AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Del Skrevet 22. februar 2024 Har en voksen hund på litt over 30 kilo samt en valp på 10 uker (er vel ca 7 kilo nå) som vi har hatt i 2 uker. Vi har prøvd å introdusere valpen til den voksne, men den voksne synes det er skummelt når valpen løper mot han. Den voksne løper derfor vekk, som trigger jakten i den lille som da blir supergira og løper etter… De er begge helt rolige og fine når de er skilt med valpegjerde, den voksne viser ingen frykt da og den lille plager ikke den store. Håper jo at de kan finne glede i hverandre etterhvert? Anonymkode: b0908...9bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #2 Del Skrevet 22. februar 2024 Jeg har en hund på 10 år, og fikk nettopp hjem en valp på 9 uker. Jeg lot de først hilse ute, også har vi bare levd som normalt. Han eldste holdt avstand første døgnet og lurte på hva i alle dager jeg hadde tatt med meg hjem. Etter et par dager begynte de å leke masse sammen, og nå sover de inntil hverandre og har blitt gode venner. Jeg gjorde ikke noe stor greie ut av det, bare gjorde alt som vanlig. Vet ikke om det er riktig fremgangsmåte, men funket hvertfall fint her. Anonymkode: 793f9...907 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå