem språk" av Gary Chapman Anonymkode: f2adf...3a2 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #13 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja det gjør det uten tvil. Hver gang vi er sammen kommenterer han at jeg er nydelig, vakker eller slikt i tillegg til å si ting som "det er ingen som er så god som du". Så han sier litt men holder tilbake. Enig, det er tett oppi bruddet og det tar tid. Litt vanskelig å vente kjenner jeg, for ingen vet jo når han Er klar eller om han noen gang blir det.... Ts Anonymkode: b0962...105 Men hva er det han ikke vil si, at han er interessert og seriøs? Jeg også hadde jo begynt å lure litt, forumet er jo fullt av tråder om menn som oppfører seg som kjæreste, men vil ikke forplikte seg eller si med ord hva det er. Det hadde ikke interessert meg. Anonymkode: 3119f...7e5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #14 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anbefaler å lese/skumlese "Kjærlighetens fem språk" av Gary Chapman Anonymkode: f2adf...3a2 Ingen av de går vel utpå at man nekter å si hva man vil eller føler, det er vel språk i forplikta forhold Anonymkode: 3119f...7e5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #16 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anonymkode: 3119f...7e5 Dette blir ikke det samme. Jeg har ikke bedt han forplikte seg og har heller ikke fått et svar om å la ting suse i vei. Han viser meg så mye fint, er en giver men bare klarer ikke snakke om ting.. Mulig det handler om at det er for tidlig ift bruddet sitt. Kanskje han vil men holder tilbake for å være litt "korrekt".... Jeg vet ikke. Ts Anonymkode: b0962...105
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #17 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette blir ikke det samme. Jeg har ikke bedt han forplikte seg og har heller ikke fått et svar om å la ting suse i vei. Han viser meg så mye fint, er en giver men bare klarer ikke snakke om ting.. Mulig det handler om at det er for tidlig ift bruddet sitt. Kanskje han vil men holder tilbake for å være litt "korrekt".... Jeg vet ikke. Ts Anonymkode: b0962...105 Men da har du den tråden til hvis du ber om en avklaring og han svarer noe løst og ledig. Anonymkode: 3119f...7e5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #18 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Men da har du den tråden til hvis du ber om en avklaring og han svarer noe løst og ledig. Anonymkode: 3119f...7e5 Sant nok 🤣 Anonymkode: b0962...105
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå