Gå til innhold

Valpen min liker Litago

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva i allverden er det du mener nå?😳

Anonymkode: e4263...378

Teskjeforklaring:

At selv om noe som frarådes, har gått bra før, betyr det ikke at det alltid vil gjøre det. Man kan ikke basere seg på unntakene som tross alt har gått bra.

Anonymkode: 09a4a...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Teskjeforklaring:

At selv om noe som frarådes, har gått bra før, betyr det ikke at det alltid vil gjøre det. Man kan ikke basere seg på unntakene som tross alt har gått bra.

Anonymkode: 09a4a...66a

Les litt mer så ser du at det er fra veterinær min informasjon kommer.

Anonymkode: e4263...378

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine hunder får en shot kefir/biola naturell/naturell yoghurt nå og da og de elsker det. De får også slikke rømmeboksen tom. Ellers får de også smake på naturell smøreost/baconost.

Anonymkode: c2a4f...37c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (10 timer siden):

Pusene mine liker Litago får ikke ha koppen for meg selv ☹️😻 skikkelig sosiale de spiser Pizza også 😻😻

Katten og hunden min elsker pizza, så hvis jeg sitter i sofaen og ser på fotballkamp med pizza på bordet så får de et stykke hver også.

Anonymkode: 67fab...f4d

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Katten og hunden min elsker pizza, så hvis jeg sitter i sofaen og ser på fotballkamp med pizza på bordet så får de et stykke hver også.

Anonymkode: 67fab...f4d

Så koselig 😻🐶 setter jeg esken på bordet så setter  de seg på pizza,n og spiser ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste dyr er laktoseintolerante, men de vil tåle litt uten å få reaksjon på det.

Grunnen til at hunder kan tåle syrnede melkeprodukter, er fordi de ofte inneholder mindre laktose enn f.eks. melk. Samtidig har for eksempel biola melkesyrebakterier som kan være gunstig for tarmfloraen, også for hunder.

Hvit ost er så og si laktosefri, og kan benyttes som et alternativ til belønning under trening. Brunost bør en derimot styre unna hvis en ikke vil ha en hund med diaré og magevondt.

Anonymkode: c719b...27a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...