AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Skrevet 22. februar 2024 Hvordan gjør dere dere det? Vi har merket at manuell funker ikke. Vi har ingen "forening" som vi kan koble vipps mot. Så vi vurderer om en av oss tar ansvar for gavekasse konto, på eget navn. Opprette en konto som alle kan sette inn penger på el noe. Så hva gjør dere? Anonymkode: 6216f...2bf
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #2 Skrevet 22. februar 2024 Vi har en person som har ansvar for gavekassa. Vi vippser henne en sum en gang i året(på hennes egen konto), og stoler på at hun har kontroll. Anonymkode: 8102a...f38
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #3 Skrevet 22. februar 2024 På min avdeling (på sykehuset) så har jeg fått/tatt ansvaret for gavekasse. Sedler funker ikke, da er det mange som ikke betaler fordi de ikke har kontanter. Ønsket bare å se hva folk hadde gjort. Så bare å åpne ny konto i min egen bankforbindelse, altså?? Anonymkode: 6216f...2bf
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #4 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): På min avdeling (på sykehuset) så har jeg fått/tatt ansvaret for gavekasse. Sedler funker ikke, da er det mange som ikke betaler fordi de ikke har kontanter. Ønsket bare å se hva folk hadde gjort. Så bare å åpne ny konto i min egen bankforbindelse, altså?? Anonymkode: 6216f...2bf Utfordringen er at alt som vippses til et telefonnummer går inn på samme konto. Hvis du allerede bruker vipps må du klare å skille innskuddene. Anonymkode: f5abd...39e
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #5 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Utfordringen er at alt som vippses til et telefonnummer går inn på samme konto. Hvis du allerede bruker vipps må du klare å skille innskuddene. Anonymkode: f5abd...39e Jeg tenkte at de kan sette inn på et eget kontonummer, som jeg så bruker til å vippse fra, til de som ev kjøper gaver, og legger ut. Anonymkode: 6216f...2bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå