bambyb82 Skrevet 26. februar 2024 #41 Del Skrevet 26. februar 2024 Litt typisk søringer 😅 Alle sørlendinger er så «opptatte» Men dette er faktisk en greie 🙈Men i Kristiansand finnes en gruppe på Facebook. Hey girl Kristiansand. Er mye aktivitet i denne gruppa 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #42 Del Skrevet 26. februar 2024 xQueenKx skrev (På 22.2.2024 den 14.50): Samme her. Jeg er aldri den første folk ringer til hvis de har noe spennende å fortelle, jeg er den de plutselig kommer på etter at alle andre er informert. Jeg er aldri noens "person". Folk drar på turer sammen og sender meg snap om det i stedet for. Det er greit, jeg er som deg, tar et hint. Har alltid slitt med å holde på venner, og på skolen stakk de andre fra meg så snart jeg snudde ryggen til osv. Jeg er vant med det, og har selvinnsikt nok til å skjønne at det sikkert er jeg som er problemet da. Men det hadde jo vært litt ok å få vite hva som er problemet. Er litt nysgjerrig på det, faktisk. Jeg har et handikapp da, så det kan være der "problemet" ligger, at det er litt styr og tiltak å ha meg med på ting. Hvem vet🤠 GrønnNellik68 skrev (På 22.2.2024 den 14.27): Ja jeg kan skrive under på at det er vanskelig i voksen alder og få seg venner. Har prøvd i 3 år og nå har jeg gitt opp. Jeg blir aldri bedt med eller de går bak ryggen og ikke informerer om når og hvor... altså jeg tar ett hint at de ikke er så interessert i at jeg skal være med. I hvertfall føler man seg lite inkludert. Det er helt greit det. Så fra nå av gjør jeg det meste alene. Men har noen få hobbyer, men har innsett å få venner der er umulig. Så jeg treffer folkene når det er noe som skjer i den hobbyen og så drar man hver til sitt.. sånn er det blitt. Men får nå sett folk den timen eller to den varer da.. så en får være fornøyd med det. I kveld er det vaffel og kaffe ett sted her. dit skal jeg bare for å treffe folk og så drar hjem til meg selv etterpå. Alle har allerede sine sett med venner så vanskelig å bli inkludert. Men sånn er det bare. Tror flere og flere vil bli sittende alene i norge etter sosiale mediers og internett sitt inntog. Dessverre. Hvor i landet bor dere og hva er ca aldersspenn? Jeg er ensom, i 30årene og bor i nærheten av Lillestrøm. Anonymkode: 2adab...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SisteGang Skrevet 26. februar 2024 #43 Del Skrevet 26. februar 2024 (endret) I min erfaring så er det på diverse foreninger, turgrupper og dansekvelder og sånt kun folk på 60+. Og hvis det er ting som er rettet mot kun unge, så er det ofte mest folk med diverse utviklingshemninger og slikt. Så som ung voksen og normal men ensom, så faller man mellom to stoler og mangler møteplasser for å bli kjent med venner. Endret 26. februar 2024 av SisteGang La til noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xQueenKx Skrevet 26. februar 2024 #44 Del Skrevet 26. februar 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor i landet bor dere og hva er ca aldersspenn? Jeg er ensom, i 30årene og bor i nærheten av Lillestrøm. Anonymkode: 2adab...c7d Åå, det blir for langt unna 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #45 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor i landet bor dere og hva er ca aldersspenn? Jeg er ensom, i 30årene og bor i nærheten av Lillestrøm. Anonymkode: 2adab...c7d Men du, på Lillestrøm og i Oslo har du mange muligheter. Har du prøvd Hey Girl/Hey Woman på facebook? Begynn med noe arbeid der du treffer andre f eks Røde Kors hjelpekorps, eller annet frivillig? Kurs i noe som du interesserer deg for. Linedance, språk, håndverk. Teaterkurs. Anonymkode: 01961...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #46 Del Skrevet 26. februar 2024 Ikke sikkert det er noe gærent med deg, men når jeg med mitt A4 liv med jobb og barn først har tid og overskudd vil jeg gjerne bruke det på mine barndomsvenner som jeg har kjent i over 20 år, og ikke nye ukjente - uansett hvor hyggelige de er😊 så det er ikke nødvendigvis personlig Anonymkode: c4cc7...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #47 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ikke sikkert det er noe gærent med deg, men når jeg med mitt A4 liv med jobb og barn først har tid og overskudd vil jeg gjerne bruke det på mine barndomsvenner som jeg har kjent i over 20 år, og ikke nye ukjente - uansett hvor hyggelige de er😊 så det er ikke nødvendigvis personlig Anonymkode: c4cc7...8bc Men da er du en av de bofaste. Anbefaler venneløse å flytte til store byer. Der er det er større utvalg av folk med samme interesser, i samme livssituasjon, på samme alder. Anonymkode: 01961...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå