AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Skrevet 22. februar 2024 Hei, jeg er gul rundt øynene, ingenting galt på foreks blodprøver ol. Spørsmålet er hvordan jeg skjuler det best mulig på enklest mulig måte? Og jeg mener virkelig enklest, det må være typ et produkt som tar 2 min omtrent. Jeg bruker aldri sminke og kan ingenting, så det må være lett og idiotsikkert. Og jeg har for mye i livet til å ha tid til mer enn et par minutter. Men jeg synes det er litt trist å alltid se slik ut. Ser nesten ut som jeg har blitt slått. Er under og opp på yttersiden av øynene. (Både produkt og merke er av interesse, eller om det evnt er et produkt hvor det er samme hvilket merke man bruker.) Anonymkode: 61751...92a 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #2 Skrevet 22. februar 2024 Kanskje du kan prøve denne; https://www.vita.no/makeup/ansikt/cc-cream/erborian-cc-dull-correct-15-ml eller en annen lilla consealer (lilla korrigerer gult) Anonymkode: 41139...11d 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #3 Skrevet 23. februar 2024 Andre tips? Jeg har allerede testet den over her, og den funket ikke. -TS Anonymkode: 61751...92a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå